Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millä pesuaineella pestä vauvan vaatteet?

21.05.2006 |

kaupasta vaan hajusteetonta vai? mikä olisi parasta? ajattelin pestä vaatteet valmiiksi.. vai onko tarpeellista pestä vaatteita ensinkään?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yleensä pessyt kaupan hajusteettomilla aineilla ihan eka viikkoina vauvan vaatteet. Sitten olen alkanut käyttää ihan normaalisti hajustettuja aineita koska ei lapsilla ole ollut mitään allergioitakaan. Ja muistaakseni esikoisen äitiyspakkauksen vaatteet pesin ihan hajusteellisella aineella ennen vauvan syntymää.

Vierailija
2/3 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesen ja olen aina pessyt vaavin kuteet samassa pyykissä ku muutkin. Pesuaineen oikean säännöstelyn kannalla pitää vaa noudattaa ohjeita " orjallisesti" ! Käytän sensitive huuhteluainetta. Ei oo ollu mitään allergisia reaktioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pesen kaikki uudet vaatteet, siis kaikki sisävaatteet. Ulkovaatteita en pese uutena ennen käyttöä. Vaatteet kerää tehtaissa ja kaupassa jo niin paljon " likaa" että haluan ne pestä. Ja jostain olen kuullut, että vaatteissa olisi paljon kemikaaleja pitämässä vaatteet rypyttöminä jne varastoinnin ajan, joten koitan vähän niitäkin pesulla poistaa. Tiedä sitten onko totta ja onko pesusta apua..

Meillä on kaksi lasta ja kolmas tulossa. Pesuaineena meillä on Dailyn aine, se tuoksuu todella miedosti, käytännössä tuoksuton ja poistaa tahrat hyvin. Ite olen niin herkkä tuoksuille ja hajuille, että en voi pestä hajustetuilla aineilla, aiheuttaa migreenin. Ja varjelen lapsianikin ylimääräisiltä hajusteilta, etteivät he hajusteille herkistyisi. Tämä hajusteherkkyys on aika inhottavaa, kaupassa ohi kulkeva ihminenkin saattaa saada hengenahdistuksen tai migreenin aikaan pelkästään " Omolle" tuoksuvilla vaatteillaan. Valtaosa shampoista ym jää käyttämättä, ihorasvoista puhumattakaan. Vauvaöljy rules =) Eli koitan tosiaan varjella lapsiani hajusteilta, enkä mielelläni käytä edes itselleni sopivia hajustettuja tuotteita heillä tai vaatteiden pesussa.

Hinpu