Aion hakea yksinhuoltajuutta, ja vähentää isän tapaamisten määrää.
Syitä on monia, enkä jaksa niitä eritellä, mutta onko minulla mahdollisuuksia? Lapsi on isällään n. kolmanneksen ajasta, ja riitelemme vähän väliä tapaamisista. Me maksamme lapsen kulut, isä väittää että jos menemme perheneuvolaan, ratkaisu tulee olemaan vuoroviikoin -systeemi. Isällä on mm. rikosrekisteri, töissä käynyt n. 10 vuotta sitten... vaikuttavatko nämä?
Kommentit (24)
Vierailija:
Mutta joka toinen viikonloppu, ei kai se ole kohtuutonta??ap
varaahan vain aikaa keskusteluun joko lastenvalvojalle tai perheneuvolaan. voit myös käydä yksin ensin puhumassa ajatuksiasi syistä miksi haluat näin jne. mutta muista olla haukkumatta isää " seläntakana" etteivät saa sellaista kuvaa että kiusallasi haluat vähentää tapaamisia tms. asutteko muuten samalla paikkakunnalla?
muista vedota myös esim. siihen että kun koulu kohta alkaa olisi hyvä elämän tasaantua ja tulla selkeä rytmi yms.
Lapsi aloittaa eskarin. Kiitos kaunis teille kun helpotitte oloani, olen itkeskellyt jo sitä että lapsi on noin kolmanneksen ajastaan isällään, ja nyt mies uhkasi että määrä lisääntyy kun mennään perheneuvolaan.. Olen siis hyppinyt seinille viime ajat. Mies on kertomansa mukaan käynyt perheneuvolassa kertomassa miten minä olen " kaapannut" lapsen.. Aika paksua.
ap
Vierailija: