Yle Vaaliseuranta klo 19.30 OFFICIAL
Kommentit (424)
Vierailija kirjoitti:
Voi nolotus, Rinteen vaalivalheet on mennyt läpi :D :D Onneksi vihreät on sentään häviöillä, ei tarvitse vähään aikaan pelätä autosta luopumista.
Häviöllä? Tällä tuloksella vihreät on suurin voittaja.
Vierailija kirjoitti:
Rinteellä oli jotakin suussa kielen alla pyörimässä äsken. Pastilliko vai nitro?
Hammas irtosi.
PS nousee koko ajan sitä mukaa kun ääniä lasketaan.
Vasemmistolle tulossa lisää paikkoja, upeaa!
Ylellä puolen miljardin budjetti ja grafiikka päin helvettiä
Yksi paikka siirtyi juuri laskennassa kokkareilta persuille.
PS vasta neljäs! Voi että mä olen onnellinen
Vierailija kirjoitti:
PS vasta neljäs! Voi että mä olen onnellinen
Ota nyt silmä käteen ja katso sitä vaalilähetystä. PS on kolmas paikoissa.
Persut taitaa jäädä oppositioon, hah hah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, parasta on että Siniset meni nollille :D
Nato-trolli Jussi Niinistön syytä.
Suomen kansa ilmaisi selvästi ettei halua lähettää poikiaan kuolemaan Amerikan puolesta.
moskovassa on kiireinen ilta kommentointiurakoinnissa, tosin nythän se tärkeä taistelu alkaa eli eurovaalit
Sä voit Jussi Niinistö jatkossa marssia kotona ebaysta tilatussa univormussa päivät läpeensä, kun töitäkään ei enää ole :D
Uudenmaan tulokset laskematta, ja perinteisesti ainakin vihreät saa eniten ääniä pk-seudulta. Myös eniten sivistyneistöä löytynee pääkaupungista.
Vihreille tulossa iso jytky, kansa tietää ketä äänestää.
Vierailija kirjoitti:
PS nousee koko ajan sitä mukaa kun ääniä lasketaan.
Pohjalta on vain yksi suunta :D
Vierailija kirjoitti:
Uudenmaan tulokset laskematta, ja perinteisesti ainakin vihreät saa eniten ääniä pk-seudulta. Myös eniten sivistyneistöä löytynee pääkaupungista.
Halla-aho on ylivoimainen ääntenkerääjä Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, parasta on että Siniset meni nollille :D
Nato-trolli Jussi Niinistön syytä.
Suomen kansa ilmaisi selvästi ettei halua lähettää poikiaan kuolemaan Amerikan puolesta.
moskovassa on kiireinen ilta kommentointiurakoinnissa, tosin nythän se tärkeä taistelu alkaa eli eurovaalit
Sä voit Jussi Niinistö jatkossa marssia kotona ebaysta tilatussa univormussa päivät läpeensä, kun töitäkään ei enää ole :D
Persupälli ei näytä tajuavan että uudenmaan äänet (+ loput ennakkoäänet) tulee yleensä viimeisimpinä joskus parin tunnin sisällä. Eikun moskovan tiltuhan tuo tietty olikin eikä niille ole muuta kerrottu kuin se mitä hokea.
Vierailija kirjoitti:
Punavihreät pinteessä 😁
Ai olivat? En huomaa.