Vierailija

Olen siis lyhyt mies joka tykkää eniten pitkistä naisista. Tämä ei ole välttämättömyys, mutta jos pitäisi valita jne.

Siltä varalta että joku kysyy mikä lasketaan pitkäksi naiseksi/lyhyeksi mieheksi, heitetään hatusta 172cm ja 172cm (oma pituuteni, heh).

Rehellisiä vastauksia kiitos.

Vastauksesi
Mitäpä tuossa, pituus on minulle yhdentekevä asia
Mitäpä tuossa, pituus on minulle yhdentekevä asia
49.6%
Ok/imartelevaa, mutta en haluaisi lyhyttä miestä
Ok/imartelevaa, mutta en haluaisi lyhyttä miestä
41.4%
Hottia, rakastan lyhyitä miehiä
Hottia, rakastan lyhyitä miehiä
8.8%
En ymmärrä, miksi et katselisi lyhyitä naisia? Miehen kuuluu olla pidempi
En ymmärrä, miksi et katselisi lyhyitä naisia? Miehen kuuluu olla pidempi
0%
Ääniä yhteensä: 147

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Loistavaa.
Palstan loputon sensuurilista iski ja posti yhden vaihtoehdoista, mikä tekee gallupin toimimattomaksi.
Poistakaa koko ketju kiitos, teen uuden :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen samoilla linjoilla kuin ap.
Joskus vuosia sitten päätin etten lähesty kuin itseäni selkeästi pidempiä naisia. Jälkikäteen ajateltuna en ole varma oliko siinä ajatusta, mutta kyllä se rajasi kivasti pois naiset joita en haluaisi. Siis:
- naiset jotka miettivät jatkuvasti miltä pari näyttää muiden silmissä, tai rikotaanko tässä nyt jotain sosiaalisia normeja -> tiputtaa naisen silmissäni instabimbolevelille
- naiset jotka haluavat olla miehen kainalossa, mies vahva turvaaja/nainen heikko turvattava. Lyhyempi mies käy vain koska nainen on itsekin lyhyt
Tuolla periaatteella sain kyllä pakkejakin, mutta hämmästyttävän kivaa palautetta jopa rukkaset antaneilta. Jospa arvostivat rohkeutta? Ja pakkeja sain kyllä ennenkin, pitkä on useimpien toive. Vaikutti itse asiassa siltä että vähän yli keskipituisille miehen pituus oli suurempi kynnyskysymys kuin todella pitkille!?
Enivei, löysin mitä etsinkin. Naisia jotka eivät välitä konservatiivisista sosiaalisista normeista, ovat itsenäisiä, voimakkaita ja älykkäitä. Kuten 182cm avovaimoni.
M/171cm

Vierailija

172cm nainen ei ole suomessa pitkä. Ei se, että keskipituus on se 168cm tarkoita sitä, että jos alitat/ylität sen pituuden parilla tai muutamalla sentillä niin olet automaattisesti pitkä tai lyhyt. Normaalipituiseksi lasketaan 163-172cm nainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
172cm nainen ei ole suomessa pitkä. Ei se, että keskipituus on se 168cm tarkoita sitä, että jos alitat/ylität sen pituuden parilla tai muutamalla sentillä niin olet automaattisesti pitkä tai lyhyt. Normaalipituiseksi lasketaan 163-172cm nainen.

Normaalipituiseksi lasketaan kuka tahansa jota ei lasketa kääpiökasvuiseksi tai jättikasvuiseksi.
Keskipituudet jotka minä löysin olivat M179cm / N166cm. 172cm on siinä keskellä, 6-7cm molempiin suuntiin.

Vierailija

No tuota.

Muuten mielestäni 172 pituinen mies olisi ihan ok. Jos olisi paljon tuota lyhyempi, niin sitten luultavasti vaikuttaisi jonkin verran oman kiinnostuksen syttymiseen. Olen 178cm. Mutta se tuntuisi jotenkin erikoiselta preferenssiltä, että tykkää eritoten pidemmistä naisista.. Se vähän mietityttaisi, että miksi -  että onko takana jotenkin muuten ajatusta että esim. naisen pitäisi olla se vahvempi, pärjäävämpi, hallitsevampi jne? Joten sen takia ehkä hieman vierastaisin.

Vierailija

No öö.

Oon 184cm ja oon seukannu 10cm lyhyemmän kanssa.
Tunsin olevani miehen äiti tai amatsoni. Ei kiva.

Nykyään mies on sentin lyhyempi, mutta juuri sopivan pituinen :)

Vierailija

Onhan näitä miehiä. Kerran kävin treffeillä yhden itseäni n 10cm lyhyemmän miehen kanssa. Pituus paljastui vasta tavatessamme. Mies oli ihan innoissaan mutta minulla oli koko treffien ajan oli aika vaivaantunut olo. vaikka olen hoikka tunsin oloni jättiläiseksi miehen vierellä.
Ei tullut uusia treffejä vaikka mies kovasti olisi halunnut. Kokemuksesta viisastuneena olen siitä eteen päin aina kysynyt miehen pituuden ennen tapaamista.

Vierailija

Minua ihmetyttää tuo vertailujuttu. Pitkä nainen haluaa tuntea itsensä pieneksi...vaikkei sellainen ole??? Olen itse lyhyt ja hoikka mies. Jos sanoisin ettei minulle kelpaa 171cm nainen tai nainen joka on käynyt kuntosalilla koska tuntisin itseni lyhyeksi ja hoikaksi, miltä se kuulostaisi?
Toinen asia joka ihmetyttää on se kuinka nainen tuntee itsensä miehen äidiksi. Suuri osa naisista kuitenkin haluaa miehen "kainaloon", aivan kuin nainen olisi miehen lapsi.

Vierailija

Kyllähän se aina hyvältä tuntuu jos saa positiivista palautetta ulkonäöstä, mutta en itse osaa olla kiinnostunut alle 185 pitkistä miehistä. Ei vaan sytytä

Nainen 179cm

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen samoilla linjoilla kuin ap.
Joskus vuosia sitten päätin etten lähesty kuin itseäni selkeästi pidempiä naisia. Jälkikäteen ajateltuna en ole varma oliko siinä ajatusta, mutta kyllä se rajasi kivasti pois naiset joita en haluaisi. Siis:
- naiset jotka miettivät jatkuvasti miltä pari näyttää muiden silmissä, tai rikotaanko tässä nyt jotain sosiaalisia normeja -> tiputtaa naisen silmissäni instabimbolevelille
- naiset jotka haluavat olla miehen kainalossa, mies vahva turvaaja/nainen heikko turvattava. Lyhyempi mies käy vain koska nainen on itsekin lyhyt
Tuolla periaatteella sain kyllä pakkejakin, mutta hämmästyttävän kivaa palautetta jopa rukkaset antaneilta. Jospa arvostivat rohkeutta? Ja pakkeja sain kyllä ennenkin, pitkä on useimpien toive. Vaikutti itse asiassa siltä että vähän yli keskipituisille miehen pituus oli suurempi kynnyskysymys kuin todella pitkille!?
Enivei, löysin mitä etsinkin. Naisia jotka eivät välitä konservatiivisista sosiaalisista normeista, ovat itsenäisiä, voimakkaita ja älykkäitä. Kuten 182cm avovaimoni.
M/171cm

Eikö tuossa sun lähestymistavassa ole ristiriita?

Halusit rajata pois naiset, jotka ovat mielestäsi "instabimbolevelillä" eli välittävät aivan liian paljon siitä, miltä jokin näyttää. Samalla kuitenkin itse teit päätöksiä perustujen naisten ulkonäköön: rajasin pois lyhyet naiset. Olet samalla levelillä?

Etkö usko, että "naisia jotka eivät välitä konservatiivisista sosiaalisista normeista, ovat itsenäisiä, voimakkaita ja älykkäitä" löytyy myös alle 171 cm pituisina?

Vierailija

Ei minua kiinnosta miehen senttimäärä(t), vaan se, miten muuten natsaa. Persoona on tärkein.

Toki asia voisi muodostua kynnyskysymykseksi siinä tapauksessa, että miestä itseään hiertäisi kulkea itseään pidemmän naisen kanssa, mutta tässä on sama kun muissakin itsetunto-ongelmissa. Vaikea olla sellaisen ihmisen kanssa, jonka itsetunnolle käy jatkuvasti oma huonompi palkka/koulutus/lyhyys/you name it.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat