Yle Vaaliseuranta klo 19.30 OFFICIAL
Kommentit (424)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi Haavisto juhli "VAIN 3 miestä" pääs läpi vihreiltä vai mihin tuo luku viittasikaan et "Naiset on voittajia!" Ja nuoret. Mitä helvettiä vihreät?! Tuoko on nyt sitä tasa-arvoa? Ihan älyttömän sairas ja pelottava asenne, että ihmisiä jaotellaan sukupuolen ja iän mukaan tuolla tavalla. Ja heti oli Ohisalo miettimässä ensimmäisenä "feminististä ohjelmaa". Miten joku voi väittää enää nykyfeminismin tarkoittavan tasa-arvoa? Ilmiselvästi se ei sitä ole. Tästä syystä irtisanouduin jyrkästi feminismistä heti kun näin uhkakuvat realisoituvan silmien edessä. Minä haluan tasa-arvoa. Ei ole mikään miesten vuoro ottaa takkiinsa.
Jos nyt on lähemmäs puolet puolet miehiä ja naisia niin eikö se just ole tasa-arvoa.
Ei. Tasa-arvoa on se, että ehdokasta äänestetään ainoastaan hänen kykyjen ja päätöksentekoon ja asioiden hoitamiseen liittyvien ominaisuuksiensa vuoksi. Ei sen takia, mitä housuista löytyy.
Ja tuo luku, johon viittaat on koko edustajien suhdeluku, eikös? Vihreillä juhlittiin nimenomaan sitä, että naiset voittivat ja miesten osuus pysyi alhaisena. Tätä lisää, niinkö?
Milläs perusteella naiset on kyvyttömimpiä
Väitinkö jossain että olisivat?
Vierailija kirjoitti:
Miksi helsinkiläiset äänestää vihreitä? Luulis että jos luonto on lähellä sydäntä haluais asua mielummin luonnonhelmassa. Selittäkää... En ymmärrä.
Täällä ollaan vähän edellä ajattelussa, tsiis.
Vihreät on homojen, lesbojen ja suvakkien puolue. Se on kaukana minusta,
en todellakaan äänestäisi vihreitä.
Onneksi ei ihan kärkipäähän päässeetkään. Yksi vihreä oli naamansa kanssa kuin hangon keksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi Li Andersson on jotenkin ärsyttävä. Ja miksi se huutaa täysillä tohon mikkiin kun puhuu?
On todella ylimielisen oloinen. On erikoista miten moni kannattaja on tälle sokea ja sallii tuollaisen pöyhkeyden hänelle. Hehkutetaan vaan, vaikka antaa oikeesti itsestään todella epämiellyttävän kuvan. En muista oliko tuo aina tuollainen... Mun mielestä ei. Kusi on tainnut nousta vähitellen päähän.
Miksi hän oli eilen pukeutunut aamutakkiin?
Toi Li Andersson on jotenkin samanlainen leuhka, kuin Susanna Koski.
Geurt de Wit on Mestari! Suu auki ihmettelee kaikkea. Mitä ihmettä? Mestari ei päässytkään kansanedustajaksi? Mari Kosonen vain nauraa tyhjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi helsinkiläiset äänestää vihreitä? Luulis että jos luonto on lähellä sydäntä haluais asua mielummin luonnonhelmassa. Selittäkää... En ymmärrä.
Tekopyhiä te olette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi Li Andersson on jotenkin ärsyttävä. Ja miksi se huutaa täysillä tohon mikkiin kun puhuu?
On todella ylimielisen oloinen. On erikoista miten moni kannattaja on tälle sokea ja sallii tuollaisen pöyhkeyden hänelle. Hehkutetaan vaan, vaikka antaa oikeesti itsestään todella epämiellyttävän kuvan. En muista oliko tuo aina tuollainen... Mun mielestä ei. Kusi on tainnut nousta vähitellen päähän.
Miksi hän oli eilen pukeutunut aamutakkiin?
Sopii huonoon ryhtiin, silmäpusseihin ja rasvatukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsetuhoisessa ajattelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät on homojen, lesbojen ja suvakkien puolue. Se on kaukana minusta,
en todellakaan äänestäisi vihreitä.
