Mitäs teillä tänään ruuaksi? -Sinccis
Kommentit (31)
Meillä oli wokkia, jonka ohje löytyy Tatu ja Patu syömään -kirjasta. Siinä on parsakaalia, porkkanaa, paprikaa, sipulia, cashew-pähkinöitä ja nuudeleita, mausteena valkosipulia, inkivääriä, soijakastiketta ja hunajaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli wokkia, jonka ohje löytyy Tatu ja Patu syömään -kirjasta. Siinä on parsakaalia, porkkanaa, paprikaa, sipulia, cashew-pähkinöitä ja nuudeleita, mausteena valkosipulia, inkivääriä, soijakastiketta ja hunajaa.
Pitäisi lähteä nälkäkin. Vähän ruokaisampia kiitos.
Sinccis
Paistan itse lättyjä tänään, hyvää, ja ei tule kalliiksi.
T. Lidl-mies.
Meillä iski yllättävä himo lohturuokaan lounaaksi, oli macncheese kukkakaalilla, tai kuorrutettu kukkakaalipasta tai penne gratinate con formaggio anglese e cavolfiore- miten vaan paremmalta kuulostaa :D Hyvää oli. Lisukkeena porkkanatikkuja ja mangetoutteja.
Illaksi olisi pieni kinkkurulla, ei ihan Pääsiäisen paastoruokaa mutta kuitenkin... Tilli ikkunalaudalla on kasvanut sen verran että pottuja seuraksi.
Munakasta ja vihersalaattia. Illaksi leipää ja loput salaatista. Tänään kokattiin ns jämäruokaa, koska ei jaksettu kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Paistan itse lättyjä tänään, hyvää, ja ei tule kalliiksi.
T. Lidl-mies.
Hmm.. kiitos. Jos tekisi greppejä.
Sinccis
Onko täytteitä suositella? (noin niinkuin yleinen kysymys)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
No meitä oli neljä syöjää ja kaikilta lähti nälkä.
Meillä broilerikeittoa jossa broilerin fileestä leikattuja suikaleita, perunaa, porkkanaa, sipulia, paprikaa, valkosipulia, chiliä, inkivääriä, limen kuorta ja mehua, kookosmaitoa sekä mausteita (curry, garam masala, kurkumaa, suolaa, pippuria). Lopuksi sekaan silputtua korianteria.
Jälkkäriksi vohveleita.
Ostan pari kolme anustappia myös ja työnnän ne ruuan jälkeen anubikseeni.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
AnusSinccis iski jälleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Mutta kun minä en ole te. Jos mä syön kasviksia, niin mulla on alle 2 tunnin päästä nälkä.
Ehkä vaatii kehon tottumista vähäravinteiseen ruokaan.
Sinccis
Basmatiriisiä ja hapanimeläpossua
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Sinähän olet anustappi. Työnnä pääsi takaisin pimeään ja ruskeaan koloosi.
Hahhahah!!
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Mutta kun minä en ole te. Jos mä syön kasviksia, niin mulla on alle 2 tunnin päästä nälkä.
Sinccis
Sä kysyit, mitäs teillä tänään ruuaksi. Mä vastasin. En sanonut, että sun pitää tehdä samaa ruokaa, mitä me syötiin.
Sisäfilepihvit ja pippuripihvit syötiin juuri pariisinperunoiden ja salaatin kans. Laitoin myös pekonia sekä pekonikanafileet samaan aikaan myöhemmin syötäviksi jo aiemmin tehdyn ja paistetun curryriisiin kans. Nyt p: n kuuma ja pitää vähentää vaatetusta sekä sulkea patterit. Viiniä illaksi palstailuun. 😉😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Sinccis
Sä kysyit, mitäs teillä tänään ruuaksi. Mä vastasin. En sanonut, että sun pitää tehdä samaa ruokaa, mitä me syötiin.
My Bad, en meinannut mitenkään pahalla. Enempikin pohdiskelin vain asiaa ääneen.
Sinccis
Mantelikala juuri uunissa, sen kanssa voimuusia ja salaattia (friseesalaattia, tomaattia ja kurkkua, tummia rypäleitä, mozzarellaa). Jälkkäriksi kahden suklaan (maito&tumma) moussea.
Illalla jos huikoo niin grillileipiä joissa mm kinkkua, goudaa, tomaattia, ehkä kurkkusalaattia ja Hellmansin majoneesia), välillä iskee noihin himo ja jos en itse tee majoa niin tuo Hellmansin on ainoa oikea.
Ja raha ei ole ongelma ostoksien suhteen ;)
Saa suositella vähän parempaakin.
Sinccis