Kenen tippumisesta iloitset eniten?
Kommentit (83)
Tämä ei varsinaisesti kuulu asiaan, mutta olin hyvin iloinen siitä, että Mervi Käteinen ei tullut valituksi. Ärsytti nähdä ylimielisiä otsikoita siitä, että "nyt on Mervin vuoro".
Väyrysen tippumisen jo arvasi ennakkoon, eli ei herättänyt tunteita suuntaan eikä toiseen.
Mutta Sinisten putoaminen oli kaikkein fantastisinta! Itse kuvittelin että Terho ja/tai Niinistö pääsevät eduskuntaan. Myös Susanna Kosken putoaminen oli kiva yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Minä otin konjakkipullosta oikein piiiitkän ryypyn kun
selvisi, ettei Hjalliksen pöljä poika Hjoel päässyt parlamenttiin
Tätä mekin vähän naureskeltiin. Mutta se varmaan pääsee isänsä avustajaksi.
Ozan Yanar, Susanna Koski, Eero Lehti ja Husu Hussein, vaikka ei varsinaisesti tippunutkaan, mutta hyvä ettei päässyt eduskuntaan!
Susanna Koski sekä Sampo Terho. Se Terhon haastattelu eilen telkkarissa *huutonaurua*
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei varsinaisesti kuulu asiaan, mutta olin hyvin iloinen siitä, että Mervi Käteinen ei tullut valituksi. Ärsytti nähdä ylimielisiä otsikoita siitä, että "nyt on Mervin vuoro".
Niin, mitä miehensä on tehnyt, Mervi perässä. Ei.
Vierailija kirjoitti:
Pirkko Mattila. Saa nyt saunoa ja ryypiskellä rauhassa.
Ei puhunut sanaakaan aktiivimallista vaikka se aiheutti valtavan myrskyn,mielenkiintoinen reaktio.
Vierailija kirjoitti:
Susanna Koski ("meillä kaikilla on kuule rajoitteita"), Jari Lindström (hakee ilmeisesti EU-parlamenttiin - saa sitä hakea, se ei vielä täytä aktiivimallia) ja Toimi Kankaanpää ("nus*sittuna nukkuisit paremmin") tulee ekana mieleen.
Vähäisenkö repesin😂😂😂.
Mun viiden kärki: Touko Aalto, Ozan Yanar, Sampo Terho, Simon Elo, Susanna Koski. Hieno vaali-ilta!
Vierailija kirjoitti:
Jari Lindström (hakee ilmeisesti EU-parlamenttiin - saa sitä hakea, se ei vielä täytä aktiivimallia)
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Minä otin konjakkipullosta oikein piiiitkän ryypyn kun
selvisi, ettei Hjalliksen pöljä poika Hjoel päässyt parlamenttiin
Ei kai se kovin pöljä ole mutta muuten vaan täysin yhdentekevä.
Siniset ministerit on kyllä viime vuosien hirvittävimpiä poliittisia epäonnistumisia Paavo Väyrysen epätoivoisen pyristelyn ohella.
Perutaankohan se aktiivimalli vihdoin kun Lindströmin pihvi ei oo enää sössimässä asioita.
Väyrysen