Onneksi ei ihan kärkipäähän päässeetkään. Yksi vihreä oli naamansa kanssa kuin hangon keksi.
Tässä kiteytyy ketjun taso. Kannattaisi alkaa seuraamaan ihan oikeasti politiikkaa täällä notkumisen sijaan.
Persujen kansanedustajakin on Oulussa josta valittiin h o m o seksuaali ja kumppani tumma.
Vierailija kirjoitti:
Naiset koulutetut.suvaitsevaiset.tulevaisuuten katsoen. Nuoria.
Sannaranni Laasonen pääsi. Laudaturi kasa kiittää. Pääsee pääsykokeella yliopistoon.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi Haavisto juhli "VAIN 3 miestä" pääs läpi vihreiltä vai mihin tuo luku viittasikaan et "Naiset on voittajia!" Ja nuoret. Mitä helvettiä vihreät?! Tuoko on nyt sitä tasa-arvoa? Ihan älyttömän sairas ja pelottava asenne, että ihmisiä jaotellaan sukupuolen ja iän mukaan tuolla tavalla. Ja heti oli Ohisalo miettimässä ensimmäisenä "feminististä ohjelmaa". Miten joku voi väittää enää nykyfeminismin tarkoittavan tasa-arvoa? Ilmiselvästi se ei sitä ole. Tästä syystä irtisanouduin jyrkästi feminismistä heti kun näin uhkakuvat realisoituvan silmien edessä. Minä haluan tasa-arvoa. Ei ole mikään miesten vuoro ottaa takkiinsa.
Vihreet sai stadista nuoria lähes hyvännäköisiä naisia. Kovin vanhoja ei kannata äänestää. Nuorissa tulevaisuus. En äänestänyt vihreitä.
Suomi äänesti johtoon vihamielisen venäjänkielen taitajan. Saatiinko nyt Suomeen oma Putler? Sitä saa mitä tilaa.
Vaaleissa nähtiin taas median valta. Laajasti uutisoitu Oulun seksuaalirikostapaus sai aikaan Persujen nousun. Sen sijaan suomalaisten miesten tekemistä seksuaalirikoksista ei uutisoida ollenkaan. Tässä on media ja Persut vetäneet kansaa kuin pässiä narussa.
HS mielestä vaalien voittaja oli SDP.
Kyllä näiden vaalien voittaja oli PS. Paikkoja eduskunnassa persuilla maaliskuussa 2019 oli 17.
Nyt tulee olemaan 39. Yli kaksinkertaistuiu paikkamäärä
Nimenomaan, kyllä muidenkin puolueiden on syytä alkaa tehdä kompromisseja ja kuunnella myös persujen ja kansan mielipidettä.
Olen iloinen Sebastian Tynkkysen läpimenosta.
Täältä vauva.fi palstalta poistuu tuon tuosta keskusteluja: Perussuomalaisista ei saa puhua hyvää.
Vain haukkuketjut säilyy.
Tämä tietää uutta ja vieläkin parempaa jytkyä EUROVAALEISSA. Kaikki sensuuri johtaa aina vaan suurempaa PS kannatukseen. Näitä sensuurieja seuraame ja jaamme blogeihin ja toisiin keskustelupalstoihin.
YLE JA HS varoitus ! Jos ette kykene neutraalistai suhtautumaan asioihin, se tietää aina vaan suurempaa kannatusta persuille.
Näin kävi Trumpille .CNN mollas ja mollas, ja kannatus vaan nousi. Kannattiko mollata?
Vihreillä luku on 17-3 naisten hyväksi. Ja puolueen puheenjohtaja juhlii asiaa: "Vain 3 miestä pääsi läpi!" (Ollen itse yksi niistä) Miten ihmeessä joku näkee tällaisen tasa-arvona?!
Miettikääpä jos jossain juhlittaisiin vastaavalla tavalla naisten vähäistä määrää. Mikä vuosisadan paskamyrsky syntyisi. Sitä ei unohdettaisi koskaan.