Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suunnittelee ja puhuu kaiket illat Australian matkasta. Mua ahdistaa.

Vierailija
16.04.2019 |

Tekee myös ylimääräistä duunia jotta saa rahat kasaan. Illat pitkät höpöttää Australiasta ja nyt se keksi et käydään samalla reissulla Uudessa Seelannissa.
Itse olen jäämässä työttömäksi kuukauden päästä ja mua ahdistaa tilanne ja toinen vaan suunnittelee jotain 15.000€ maksavaa matkaa.
Mistään muusta ei puhukaan. Illat surffaa netissä ja suunnittelee missä käydä ja blaa blaa.
Aaaarrrrrgghhh, mä tuun hulluksi. Mulla ei ole kertakaikkiaan mitään mahdollisuutta lähtee minnekään. Vaikka saisin töitäkin, niin ei mulla ole lomaa reilu kahta viikkoo.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tietää hyvinkin ettei työttömänä ole rahaa. Sanoo vaan että hän tekee sitten enemmän töitä. No joo, tarkoittaa sitä et se tekee pitkää päivää ja viikonloppuja eli 7 päivää viikossa on töissä. Tämä johtaa siihen et sit se on niin loppu ja kiukuttelee kun ei yhtään oo vapaata. Kotonakaan ei sit tee mitään muuta ku nukkuu.

Ap

No olisit voinut sanoa että tämä on se oikea ongelma, eikä tuo matka.

Vierailija
22/31 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olette naimisissa? Yhteiset rahat siis. Mies voi maksaa. Ei ongelmaa, miksi stressaat turhasta. Varmasti upea reissu.

Älå jaksa. Avioliitto ei tarkoita matkan tarjoamista.

Kyllä tarkoittaa. Ota selvää.

Miten Australian matka liittyy puolison elatusvelvollisuuteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tietää hyvinkin ettei työttömänä ole rahaa. Sanoo vaan että hän tekee sitten enemmän töitä. No joo, tarkoittaa sitä et se tekee pitkää päivää ja viikonloppuja eli 7 päivää viikossa on töissä. Tämä johtaa siihen et sit se on niin loppu ja kiukuttelee kun ei yhtään oo vapaata. Kotonakaan ei sit tee mitään muuta ku nukkuu.

Ap

No olisit voinut sanoa että tämä on se oikea ongelma, eikä tuo matka.

En vaan nää mitään järkee siinä että tieteentahtoen näännyttää itseään työllä vain ja ainoastaan sen takia että pääsee reissuun ja siksi ei osallistu perhe-elämään ollenkaan.

Minusta vois matkaa harkita kun molemmat töissä tienaamassa ja säästäis edes osan matkan hinnasta normi palkasta.

Ap

Vierailija
24/31 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko teillä nyt vakavan parisuhdepalaverin paikka? Miksi et sano mielipidettäsi suoraan ja kiertelemättä?

Vierailija
25/31 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olette naimisissa? Yhteiset rahat siis. Mies voi maksaa. Ei ongelmaa, miksi stressaat turhasta. Varmasti upea reissu.

Avioliitossa ei todellakaan oo kaikilla yhteiset rahat 😂 vaikka teillä mies onkin elättäjä.

Jos ei ole avioehtoa, niin saat päättää kyllä omista rahoistasi, mutta et saa päättää niin, etät toinen kärsii. Elatusvalvollisuus on. Eli käytännössä yhteiset rahat.

https://www.minilex.fi/a/omat-ja-yhteiset-rahat-avioliitossa

"Avioliiton aikana kumpikin puoliso omistaa itse sen omaisuuden, joka heillä on ollut avioliittoon mennessään ja jonka he avioliiton aikana saavat. Avioliitto ei siis tee puolisoiden omaisuudesta automaattisesti yhteistä. Puolisoilla voi kuitenkin oman omaisuuden lisäksi olla yhteistä omaisuutta, jos he ovat esimerkiksi ostaneet asunnon yhdessä."

Vierailija
26/31 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisten idioottimaisten matkojen suunnitteleminen ja toteuttaminen on syy, minkä vuoksi en usko, että tällä ihmiskunnalla on mitään mahdollisuuksia selviytyä.

Vierailija
27/31 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on vaan yksi ainoa elämä, ja parasta mitä toiselle voi antaa on auttaa häntä kasvamaan parhaaksi versioksi itsestään.

Et sinä voi estää häntä unelmoimasta, tai elämästä. Eihän kyse ole muutosta, vaan matkasta.

Anna miehen lähteä lapsen kanssa. Rahaa tulee ja menee, elämä ei odota.

Mieti mitä itse tahdot, muutakuin elää muiden kautta.

Vierailija
28/31 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioliitossa ei todellakaan oo kaikilla yhteiset rahat 😂 vaikka teillä mies onkin elättäjä.

Sanoinko että on :D Olen tienannut jopa paremmin kuin mies. Silloinkin rahat oli tottakai yhteisiä. Avioliiton pointti mennyt sulta heittämällä ohi.

Vierailija
29/31 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole avioehtoa, niin saat päättää kyllä omista rahoistasi, mutta et saa päättää niin, etät toinen kärsii. Elatusvalvollisuus on. Eli käytännössä yhteiset rahat.

https://www.minilex.fi/a/omat-ja-yhteiset-rahat-avioliitossa

Elatusvelvollisuus ei tarkoita yhteisiä rahoja tai sitä ettei toinen saa omilla rahoillaan lähteä yksin reissuun.

Vierailija
30/31 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin tympeä mies saisi mennä matkoillensa ja sillä aikaa olisin muuttanut pois.

Vierailija
31/31 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä lähtisi edes ilmaiseksi, 50h jossakin pienessä lentokoneessa 🙁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän