alavatsakivut
mulla on muutaman viikon ajan ollut vaivana jomotus alavatsalla. Tuntuu ihan hullulta, että vaikka kolmatta odotan, en yhtään muista aiemmista odotuksista tällaista. Kohdun kasvukuvit muistelen viiltävinä " piikkeinä" en tällaisena jatkuvana juilimisena - voisko kuitenkin olla niitä? Supistuksiksikin jossain vaiheessa luulin, kipu kun usein alkaa hermostumisen tai rasituksen jälkeen. Nytkin olin jumpassa ekaa kertaa pitkään aikaan ja vaikka oli rauhallinen body balance, koko illan on vatsaan sattunut.
Kertokaahan muut, onko teillä tällaista ja mistähän mahtaa johtua?
Kommentit (2)
täällä samanlaista tunnetta mahassa, ainakin jumpan jälkeen koko illan, samoin myös rankemman kauppareissun tai kunnon siivouksen :) viikkoja vasta n.14. kipua tuntunut jo jokusen viikon. mulla on neljäs raskaus ja joka kerran taitaa vaan lisääntyä vaivat :) mulla vauvat leikattuja ja siksi varmaan erityisen herkkä on tuo alavatsa eli haavan alue. harkitsin jopa jumpan lopettamista, mutta tuskin siitä on haittaa kun rauhallisesti yrittää ottaa. tsemppiä vaan sinnekin ja lepoa aina kun on tarpeen!
että viikkoja on nyt 16+4.