Mitä mieltä ootte?? Mua ärsyttää tämä...
Mies on muutamana kerron kysellyt tuotteesta, jonka parissa mä työskentelen eli tiedän tästä tuotteesta ja sopimuksista tosi paljon. Monta kertaa olen sanonut että se on huono ja monta kertaa päivitellyt työpäivän jälkeen miten typeriä ihmiset on kun menee allekirjoittamaan ihan älyttömiä sopimuksia.
Nyt mies sitten ilmoitti iloisena ostaneensa tämän tuotteen ja lisäksi tehnyt tosi typerän sopimuksen. Ja mua raivostuttaa kun mies ei YHTÄÄN kuunnellut mitä sanoin ja nyt mies ei muka yhtään ymmärrä mikä mua tässä raivostuttaa..
Vertauksena sanoin miehelle, että ihan sama kun mä tästä lähtisin ostamaan auton (en siis tiedä autoista yhtään mitään ja mies taas tietää niistä paljon), jota mies olisi haukkunut ja kertonut mulle kaikki viat etukäteen..Ei auttanu yhtään tämä vertaus, siltikään ei tajunnut pointtia.
vielä varmisti viime viikolla, että " hei, olikos se niin että se on semmonen ja semmonen" ja silloin vielä toistin ties monettako kertaa ne samat jutut ja itse asiassa sanoin ihan suoraankin että ÄLÄ OSTA...
Oikeesti, ärsyttää niin paljon, että tekis mieli mennä ostamaan joku p*ska parin sadan euron autonromu ihan piruuttaan...No, tässä tapauksessa ei varmaan auttais mitään, mies vaan intoilis kun pääsis sen kimppuun korjailemaan sitä...*huoh*