kasvien kiduttaminen ja tappaminen lopetettava
Ihmiset itsekkäästi tappavat kasveja huvikseen. Kasvit ovat eläviä luontokappaleita ja ne kärsivät kun niitä leikellään ja tapetaan ja syödään. Kasvit eivät voi toteuttaa lajityypillisiä tarpeitaan, jos ihmiset itsekkäästi niitä ahmivat.
Syylliset on saatettava vastuuseen.
Kommentit (26)
Vegaanit ovat suurimpia syyllisiä tähän luonnon tuhoamiseen.
Sademetsiä kaadetaan soijapapujen kasvattamiseksi. Se on vadtiutonta luonnon monimuotoisuuden heikentämistä.
Niin omaperäistä, niin nokkelaa...
Kasvit on esineitä joille voi tehdä mitä vaan. Sairas ihminen tuntee syyllisyyttä esim kaadettuaan puun moottorisahalla. Ap:n kaltaiset paskat on hävitettävä!
Miten joku voi olla noin tyhmä eikä osaa arvostaa sitä ettei eläimiä tapeta. Yhtä hyvin sitten voitaisiin syödä ihmisiä.
Kasvia ja eläintä ei voi verrata ollenkaan.
Yritä katkaista kukka varresta ja tee koiralleni sama.
Ehkä ymmärrät sitten jotain.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi olla noin tyhmä eikä osaa arvostaa sitä ettei eläimiä tapeta. Yhtä hyvin sitten voitaisiin syödä ihmisiä.
Siis koirallesi.
Vierailija kirjoitti:
Oikein välkky!
Täällä on huonoja porvoolaisia tänään. 😩
Tuon takia buddhalaiset esimerkiksi ei kiduta kasveja ja ei tapa niitä, vaan kasvattavat klooneja niistä.
Kasvia ei koskaan leikellä vaan kerätään hedelmät ja säästetään osa siemenistä lisäkylvöä ajatellen.
Tiedän kyllä ihmisiä jotka eivät kohtele eläviä kunnioittaen. Eivät kasveja tai eläimiä.
Uusimipien tutkimustulosten mukaan kasveilla on todella tuntoaisti. Lisäksi ne kommunikoivat keskenään, auttavat toisiaan ja myös oikeasti kärsivät kun esim. tuholaiset syövät niitä tai ihminen vahingoittaa niitä. Lukekaa Puiden salattu elämä.
Vierailija kirjoitti:
Ja kaukana todellisista aika-avaruusjatkumon realiteeteista. Todellisuudessahan sademetsää kaadetaan karjan laiduntamista varten lihateollisuuden käyttöön. Sitä paitsi iso osa maailmassa tuotetusta soijastakin menee itse tuotantoeläinten rehuksi. Ahh kuinka helvetin ironista!
Aamulehdessä oli juttu, että Hämeenkadun lehmukset (ja kaikki puut) erittävät kaadettaessa aineita, joista muut puut ymmärtää, että nyt on hätä.
pari vuotta sitten, kun lehmuksia kaadettiin.
Vierailija kirjoitti:
Uusimipien tutkimustulosten mukaan kasveilla on todella tuntoaisti. Lisäksi ne kommunikoivat keskenään, auttavat toisiaan ja myös oikeasti kärsivät kun esim. tuholaiset syövät niitä tai ihminen vahingoittaa niitä. Lukekaa Puiden salattu elämä.
Kukaan normaali ihminen ei välitä mistään perkeleen kasveista.
Vierailija kirjoitti:
Helposti mä voisin jonkun rakin kurkun leikata. Siinä olis eläinrakkailla surettavaa ja mulla iloittavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ymmärrät sitten jotain.Siis koirallesi.
Joo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaukana todellisista aika-avaruusjatkumon realiteeteista. Todellisuudessahan sademetsää kaadetaan karjan laiduntamista varten lihateollisuuden käyttöön. Sitä paitsi iso osa maailmassa tuotetusta soijastakin menee itse tuotantoeläinten rehuksi. Ahh kuinka helvetin ironista!
Niin. On hassua, miten useita kertoja viikossa täälläkin julkaistaan aihetta käsittelevä muka-hauska provo, jossa lihansyöjä teeskentelee surevansa kasvien kohtaloa. Samaan aikaan kun itse mättää lihaa kaksin käsin. Syö varmaan vielä perunaakin liha-annoksensa kanssa. (Peruna on kasvikunnan tuote, mikäli ap ei sitä tiennyt.)
Vierailija kirjoitti:
Sademetsiä kaadetaan soijapapujen kasvattamiseksi. Se on vadtiutonta luonnon monimuotoisuuden heikentämistä.
Voi kuule, valtaosa siitä soijasta menee tuotantoeläinten ravinnoksi :D
Monet eläimistä huolissaan olevat vegaanit ovat erittäin suuria rasisteja.
He ikäänkuin haluavat "suojella" lehmiä ja kieltää niiden hoitamisen,
mutta aivät suojele ROTTIA.
Rotat ovat kuitenkin erittäin älykkäitä ja syvästi tuntevia eläimiä joilla paljon lapsukaisia.
Myös punkkien suojeluliike olisi pikimitn perustettava. Olen nähnyt kuinka punkkien ei anneta elää ja lisääntyä lajityypillisesti koiran turkkiin tarttuen ja verta imian. Olen nöhnyt kuinka eläinsuojelija on törkeästi ja julmasti murhannut pienen punkkilapsosen.
Vierailija kirjoitti:
No vegaani-piruthan ne vasta massanirhaajia ovat ! Koko jengi linnaan vaan välittömästi !
Myös kasveja syövät ja tallovat eläimet on saatettava edesvastuuseen !