Sivut

Kommentit (64)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vain mutta kyllä nykyään ihmettelen tätä asennetta.eletty elämä se on kaikilla mutta pitääkö se olla kaikkien ihmisten ja nykyisten nähtävillä kokoajan?onko se joku oman egon nostatus juttu vai mikä?jos nyt naimisissa olevana jakaisin joka paikassa vanhoja parisuhde kuviani niin kyllä se minusta outoa olisi.omassa päässäni ne muistot on mutta ei tulisi mieleenkään jättää niitä koko maailman ja nykyisen aviomieheni katseltaviksi.miksi sitä elettyä elämää pitää esitellä?

Kuka selaa kenenkään tuttavansa Facebook sivua vuosia taaksepäin? Kuka olettaa, että ihmisen pitää kaikki some -juttunsa editoida jälkikäteen. Se mennythän on painunut sinne taustalle. Ei kukaan niistä uusia postauksia tee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmisen pitäisi poistaa historiansa? 

Milloin puhelimen selailusta on tullut romattinen hetki? :D 

En tiedä ymmärsitkö tahallasi väärin, mutta tarkoitin sitä, että meillä oli kerrankin yhteistä aikaa reilusti ja makoilimme vierekkäin nauttien toistemme läheisyydestä. Ap

Selailemalla puhelinta...ei pidä kurkkia sitä toisen puhelinta, jos ei kestä näkemäänsä.

Huh mitä oikolukemista taas! Missä kohtaa tuli ilmi, että AP olisi kurkkinut toisen puhelinta?!?

Huh mitä oikolukemista taas! Ap kertoi makoilleensa miehensä vieressä tämän selailessa facebookia.

Niin, eli ei ole kurkkimista silloin jos toinen itse avoimesti selaa puhelintaan toisen ollessa vieressä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se entinen elämä on elettyä elämää ja miksi se pitäisi poistaa?

Ei sitä elettyä elämää pitäs myöskään alkaa kaivelemaan. On annettava hautarauha.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vain mutta kyllä nykyään ihmettelen tätä asennetta.eletty elämä se on kaikilla mutta pitääkö se olla kaikkien ihmisten ja nykyisten nähtävillä kokoajan?onko se joku oman egon nostatus juttu vai mikä?jos nyt naimisissa olevana jakaisin joka paikassa vanhoja parisuhde kuviani niin kyllä se minusta outoa olisi.omassa päässäni ne muistot on mutta ei tulisi mieleenkään jättää niitä koko maailman ja nykyisen aviomieheni katseltaviksi.miksi sitä elettyä elämää pitää esitellä?

Ihan samat argumentit kuin niissä aiemmissa kymmenissä ketjuissa tästä aiheessa. Se, että omaan faceen on vuosia sitten laitettu kuva, ei tarkoita, että vanhoja kuvia jaetaan joka paikassa.

Jostain syystä tämä aihe tuntuu olevan sinulle kovin kipeä mutta koeta  ymmärtää, että me muut voimme suhtautua siihen neutraalisti. Haluaisitko kertoa meille traumastasi eli miksi sinulla on noin ehdoton suhtautuminen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuka selaa kenenkään tuttavansa Facebook sivua vuosia taaksepäin? Kuka olettaa, että ihmisen pitää kaikki some -juttunsa editoida jälkikäteen. Se mennythän on painunut sinne taustalle. Ei kukaan niistä uusia postauksia tee.

Face nuostelee näytä postauksia, kun tulee vuosia täyteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap, minusta ja nykyisestä puolisostani on aikuisen lapseni häissä otettu romanttinen suukotuskuva, johon meidät molemmat on tägätty. Jos eroaisimme, pitäisikö minun mielestäsi pyytää poikaani poistamaan kuva vain sen takia, että joku minun tai puolisoni tulevaisuuden kumppani sattuu sen näkemään?

No kieltämättä en katsoisi kovin hyvällä, jos olisin puolisosi ja tuollainen kuva sinusta ja exästäsi lävähtäisi silmilleni. Mielestäni aika mautonta, mutta tämä toki vain minun mielipiteeni. Kyllähän se poikakin asian varmaan ymmärtää, kuvaahan ei tarvitse poistaa kokonaan mutta sen voi piilottaa niin että se näkyy vain itselleen tai tietyille ihmisille. Mielestäni se olisi kohteliasta uutta kumppania kohtaan, montaa ei varmaan kiinnosta nähdä kumppaniaan nuoleskelemassa exäänsä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap, minusta ja nykyisestä puolisostani on aikuisen lapseni häissä otettu romanttinen suukotuskuva, johon meidät molemmat on tägätty. Jos eroaisimme, pitäisikö minun mielestäsi pyytää poikaani poistamaan kuva vain sen takia, että joku minun tai puolisoni tulevaisuuden kumppani sattuu sen näkemään?

Olisiko mielestäsi kovin kohteliasta ja tahdikasta pitää tuollaista kuvaa exän kanssa nykyisen kumppanin nähtävillä? Minusta ei. Kysymys kuuluukin; jos ero tulisi, minkä ihmeen takia haluaisit tuollaisen kuvan säilyvän netissä kaikkien nähtävillä? En vain ymmärrä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No kieltämättä en katsoisi kovin hyvällä, jos olisin puolisosi ja tuollainen kuva sinusta ja exästäsi lävähtäisi silmilleni. Mielestäni aika mautonta, mutta tämä toki vain minun mielipiteeni. Kyllähän se poikakin asian varmaan ymmärtää, kuvaahan ei tarvitse poistaa kokonaan mutta sen voi piilottaa niin että se näkyy vain itselleen tai tietyille ihmisille. Mielestäni se olisi kohteliasta uutta kumppania kohtaan, montaa ei varmaan kiinnosta nähdä kumppaniaan nuoleskelemassa exäänsä. 

No, itse en kyllä pyytäisi poistamaan. Enkä pitäisi mauttomana nähdä omasta puolisostani vuosia vanhoja kuvia hänen edellisen puolisonsa kanssa. Termin "nuoleskelu" käyttö, muuten, korostaa sitä että tämä asia saa sinulla todella pahasti tunteet pintaan. Olisi mielenkiintoista tietää miksi. Miksi noin valtava tarve hallita muiden ihmisten elämää?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ihan samat argumentit kuin niissä aiemmissa kymmenissä ketjuissa tästä aiheessa. Se, että omaan faceen on vuosia sitten laitettu kuva, ei tarkoita, että vanhoja kuvia jaetaan joka paikassa.

Jostain syystä tämä aihe tuntuu olevan sinulle kovin kipeä mutta koeta  ymmärtää, että me muut voimme suhtautua siihen neutraalisti. Haluaisitko kertoa meille traumastasi eli miksi sinulla on noin ehdoton suhtautuminen?

Anteeksi mutta en ole ikinä ennen tälläistä aloitusta tai keskustelua lukenut saatika kommentoinut.minulla kun on muutakin elämää kuin vauva palsta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis ihmettelet miksei ole poistanut, mutta kuitenkin ymmärrät ettei ole poistanut? Eli..?

Missä sanoi että ymmärtää? 

Vierailija

Tässä ketjussa taas huomaa miksi nykyisin eletään kevytsuhteissa. Rakastetaan entisiä niin lujaa, että kaikki pusuttelukuvatkin tulee säilyttää historiassa. 

Vierailija

Mä olen poistanut facesta exän kuvat. Kyllä ne hyvät muistot säilyy kuitenkin mielessä aina. En tarvitse mitään ”muistutusta” niistä, kun käytän facea. Ennen oli ennen ja nyt on nyt. Nykyisellä miehelläni ei ole facea ollenkaan ja välillä voin jotain juttua sieltä näyttää hänelle. Olisihan se kiusallinen hetki, jos sieltä jotain kuvia ilmestyisi hänenkin sillmilleen. Olen siis poistanut kuvat sekä itseni että mieheni takia.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat