Kenen tippumisesta iloitset eniten?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Osan Yanar, Susanna rajoite Koski, Modig. Ja iloitsisin enemmän jos Jani Toivola olisi ollut siellä myös tippumassa.
Pääsikö Toivola vielä eduskuntaan? Vihreitten vihreä.
Tippuminen tarkoittaa että tipoittain putoaa alas päin. Oikea sana on putoaminen, siis kerralla koko ruumis putoaa, ei valu tipoittain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osan Yanar, Susanna rajoite Koski, Modig. Ja iloitsisin enemmän jos Jani Toivola olisi ollut siellä myös tippumassa.
Pääsikö Toivola vielä eduskuntaan? Vihreitten vihreä.
Ei päässyt, tajusi olla lähtemättä vaaleihin töpeksintänsä jälkeen.
Yanar ja Modig tuli omalle listalle näin alkuun (Toivolan lisäksi).
Vierailija kirjoitti:
Tippuminen tarkoittaa että tipoittain putoaa alas päin. Oikea sana on putoaminen, siis kerralla koko ruumis putoaa, ei valu tipoittain.
Ei vaan kyllä sitä käytetään muissakin merkityksissä., murteissa on eroa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei varsinaisesti kuulu asiaan, mutta olin hyvin iloinen siitä, että Mervi Käteinen ei tullut valituksi. Ärsytti nähdä ylimielisiä otsikoita siitä, että "nyt on Mervin vuoro".
Mulla vähän samanlainen olo, kun Isis-Tupu, Tuula Väätäinen SDP Kuopio, ei päässyt eduskuntaan.
Jari Lindström. Itsekin työttömänä olleena ja duunaritaustaisena olisi odottanut jonkinlaista maalaisjärkeä aktiivimalliin ja sen jälkipuintiin. Sai kansanedustajana koulutus- ja kokemustasoonsa nähden moninkertaista palkkaa. Hauskaa varmaan oli niin kauan kuin sitä riitti. Onneksi tuli nyt stoppi sille leikkimiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ozan Yanar, Susanna Koski, Eero Lehti ja Husu Hussein, vaikka ei varsinaisesti tippunutkaan, mutta hyvä ettei päässyt eduskuntaan!
En ole samaa mieltä Hususta. Hän on yksi terävimmistä sómalíalaisista poliitikoista Suomessa. Voisiko hän olla silti ministeri, vaikka ei olekaan kansanedustaja?
Kaikkien sinisten takinkääntäjien. Ja se vihreiden Turkkilainen Yanar joka haukkui suomalaisia jatkuvasti.
Kaikkien sinisten. Paitsi Lindströmiä käy vähän jopa sääliksi. Mä ihan vilpittömästi uskon että se kaveri oli vaan pelkkä puhuva pää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, kuomaseni! Olen täysin kannallasi tässä kysymyksessä (toimin lukion äidinkielenopettajana).
Tämän lisäksi minua jurppii suunnattomasti, kun tapaaminen on nykyisin lähes poikkeuksetta virheellisesti törmäämistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, kuomaseni! Olen täysin kannallasi tässä kysymyksessä (toimin lukion äidinkielenopettajana).
Tämän lisäksi minua jurppii suunnattomasti, kun tapaaminen on nykyisin lähes poikkeuksetta virheellisesti törmäämistä!
Sekin harmittaa vietävästi, että tapailu tarkoittaa nykyään ihan vaan sitä no tiedätte kyllä mitä.
Siniset, Susanna Koski, Paavo Väyrynen. Muuten ei nyt nimiä tule mieleen. Olin iloinen NYT:n paikasta vaikka en sitä äänestäisi. Harmi, että Hjallis ei saanut kaveria itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä otin konjakkipullosta oikein piiiitkän ryypyn kun
selvisi, ettei Hjalliksen pöljä poika Hjoel päässyt parlamenttiin
Ei kai se kovin pöljä ole mutta muuten vaan täysin yhdentekevä.
Kouluja käymätön palikka eli pöljä
Kaikki duunit on faijansa hommannut. Omin avuin ei oo päässy mihinkään:
- Atlantin ylitysveneilyt
- Diiliohjelma
- Hartwall-Areenan talkkarin tehtävät
Pilvi Torsti.Mua tökkii niin se Miss Universum-Äiti Teresa paasaus.Muija on täys pyrkyri.Rakastaa itseään ja valtaa.