Yllättävän moni entinen missi on 40+ vuotiaana lihava muotonsa menettänyt mamma - ja me tavisnaiset jotka säilyy hyvin menee ohi. Onko tuttua lähipiiristä?
Oletko salaa nauttinut kun sinusta on tullut entistä missiä tai kylän kaunotarta kauniimpi vuosien saatossa? Kerro milloin tuntunut erityisen hyvältä
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Ällistyttävää että oikeastikin tällaista että joku nainen on kiinnostunut jonkun ex-missin habituksesta, vinoutunutta piilolesboutta ei muulla tavoin voi selittää.
Minua ällistyttää aina vaan, että aikuiset ihmiset jaksaa tällä tavoin haukkua muita. Lapsellista ja typerää touhua.
Olen huomannut, että rumista/oudon/epäsuhtaisen oloisista lapsista, nuorista ja nuorista aikuisista tulee +40 vuotiaina tosi hyvän näköisiä. Ne, jotka olivat kuumia nuorempina, tuntuvat rupsahtavan nopeammin. Toki on poikkeuksiakin, mutta ainakin omien huomioideni ja lähiympäristössä tekemien havaintojeni mukaan noin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nelikymppisenä enää ole väliä, minkä näköinen on. Nuorena on ihan kivaa olla hyvännäköinen. Tärkeintä tietenkin koulutus.
Jos miehen meinaat eron jälkeen hankkia ulkonäöllä on merkitystä
no se että joku sanoo ,ettei ulkonäöllä ole merkitystä ei tarkoita sitä että kyseinen hlö painaa 120kg ja kulkee kaftaaneissa..yli 40v ei jaksa enää stressata ulkonäöstä samalla tavalla kuin nuorempana eikä sekään enää nappaa miltä näyttää muiden silmiin eikä juurikaan sekään miltä muut näyttää. Jos mies on yli 40v edelleen niin pinnallinen että pelkät kerrostetut instabeibet kelpaa, niin ihan vapaasti, en ole kiinnostunutkaan sellaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro esimerkkejä, muitakin kuin Lola.
Riitta Väisänen
Tarja Smura
Merja Tammi😂
Jasmiina Yildiz 😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro esimerkkejä, muitakin kuin Lola.
Riitta Väisänen
Tarja Smura
Merja Tammi😂
Hyvin syöneitä myös Anne Pohtamo ja Päivi Uitto.
Hyvin on Jasimiinakin sormin voita syönyt ym.
Ei tuota tyydytystä, enkä välitä heidän ulkonäöstään. Itsestäni yritän pitää huolta toki ulkonäköni mutta etenkin terveyteni vuoksi ja olen ollut samoissa mitoissa 18-vuotiaasta lähtien. Olen mallina tehnyt töitä ja se on melkoisen ulkonäkökeskeinen ja sairas maailma, joten en enää tässä iässä jaksa valtavasti omaan tai toisten ulkonäköön kiinnittää huomiota. Tärkeitä on hyvä luonne ja käyttäytyminen.
Vierailija kirjoitti:
Sieppo ei käy vissii vielä neljääkymppiä. Mutta tukevoituminen on jo hyvässä vauhdissa.
Samoin Jasmiina Yildiz näyttää alle 30v ihan kun olisi ilman meikkiä 55v. Hyvin on tukevoitunut.
Harvoin missit ainakaan Suomessa ovat edes kovin hyvännäköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä on kauneudesta naisella tai komeudesta miehellä ruumisarkussa, sinnehän me kaikki päädymme.
Ei ehkä ruumisarkussa, mutta elämässä on. Suurin osa meistä ei ole vielä siellä arkussa.
No on sulla jutut. Ei kiinnosta muiden lihomiset.
Vierailija kirjoitti:
Ei voisi vähempää kiinnostaa jonkin ulkonäön vertaileminen näin nelikymppisenä. Oletkohan Ap teini vai onko vaan jokin kehitysvaihe jäänyt väliin?
Olen se mt Vanhapiika joka päivät haukun kaikkia, koska en kelpaa kellekään.
En tiedä misseistä mutta yläasteen kuumimmat tytöt melko nopeasti paisuivat. Yksikin tyttö oli kaunis blondi isoilla rinnoilla ja 10 vuodessa olikin 30kg ylipainoa. En meinannut luokkakokouksessa tunnistaa.
Lola on edelleen hyvin kaunis ja itsevarma nainen. Hyvä Lola!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voisi vähempää kiinnostaa jonkin ulkonäön vertaileminen näin nelikymppisenä. Oletkohan Ap teini vai onko vaan jokin kehitysvaihe jäänyt väliin?
Nyt vasta hoksasin, että Ap on mies. Selittää paljon.
Ei ole. Se on se ruma ryhävalas mielisairas haukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin... hyvältä näin nelikymppisenä tuntuu se, että on pitkä koulutus, mahtava työ ja messevä palkka. En edes muista mitään kouluaikojen kaunottaria, entisistä misseistä puhumattakaan.
Pitää kyllä olla pinnallinen ihminen, jos tuollaiset oikeasti merkityksettömät asiat ovat niitä mistä tuntee onnea. Messevä palkka, työ, koulutus... Vastenmielistä.
Vain rakkaus, toisista ihmisistä ja eläimistä huolehtiminen ja sellaiset asiat ovat oikeasti tärkeitä ja merkityksellisiä.
Minullekin on tärkeää, että missit lihoisivat lihavemmiksi kuin minä, vaikka se onkin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä misseistä mutta yläasteen kuumimmat tytöt melko nopeasti paisuivat. Yksikin tyttö oli kaunis blondi isoilla rinnoilla ja 10 vuodessa olikin 30kg ylipainoa. En meinannut luokkakokouksessa tunnistaa.
Saaneet sen ihailuannoksensa ja huomanneet että mitä tyhjää.
Eì se teidän naama siitä kaunistu, vaikka kuinka olisitt" hyvässä kunnossa". Eli siis treenattuja?
Yleensä nämä laihat 40 + naiset kuvittelee olevansa hyvännäköisiä. Todellisuus on se, että hiukset hapsottaa kuivana hamppuna ja vartalossa ei oo minkäänlaista muotoa. Naama myös näyttää laihalla vanhemmalta .
Mutta nauti toki harhoistasi.
T: kaunis ennen ja kaunis nyt , vaikka en enää 15 vuotiaan mitoissa olekaan . Onneksi 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällistyttävää että oikeastikin tällaista että joku nainen on kiinnostunut jonkun ex-missin habituksesta, vinoutunutta piilolesboutta ei muulla tavoin voi selittää.
Minua ällistyttää aina vaan, että aikuiset ihmiset jaksaa tällä tavoin haukkua muita. Lapsellista ja typerää touhua.
Ei tarvitse ihmetellä, mistä ne koulukiusaajat tulevat.
Eihän tässä miehistä puhuttu.