Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle Vaaliseuranta klo 19.30 OFFICIAL

Vierailija
14.04.2019 |

Nyt alkaa !!!

Kommentit (424)

Vierailija
381/424 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi lätkä alkoi olla jännittävämpää kuin vaalit.

Vierailija
382/424 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen kannatuksesta sanoisin, että joukossa tyhmyys tiivistyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/424 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut oikeasti, mitä huomenna tapahtuu? Mä pelkään liikkua ulkona. Persujen mielestä elämän koulu ja kouluttamattomuus on ok, mitä jos mun lasten koulu suljetaan?

Kaikki väkivalta on ok, mitä jos joku ryöstää meidät matkalla töihin?

Lopeta jo tuo pelleily, ei naurata

Vierailija
384/424 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi lätkä alkoi olla jännittävämpää kuin vaalit.

Juuri tuon alemmas ei voi mennä. 

Vierailija
385/424 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero kasvoi vähän :(

Vierailija
386/424 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

40/39

Vierailija
387/424 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5300 ääntä eroa ja 94% laskettu.

Vierailija
388/424 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on super jännää. T. Persuille äänen antanut

Vierailija
389/424 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0,1 % ero 😳😳🙉🙉🙉😎😎😎😎 APUA go persut.

No Persut.🙈🙊🙈🙊😱😱😨😨😵

Vierailija
390/424 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näkee vaalipiirien kohtaista tietoa esim. Helsingin vaalipiirin kannatusta?

Vierailija
391/424 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,01%

Vierailija
392/424 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helsinkiläiset äänestää vihreitä? Luulis että jos luonto on lähellä sydäntä haluais asua mielummin luonnonhelmassa. Selittäkää... En ymmärrä.

Vierailija
393/424 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos persut menee hallitukseen, he joutuvat suitsimaan pahimpia öykkäröyntejä, eli kompromissejakin pitää oppia tekemään. Se on sitä aikuistumista ja vastuunkantoa, populismilla ei pystytä loputtomiin ratsastamaan. Huomataan, että ohops, eihän ne asiat olekaan niin mustavalkoisia.

Kyllä pitäis muittenkin kompromissejä tehdä ja kuunnella kansan ääntä.

Vierailija
394/424 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä toi Li Andersson on jotenkin ärsyttävä. Ja miksi se huutaa täysillä tohon mikkiin kun puhuu?

On todella ylimielisen oloinen. On erikoista miten moni kannattaja on tälle sokea ja sallii tuollaisen pöyhkeyden hänelle. Hehkutetaan vaan, vaikka antaa oikeesti itsestään todella epämiellyttävän kuvan. En muista oliko tuo aina tuollainen... Mun mielestä ei. Kusi on tainnut nousta vähitellen päähän.

Vierailija
395/424 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos persut menee hallitukseen, he joutuvat suitsimaan pahimpia öykkäröyntejä, eli kompromissejakin pitää oppia tekemään. Se on sitä aikuistumista ja vastuunkantoa, populismilla ei pystytä loputtomiin ratsastamaan. Huomataan, että ohops, eihän ne asiat olekaan niin mustavalkoisia.

Kyllä pitäis muittenkin kompromissejä tehdä ja kuunnella kansan ääntä.

Juuri näin.

Huolestuttaa muuten miten moni oikeasti haluaa tänne p*kolaisia loisimaan. En vaan ymmärrä.

Vierailija
396/424 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En äänestäny persuja vaan kokoomusta mut oon silti jotenkin aika innoissani tästä persujen kannatuksesta 😂

Uutta ja jännittävää. Sitä Suomi kaipaa

Sama. Saa nähdä mihin tämä johtaa. Halla-aholla on nyt näytön paikka.

Vierailija
397/424 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi Haavisto juhli "VAIN 3 miestä" pääs läpi vihreiltä vai mihin tuo luku viittasikaan et "Naiset on voittajia!" Ja nuoret. Mitä helvettiä vihreät?! Tuoko on nyt sitä tasa-arvoa? Ihan älyttömän sairas ja pelottava asenne, että ihmisiä jaotellaan sukupuolen ja iän mukaan tuolla tavalla. Ja heti oli Ohisalo miettimässä ensimmäisenä "feminististä ohjelmaa". Miten joku voi väittää enää nykyfeminismin tarkoittavan tasa-arvoa? Ilmiselvästi se ei sitä ole. Tästä syystä irtisanouduin jyrkästi feminismistä heti kun näin uhkakuvat realisoituvan silmien edessä. Minä haluan tasa-arvoa. Ei ole mikään miesten vuoro ottaa takkiinsa.

Vierailija
398/424 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi Haavisto juhli "VAIN 3 miestä" pääs läpi vihreiltä vai mihin tuo luku viittasikaan et "Naiset on voittajia!" Ja nuoret. Mitä helvettiä vihreät?! Tuoko on nyt sitä tasa-arvoa? Ihan älyttömän sairas ja pelottava asenne, että ihmisiä jaotellaan sukupuolen ja iän mukaan tuolla tavalla. Ja heti oli Ohisalo miettimässä ensimmäisenä "feminististä ohjelmaa". Miten joku voi väittää enää nykyfeminismin tarkoittavan tasa-arvoa? Ilmiselvästi se ei sitä ole. Tästä syystä irtisanouduin jyrkästi feminismistä heti kun näin uhkakuvat realisoituvan silmien edessä. Minä haluan tasa-arvoa. Ei ole mikään miesten vuoro ottaa takkiinsa.

Jos nyt on lähemmäs puolet puolet miehiä ja naisia niin eikö se just ole tasa-arvoa.

Vierailija
399/424 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt on lähemmäs puolet puolet miehiä ja naisia niin eikö se just ole tasa-arvoa.

Ei. Tasa-arvoa on se, että ehdokasta äänestetään ainoastaan hänen kykyjen ja päätöksentekoon ja asioiden hoitamiseen liittyvien ominaisuuksiensa vuoksi. Ei sen takia, mitä housuista löytyy.

Ja tuo luku, johon viittaat on koko edustajien suhdeluku, eikös? Vihreillä juhlittiin nimenomaan sitä, että naiset voittivat ja miesten osuus pysyi alhaisena. Tätä lisää, niinkö?

Vierailija
400/424 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Tasa-arvoa on se, että ehdokasta äänestetään ainoastaan hänen kykyjen ja päätöksentekoon ja asioiden hoitamiseen liittyvien ominaisuuksiensa vuoksi. Ei sen takia, mitä housuista löytyy.

Ja tuo luku, johon viittaat on koko edustajien suhdeluku, eikös? Vihreillä juhlittiin nimenomaan sitä, että naiset voittivat ja miesten osuus pysyi alhaisena. Tätä lisää, niinkö?

Milläs perusteella naiset on kyvyttömimpiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi