Yllättävän moni entinen missi on 40+ vuotiaana lihava muotonsa menettänyt mamma - ja me tavisnaiset jotka säilyy hyvin menee ohi. Onko tuttua lähipiiristä?
Oletko salaa nauttinut kun sinusta on tullut entistä missiä tai kylän kaunotarta kauniimpi vuosien saatossa? Kerro milloin tuntunut erityisen hyvältä
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Missä ne menevät ohi ne tavisnaiset, lenkkipolullako?
Eikö naisissa ole oikeasti muuta, kuin ulkonäkö?
On muutakin. Halukkuus, taidot seksiasioissa.
On varmasti raskasta olla noin kateellinen.
Mutta vastauksena kysymykseesi, en tunne missejä, mutta tuntemani mallit (nuoruuteni parhaat ystävät) ovat edelleen upeita, hoikkia ja tyylikkäitä. Lisäksi he ovat ns. statusammateissa ja ansaitsevat todella hyvin. Toinen asuu nykyisin Sveitsissä erään suuren kansainvälisen järjestön päällikkönä, toinen on erikoislääkäri. Yhden kanssa kontakti on liudentunut Facobook-kaveriksi, mutta eipä hän ainakaan lihonut ole, Ranskassa kun asuu ja on asunut jo 20 vuotta.
Nuorena kauniit tytöt (15-20v.) rupsahtaa kaikista nopeiten mitä enemmän ikää tulee.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut koulukiusattu koko peruskoulun. Hiljaisesta, silmälasipäisestä nörtistä kasvoi kaunotar. Vielä lukiossa peitin itseni löysin vaatteisiin, mutta nyt 35-vuotiaana pukeudun tiimalasi vartaloa edustavasti. Aloin myös hoitamaan punaruskeita kiharia hiuksia oikein vuosien harjaamisen jälkeen. Iho on ja kalpea kaunis, en meikkaa, koska en osaa. En ole koskaan oppinut juomaan, enkä polttamaan.
Olen myös antanut itselleni anteeksi sen, että en osannut kantaa itseäni kuin vasta nyt. Ehlers Danlosin vuoksi olen 20 kymppisen näköinen, eikä juonteitakaan ole. Miehiä ja ottajia olisi, mutta sinkkuna viihdyn. Sosiaaliset taidot eivät vieläkään ole hyvät, mutta olen hyvä kuuntelemaan. Joskus katson lapsuuden ja nuoruuden kuvia haikeana, että empä silloin tiennyt mitä on edessä. Itsevarma ja ihana elämä, kun löytää itsensä.
Olen joskus pohtinut, että olin kuin ruma ankanpoikanen. Oikea aika vain odotti itseään
Nauti olostasi! Älä ajattele mennyttä katkerasti, kuten et tekstisi perusteella teekään. Ole ystävällinen itsellesi ja muille. Ystävällisyys kaunistaa ihmisen entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllämainitut asiat tekevät naisesta kauniimman kuin pelkkä ulkonäkö.
Minusta tuollaisella asialla hekumointi kertoo vain kyseisen tyypin ikävästä luonteesta.
Vierailija kirjoitti:
Lola O:lla geneettinen lihominen.
Mitä se tarkoittaa?
Ei tule muita mieleen kuin Lola ja itseäni ei 53 vuotiaana paljon kiinnosta onko nyt 10 kiloa liikaa painoa. Ulkonäkökeskeisyys oli silloin nuorena, noin 20 vuotiaana ennen lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen on halukas ja intohimoinen sängyssä, sekä harrastaa seksiä usein, hän pysyy paljon hehkeämpänä kuin haluton ja seksitöntä elämää viettävä pihtari.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Harmi, todella, todella harmi, että maassamme järjestetään missikilpailut. Kenenkään itseään kunnioittavan ihmisen ei koskaan pitäisi alentua sellaiseen vertailuun. Comparison is the thief of joy.
Arvostakaa itseänne ja ainoaa elämäänne.
Naiset ovat niin paljon enemmän kuin ulkonäkö. Ja on todella huonoa käytöstä moittia toisten ulkonäköä ja lihomista. Samoin esimerkiksi akateemista naisista, vaikka lääkäreistä ja juristeista tai ministereistä katsotaan lähinnä ulkonäköä. Näiden ihmisten ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä kenellekään! Heidän saavutuksensa ja arvonsa on ihan muualla. Kuten kaikkien muidenkin pitäisi.
Missikisat tosiaan olisi syytä lopettaa kokonaan. Eikä kyse ole siitä että ne eivät olisi nykyaikaa, ulkonäkökeskeisyyshän on nykyaikaa mitä suurimmassa määrin! Ja siitä onkin kyse. Ne ruokkivat ulkonäkökeskeisyyttä, pinnallisuutta, turhamaisuutta. Se ei siitä muuksi muutu vaikka niihin kuinka läntättäisiin "Hieno Vanha Traditio" -tarra päälle.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin... hyvältä näin nelikymppisenä tuntuu se, että on pitkä koulutus, mahtava työ ja messevä palkka. En edes muista mitään kouluaikojen kaunottaria, entisistä misseistä puhumattakaan.
Naiselle ulkonäkö on aina tärkein asia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin... hyvältä näin nelikymppisenä tuntuu se, että on pitkä koulutus, mahtava työ ja messevä palkka. En edes muista mitään kouluaikojen kaunottaria, entisistä misseistä puhumattakaan.
Naiselle ulkonäkö on aina tärkein asia
Se nainen joka toisin väittää ei ole säilynyt hyvin
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että rumista/oudon/epäsuhtaisen oloisista lapsista, nuorista ja nuorista aikuisista tulee +40 vuotiaina tosi hyvän näköisiä. Ne, jotka olivat kuumia nuorempina, tuntuvat rupsahtavan nopeammin. Toki on poikkeuksiakin, mutta ainakin omien huomioideni ja lähiympäristössä tekemien havaintojeni mukaan noin on.
Mihin ryhmään tämä havannoitsija laskee itsensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Pohtamo on lihonut. Odusoga vielä enemmän. Onhan näitä
Niin on. Pohtamoa ei nyt uskoisi entiseksi miss Universumiksi. Tosi elähtäneen näköinen.
Jos ei melkein seitsemänkymppisenä ole yhtään elähtäneen näköinen, niin milloin sitten?