Annoin virpojille Pepsi Maxit ja sipsipussit,
olivat tosi iloisia 1,5l pulloista ja megapusseista sour cream & onion sipsejä. Maistuu kinderitkin paremmin, kun ensin ottaa vähän suolaista.
Kommentit (11)
Kivaa vaihtelua nuo sipsit ja limu.
Annoin pähkinäpussin. En varautunut - tuli yllätyäen ...
Hyvä kun jotain sattuu olemaan kotona, mitä voi antaa.
Mä annoin tyhjät olutpantit. Jotain 5 € edestä.
Vierailija kirjoitti:
Toivattavasti virpojilla ei kovin pahaa pähkinäallergiaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Virpojat voisivat antaa listat viikkoa etukäteen tiputtamalla ne postiluukkuihin tai laatikoihin mitä saavat syödä tai ei saa. :D
Annoin Vasemmistoliiton puolueohjelmia kotiin vietäviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tietäisin, että lapsella on pähkinäallergia, en antaisi virpoa ollenkaan, koska itse suklaassa voi olla pähkinää tai ainakin sen jäämiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tietäisin, että lapsella on pähkinäallergia, en antaisi virpoa ollenkaan, koska itse suklaassa voi olla pähkinää tai ainakin sen jäämiä.
Niinpä ja lapsilla on myös aivot. Tietävät kyllä mitä saavat syödä jos on allergioita.
Hyvä AP! Varsinkin, kun nuo virpomisikäiset ovat usein niin nuoria, ettei välttämättä ole kummoistakaan viikko- tai kuukausirahaa, niin saattaa olla, ettei heillä ole koskaan vielä ollut kokonaista limsapulloa ja sipsipussia ihan vain itselleen! Toivottavasti vanhemmat eivät ota pois, tai jaa koko perheelle "kun saitte näin ylettömät määrät!" – kyllä jokaisen lapsen tulee saada edes kerran kokea sen luokan herkkuöverit, että kaduttaa vielä seuraavana aamunakin.
kiva