Yle Vaaliseuranta klo 19.30 OFFICIAL
Kommentit (424)
Mut oikeasti, mitä huomenna tapahtuu? Mä pelkään liikkua ulkona. Persujen mielestä elämän koulu ja kouluttamattomuus on ok, mitä jos mun lasten koulu suljetaan?
Kaikki väkivalta on ok, mitä jos joku ryöstää meidät matkalla töihin?
Eduskuntaan tulee naisia enemmän kuin koskaan aiemmin. 47% naisia. Huippua! Hyvä Suomi 😊
Vierailija kirjoitti:
Reaaliaikaisessa persut ykkösenä 40/40
Silti yle suoltaa ennustetta demareille.
Persut nousee koko ajan. Vaalivoittoon saakka
Jumalauta että olisi kova jos nousisi vielä voittoon!
Jos olisi saanut antaa miinusääniä, niin Halla-Aho olisi pohjalla.
Jos PS voittaa, niin tekis mieli muuttaa pois Suomesta. Tuossa puolueessa on ihan liikaa öyhöttäjiä, jotka haluaa lopettaa mm. koulutuksen, tieteentekemisen ja kulttuurin tästä maasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reaaliaikaisessa persut ykkösenä 40/40
Silti yle suoltaa ennustetta demareille.
Persut nousee koko ajan. Vaalivoittoon saakka
Jumalauta että olisi kova jos nousisi vielä voittoon!
Älä kiroile. Olisi todella paha.
Vierailija kirjoitti:
Eduskuntaan tulee naisia enemmän kuin koskaan aiemmin. 47% naisia. Huippua! Hyvä Suomi 😊
Kun joku vielä kertoisi, että miten se mihinkään vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Susanna koski putoamassa!
Itkettää ihan (not)
0,1 % ero 😳😳🙉🙉🙉😎😎😎😎 APUA go persut.
Kokoomusta äänestin ja hienoa että persut pitää demarit aidoissa
Vierailija kirjoitti:
En äänestäny persuja vaan kokoomusta mut oon silti jotenkin aika innoissani tästä persujen kannatuksesta 😂
Uutta ja jännittävää. Sitä Suomi kaipaa
Ei Suomi kaipaa Persuja yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Mut oikeasti, mitä huomenna tapahtuu? Mä pelkään liikkua ulkona. Persujen mielestä elämän koulu ja kouluttamattomuus on ok, mitä jos mun lasten koulu suljetaan?
Kaikki väkivalta on ok, mitä jos joku ryöstää meidät matkalla töihin?
Trollit vauhdissa
Onpa jännittävää ihan jatkuvasti. SDP, Vihreät, Vasemmistoliitto näyttävät ennusteen mukaan olevan vaalien selkeitä voittajapuolueita eli paikkamäärät koko ajan plussan puolella. Tuleekohan tämä näkymään tulevassa hallituksessa. PS ja Kokoomuskin ovat pärjänneet.
Toivottavasti SDP säilyttää johtopaikkansa. Näköjään ihan loppuun asti joutuu tätä jännittämään.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ei se ole lainkaan sanottua, että Rinne saa hallituksen muodostettua.
Vaikealta näyttää noin heikolla mandaatilla. Jos nyt edes pitävät tuon muutaman promillen kaulan persuihin.