Kumpaa kohdetta suosittelette, Rodos vai Kreikka?
Lopukesä/alkusyksy tarkoitus matkustaa puolison kanssa. Jos on tietty kohde näissä tai jopa tietty hotelli, joka hyvä, niin kertokaa, kiitos. Ilkeilijöiden ei tarvitse vaivautua.
Kommentit (18)
Ei kumpaakaan. Tylsiä molemmat. Mene Kosille.
Kreeta, meidän vakio paikka. Iso saari paljon tekemistä ja paljon hyviä paikkoja jossa ei ole turisteja.
Ostetaan sieltä talo.
Miksi pahimmat turistirysät? Lento mantereelle ja laivalla jollekin ihanalle saarelle, vaikkapa Thassos tai Skopelos.
Mene tällä kertaa kumpaankin samalla reissulla
Rodos on kyllä kiva paikka. Sitä suosittelen! Juuri varasin lennot ja hotellin Rodoksen kaupungista, hotelli Mitsis Grand Hotel. Kun ottaa hotellin nimenomaan Rodoksen kaupungista, niin sieltä pääsee halutessaan muihin saaren kyliin. Kreetallakin olen ollut 3 kertaa, mutta Rodoksesta tykkään enemmän. Mukavaa matkaa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pahimmat turistirysät? Lento mantereelle ja laivalla jollekin ihanalle saarelle, vaikkapa Thassos tai Skopelos.
Ehkä just sen helppouden takia? Ja mistä kukakin tykkää, mitä haluaa tehdä, jostain syystä mä olen kaikista Kreikan-kohteistani vähiten innostunut just noista mainitsemistasi ja Pargasta &Korfusta.
Rodos varmaan "helpoin" valinta jos ei ole aiemmin Kreikassa ollut.
Molemmissa käyty useamman kerran, Rodos parempi.
Katso karttaa. Suosittelen Kreetaa
Turha sinne enää on mennä ellei ole aikakonetta. Sama kun kävelet itäkeskukseen pääset halvemmalla.
No hitto, siis Rodos vai Kreeta. Automaatti veti Kreikka.