Mitäs teillä tänään ruuaksi? -Sinccis
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli wokkia, jonka ohje löytyy Tatu ja Patu syömään -kirjasta. Siinä on parsakaalia, porkkanaa, paprikaa, sipulia, cashew-pähkinöitä ja nuudeleita, mausteena valkosipulia, inkivääriä, soijakastiketta ja hunajaa.
Siis mitä mä just luin?? Ei hyvää päivää🙈
Vierailija kirjoitti:
Mantelikala juuri uunissa, sen kanssa voimuusia ja salaattia (friseesalaattia, tomaattia ja kurkkua, tummia rypäleitä, mozzarellaa). Jälkkäriksi kahden suklaan (maito&tumma) moussea.
Illalla jos huikoo niin grillileipiä joissa mm kinkkua, goudaa, tomaattia, ehkä kurkkusalaattia ja Hellmansin majoneesia), välillä iskee noihin himo ja jos en itse tee majoa niin tuo Hellmansin on ainoa oikea.
Semmoista 🤦🏼♀️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli wokkia, jonka ohje löytyy Tatu ja Patu syömään -kirjasta. Siinä on parsakaalia, porkkanaa, paprikaa, sipulia, cashew-pähkinöitä ja nuudeleita, mausteena valkosipulia, inkivääriä, soijakastiketta ja hunajaa.
Sä luit mun viestini. Nyt varmasti selität, mikä siinä oli mielestäsi outoa.
Pestopastaa, jossa kanaa mukana. Miniluumutomaatteja ja valkoviiniä juomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä luit mun viestini. Nyt varmasti selität, mikä siinä oli mielestäsi outoa.
No niinpä, mielestäni ihan ok kokonaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Ostan pari kolme anustappia myös ja työnnän ne ruuan jälkeen anubikseeni.
Sinccis
Mitäpä jos tuikkaisit tapit hanuriisi ensin ja sitten vasta pataan muhimaan ja antamaan ruokaan makua (josta sinä ilmeisesti pidät).
Lihapullia, sienikastiketta, uunijuureksia ja perunoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyt hinta erot googlehaun 1 ja 2 välillä. Järkkyjä hintaeroja näkee muutenkin kirjoissa. Eikö nää myyjät itse tajua, vai eikö ihmiset välitä, vaan maksavat vaikka tuplahinnan tuosta noin vaan?
Libresse 18e
Soumalainen 8e
Sinccis
Yli 100% hintaeroa!!!
Hampurilaisia. Tietysti Koskenlaskijalla, ananaksella ja kananmunalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyt hinta erot googlehaun 1 ja 2 välillä. Järkkyjä hintaeroja näkee muutenkin kirjoissa. Eikö nää myyjät itse tajua, vai eikö ihmiset välitä, vaan maksavat vaikka tuplahinnan tuosta noin vaan?
Libresse 18e
Soumalainen 8e
Sinccis
Yli 100% hintaeroa!!!
Miksihän se siccicksen ennakointi libresseä tarjoaa?
Mansikoita ja munaruisleipiä, tänään ei kokkailla.