Yle Vaaliseuranta klo 19.30 OFFICIAL
Kommentit (424)
Vierailija kirjoitti:
Halla on outo.. jotenkin..
Monet poikkeuksellisen älykkäät ihmiset ovat.
Yleensä 'yhteiskunnallisesti' parhaiten menestyykin sellaisella hieman keskivertoa suuremmalla älykkyydellä, mutta sitten kun sitä älyä alkaa olla paljon keskivertoa enemmän niin se usein alkaa näkyä pieninä omituisuuksina.
7000 ääntä persut SDP:n perässä ja 10% laskematta. Riittääkö keula SDP:lle?
Väykkä jäi rannalle ruikuttamaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali introvertti joka ei tyrkytä itseään esille, toisin kuin nuo muut.
Ei se introverttius tee oudoksi, vaan ne mielipiteet.
Halla-aho sai eniten ääniä, kuten sanoin
Saahan sitä ihminen outo olla...mutta kun on kansan asialla...se ei sovi.. arvoituksellista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen vaali-illassa asiantuntija selittää, että Perussuomalaiset on inhotuin puolue.
Sehän selittää se että PS on toisena :)
PS on saanut alle 20% äänistä. Ja minä uskon tuohon helposti. En äänestä demareita tai vihreitä, mutta en inhoa heitä. Olen vain eri mieltä. Persuja inhoan. Minusta sellaisella ihmisellä, joka äänestää Hakkaraisen eduskuntaan, ei pitäisi olla äänioikeutta.
Et vissiin sitten demokratiaa kannata.
Minulle persut ja Halla-aho näyttäytyvät jotenkin kahtena eri asiana. Pidän Halla-ahoa aika fiksuna, sellaisena kyynisenä realistina. Persuilla taas on riveissään joukko öyhöttäjiä, juntteja ja rasisteja. Voisi kuvitella halliksen lähinnä nauravan sellaiselle jengille. Soini sopi persujen johtoon imagoltaan paljon paremmin. Tiedän kyllä halliksen kirjoitteluista ja muista ja olen lukenut niitä itsekin, silti tulee tällainen viba.
Nyt on Perussuomalaiset kiskottava hallitukseen kantamaan vastuuta. On annettava mahdollisuus näyttää ovatko sanansa mittaisia.
T:Demari
Hurmos on kyllä kuin 30-luvun Skasassa ton taputtamisen perusteella. Loputonta.
Halla-aho on ihan pihalla julkisuuden koittaessa... Varmaan joku ujoussyndrooma, ei tule pärjäämään poliitikkona. Ressukan oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet poikkeuksellisen älykkäät ihmiset ovat.
Yleensä 'yhteiskunnallisesti' parhaiten menestyykin sellaisella hieman keskivertoa suuremmalla älykkyydellä, mutta sitten kun sitä älyä alkaa olla paljon keskivertoa enemmän niin se usein alkaa näkyä pieninä omituisuuksina.
Ei kyllä nyt ole älykkyydestä kyse.
6500 ääntä SDP:n johto persuihin. 90% laskettu. Kiristyy!
Vierailija kirjoitti:
Hurmos on kyllä kuin 30-luvun Skasassa ton taputtamisen perusteella. Loputonta.
Nyt sulla menee jutut ihan liian pitkälle.
Kyllä Soinia v...ttaa, koska vaikka hän on poissa niin...
Vierailija kirjoitti:
Jussi on symppis.
Symppis?!? Kaukana siitä.
Ihan normaali introvertti joka ei tyrkytä itseään esille, toisin kuin nuo muut.