JES! Jari Lindström, yksi työttömien pahimmista kyykyttäjistä, on putomassa eduskunnasta!
Kommentit (46)
En uskalla vielä iloita. Kiva, jos näin käy. :)
Eiks se hae europarlamenttiin. Niin luulen.
Vierailija kirjoitti:
Hakee europarlamenttiin .
Saahan sitä hakea. Tuskin tulee pääsemään
Siinä on kyllä sellainen taukki, ettei toista. Itsekin se on ollut aikanaan työttömänä ilmeisesti pitkäänkin ja halusi kai pistää vahingon kiertåmåån... Yleensäkin ihmetyttää, että tuollaisia matalasti koulutettuja hönöjä pääsee leikkimään ministeriä.
Pakko sanoa että mun g-pistettä kutkuttelee ihan erityisesti Terhon putoaminen 😎
Vierailija kirjoitti:
Siinä on kyllä sellainen taukki, ettei toista. Itsekin se on ollut aikanaan työttömänä ilmeisesti pitkäänkin ja halusi kai pistää vahingon kiertåmåån... Yleensäkin ihmetyttää, että tuollaisia matalasti koulutettuja hönöjä pääsee leikkimään ministeriä.
Taidat olla vähän tyhmä? Demarit tässä kyykyttäjä on jos tuloksia katsotaan. Koko työkkärin kyykytys ja byrokratiaprosessi on demarien luoma karenssiansoineen, pakkohakuineen, ilmaisharjoitteluineen, pelleilykursseineen, lisäksi jatkuva kyyläys ja selvityspyynnöt joka asiasta.
Voi kun joku olisi sulle kertonut ennen vaaleja niin et olisi ollut noin naiivin typerä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla vähän tyhmä? Demarit tässä kyykyttäjä on jos tuloksia katsotaan. Koko työkkärin kyykytys ja byrokratiaprosessi on demarien luoma karenssiansoineen, pakkohakuineen, ilmaisharjoitteluineen, pelleilykursseineen, lisäksi jatkuva kyyläys ja selvityspyynnöt joka asiasta.
Voi kun joku olisi sulle kertonut ennen vaaleja niin et olisi ollut noin naiivin typerä.
Eiks demarit halua juurikin lopetetaan tuon työttömyystuesta leikkaamisen.
Mutta työttömien kyykyttäjä nro 1, torkkupeitto-Vartiainen pääsee läpi... 😠
Vierailija kirjoitti:
Haha millä koulutuksella..haha
Voi päästä työvoimavirkailijaksi...tai ehkä kuntouttavaan työtoimintaan sittenkin
Laborantti-Jari ei kyllä pääse Europarlamenttiin, vaan saa palata laborantiksi, ellei sitten ole jopa työtön!
Vierailija kirjoitti:
Hehheh, aika hauskaa sarkasmia ;)
Jos ei mitään palaa edes eduskuntaan, niin Europarlamenttiin ei pienintä toivoakaan, jonne tarvitaan ainakin kymmenkertainen äänipotti, eikä todennäköisesti riitä sekään. Kyllä työtön laborantti nyt pääsee nauttimaan aktiivimallistaan täysin rinnoin.
Jari saa heti huomenna marssia TE-toimistoon hakemaan pupuleikkikurssipaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jari saa heti huomenna marssia TE-toimistoon hakemaan pupuleikkikurssipaikkaa.
Niin, eikä työkkärin osoittamsta paikasta saa kieltäytyä, tai tulee karenssi.
Eiks laborantit ime verta ...?
Eli kokemusta takuulla löytyy työmarkkinoille perusnäyttenotto duuniin terveyskeskukseen. Siellähän on huutava työvoimapula jos alkaa laiskottamaan niin aktiivimallia vaan eiks niin .
Mieluiten aktivoituna 9euron kulukorvauksella.
Ei Jarin tarvitse minnekään työkkäriin mennä vielä ainakaan pariin vuoteen koska saa sopeutumisrahaa ja siihen ei karenssit pure eikä pupuleikit uhkaa.
Näyttää työskennelleen Kymin paperitehtaalla 2008 ja 2010 eli liekkö tehnyt töitä aina vaan sen ajan että työssäoloehto on täyttynyt ja väliajan vaan loisinut sohvalla makoillen ansiosidonnaista nauttien?
Mies pääsee nyt itse "nauttimaan" itse säätämästään aktiivimallista!