Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysyn vilpittömästi: mitä Teuvo Hakkarainen on tehnyt tullakseen taas valituksi eduskuntaan?

Vierailija
15.04.2019 |

Siis konkreettisesti äänestäjiensä mielestä: mitä hän on saanut aikaan?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teuvo on kansanmies.

Niin se vain menee, vaikka sitä ei tämä "metoogenderoletettu" -porukka pysty käsittämään.

Suomessa on ihmisiä muuallakin kuin Punavuoressa tai Tampereen taidepiireissä.

Älykkyytesi ei siis riittänyt vastaamaan kysymykseen? Mi-tä Teu-vo on teh-nyt ty-ö-pai-kal-laan e-dus-kun-nas-sa?

Vierailija
22/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs se Guzeniina on tehnyt? Tai painija Asell?

Sekö on tekemistä että osaa ulkoa jonkun hölynpölyn ja jakaa sitä kameroiden edessä sujuvasti?

Tähän Hakkarainen ei toki pysty mutta en välitä siitä. En minäkään pysty. Myös Halla-ahoa tuntuu huvittavan että joutuu käyttämään poliitikolle tyypillista kieltä. Häntä pakotetaan siihen, omia lahjoja hänellä ei paskan puhumiseen ole.

Sama kai se on vaikka puhuisi hieroglyfeillä, mutta mitä se on tehnyt? Onko se ajanut jotain asiaa?

Kerro minulle yksi tärkeä asia mitä pitäisi ajaa?

Uusi siltarumpu jonnekkin? Eiköhän se tielaitos tiedä paremmin mihin rahansa laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei matele naisten eikä Hälssingin herrojen edessä. Siinä nuo ainakin näin stadilaisen korkeakoulutetun miettimänä.

Vierailija
24/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teuvo on kansanmies.

Niin se vain menee, vaikka sitä ei tämä "metoogenderoletettu" -porukka pysty käsittämään.

Kansan asioita ajetaan ryyppäämällä ja naisia retuuttamalla? Jep, siitähän ne persut tykkää. Ei tällaista oikeutta kannata luovuttaa niille ma*uille.

Vierailija
25/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kähminyt naisia, ajanut taksilla, saikutellut ja juopotellut veronmaksajien rahoilla.

Vierailija
26/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno mies meidän Teuvo.

Pääasia että arvot on kohdillaan. Vastusti hallitsematonta maa han muuttoa jo ennen isoa rysäystä.

Ryypiskelemällä? Kourimalla kollegaa?

Vierailija
27/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä mua nauratti kun kysyttiin vaalikonekysymyksiä Hakkaraiselta:

Olen valmis ryhtymään kasvissyöjäksi ilmastonmuutoksen hidastamiseksi?

Vastaus:

Täysin eri mieltä

PERUSTELUT: Makkara on hyvää.

Suomessa pitää hyväksyä virallisesti kolmas sukupuoli?

Vastaus:

Täysin eri mieltä

PERUSTELUT: Sukupuolia on kaksi. Asiaselviää, kun vedetään housut nilkkoihin.

Lähde:

https://www.iltalehti.fi/eduskuntavaalit-2019/tulospalvelu#/ehdokas/11/…

Vierailija
28/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvosta eduskunnan puhemies. :)

Vierailija
29/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekö on tekemistä että osaa ulkoa jonkun hölynpölyn ja jakaa sitä kameroiden edessä sujuvasti?

Tähän Hakkarainen ei toki pysty mutta en välitä siitä. En minäkään pysty. Myös Halla-ahoa tuntuu huvittavan että joutuu käyttämään poliitikolle tyypillista kieltä. Häntä pakotetaan siihen, omia lahjoja hänellä ei paskan puhumiseen ole.

Sama kai se on vaikka puhuisi hieroglyfeillä, mutta mitä se on tehnyt? Onko se ajanut jotain asiaa?

Uusi siltarumpu jonnekkin? Eiköhän se tielaitos tiedä paremmin mihin rahansa laittaa.

En kai minä tiedä mitkä asiat hakkaraisen äänestäjistä on sellaisia että niitä pitäisi ajaa. Kai sitä nyt oletetaan että tekee jotain eikä vain ryyppää, ahdistele ja aja taksilla. Minunko se nyt pitäisi keksiä Teuvolle tekemistä? En minä häntä äänestänyt.

Vierailija
30/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvo oli tällaisen ikävän feministisen mediasalaliiton uhri eli joutui uutisaiheeksi syyttä suotta kun ikävä muija ei vaiennutkaan ahdistelluksi tulemisestaan vaan teki asiasta julkisen. Mikä on kun ei kunnon mies joskus saa vähän kouraista, kerranko sitä kännissä sattuu itse kullekin...

Vierailija
31/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei matele naisten eikä Hälssingin herrojen edessä. Siinä nuo ainakin näin stadilaisen korkeakoulutetun miettimänä.

Voihan sitä öyhöttää, mutta todellisuudessa valta on jollain toisella sillä aikaa kun Teukka on viihteellä.

Vierailija
32/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvo voi olla hieman sellainen protestiäänimagneetti. Pääasia että äänet menee oikeaan puolueeseen.

Vierailija
33/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kai minä tiedä mitkä asiat hakkaraisen äänestäjistä on sellaisia että niitä pitäisi ajaa. Kai sitä nyt oletetaan että tekee jotain eikä vain ryyppää, ahdistele ja aja taksilla. Minunko se nyt pitäisi keksiä Teuvolle tekemistä? En minä häntä äänestänyt.

Miksi et katsonut itse mitä Hakkarainen on tehnyt eduskunnassa? Mitä täällä huudat ja tuotat häiriötä

http://Liikenne- ja viestintävaliokunta (varajäsen) 09.06.2015 - Maa- ja metsätalousvaliokunta (jäsen) 05.05.2015 - Talousvaliokunta (varajäsen) 30.06.2017 -

Vierailija
34/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teuvo on kansanmies.

Ei ole kansanmies. On ryyppäävä tollo. t. kansanmies Hämeestä

Vierailija
35/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä mua nauratti kun kysyttiin vaalikonekysymyksiä Hakkaraiselta:

Olen valmis ryhtymään kasvissyöjäksi ilmastonmuutoksen hidastamiseksi?

Vastaus:

Täysin eri mieltä

PERUSTELUT: Makkara on hyvää.

Suomessa pitää hyväksyä virallisesti kolmas sukupuoli?

Vastaus:

Täysin eri mieltä

PERUSTELUT: Sukupuolia on kaksi. Asiaselviää, kun vedetään housut nilkkoihin.

Lähde:

https://www.iltalehti.fi/eduskuntavaalit-2019/tulospalvelu#/ehdokas/11/…

Kiitos Teuvo, älä muutu koskaan!

Vierailija
36/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä taisi kuitenkin olla muistaakseni juuri Teuvo, joka on ollut eduskunnan istunnoissa ahkerimmin paikalla, ja käyttänyt puheenvuorojakin. Mitähän ne muut niin paljon Paremmat Ihmiset ovat tehneet sillä aikaa?

Vierailija
37/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et katsonut itse mitä Hakkarainen on tehnyt eduskunnassa? Mitä täällä huudat ja tuotat häiriötä

http://Liikenne- ja viestintävaliokunta (varajäsen) 09.06.2015 - Maa- ja metsätalousvaliokunta (jäsen) 05.05.2015 - Talousvaliokunta (varajäsen) 30.06.2017 -

Toivotaan että myös ap. pysyy erossa alkoholista:)

Kyselee niin tiukkaan sävyyn että voi maistissa olla rinnuksissa kiinni.

Vierailija
38/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako täällä kukaan kertoa mitä joku yksittäinen edustaja siellä tekee? Päätöksenteko on niin monen tekijän summa, että aika vaikeaa on nimetä tiettyä asiaa yhden henkilön aikaansaamiseksi.

Valiokuntatyöskentely on ehkä tärkein paikka, jossa jotenkin voi edistää asiaansa ja vaikuttaa yksityiskohtiin.

Vierailija
39/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkki ei auennut. Valiokuntiin joutuu jäseneksi, mutta se ei vielä tarkoita että olisi tehnyt siellä jotain.

Vierailija
40/43 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako täällä kukaan kertoa mitä joku yksittäinen edustaja siellä tekee? Päätöksenteko on niin monen tekijän summa, että aika vaikeaa on nimetä tiettyä asiaa yhden henkilön aikaansaamiseksi.

Valiokuntatyöskentely on ehkä tärkein paikka, jossa jotenkin voi edistää asiaansa ja vaikuttaa yksityiskohtiin.

Aika moni edustaja raportoi ajamiensa asioiden edistymistä omilla kotisivuillaan säännöllisesti. Kertovat myös mitä aloitteita ovat tehneet ja puheet on siellä luettavissa. Onko Teukalla tällaiset sivut?