Yllättävän moni entinen missi on 40+ vuotiaana lihava muotonsa menettänyt mamma - ja me tavisnaiset jotka säilyy hyvin menee ohi. Onko tuttua lähipiiristä?
Oletko salaa nauttinut kun sinusta on tullut entistä missiä tai kylän kaunotarta kauniimpi vuosien saatossa? Kerro milloin tuntunut erityisen hyvältä
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Harvoin missit ainakaan Suomessa ovat edes kovin hyvännäköisiä.
Niinpä. Harvoin miss Suomi on mikään klassinen kaunotar. Misseys tai siihen kisaan osallistuminen on vaan ponnahduslauta johonkin muuhun.
No, huomasin että olen paremman näköinen kuin Kate Moss nykyään. Se on jo aika kova juttu se.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä Lolan lihominen tuottaa minulle salaista vahingoniloa. Vaikuttaa lisäksi epämiellyttävältä ja huomiohakuiselta ihmiseltä.
Tuottaako Jasmiina Yalzisiken lihominen ym. vahiginiloa. 😄😄😄😄😄
Vierailija kirjoitti:
Tämä pitää paikkaansa. Ne nuorena hyvännäköiset ovat niitä, jotka rupsahtavat iän myötä kaikista nopeiten. Kun taas ne, jotka 30v. jälkeen vasta puhkeavat kukkaan, se kukka ei lakastu iän myötä.
Näikö puhut Jasmiinasta 🙄🐋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Pohtamo on lihonut. Odusoga vielä enemmän. Onhan näitä
Niin on. Pohtamoa ei nyt uskoisi entiseksi miss Universumiksi. Tosi elähtäneen näköinen.
Jassukan nuori ja näyttää meikittä 55v. Elähtäneen näköinen tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Pohtamo on lihonut. Odusoga vielä enemmän. Onhan näitä
Jasmiina on näistä kaksi kertaa lihavampi. Onhan näitä. 😄👍😄
Vierailija kirjoitti:
Onpa kertakaikkisen typerä aloitus. Onkohan tämä aloittaja ihan tosissaan.
Eihän NORMAALI nainen tommosta kirjoittele. Joku mt tapaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nelikymppisenä enää ole väliä, minkä näköinen on. Nuorena on ihan kivaa olla hyvännäköinen. Tärkeintä tietenkin koulutus.
Jos miehen meinaat eron jälkeen hankkia ulkonäöllä on merkitystä
Ei ole, jos et pinnallisia miehiä etsi. Itse löysin aviomieheni 44-vuotiaana, kun painoin 122 kg.
Tosi paljon pyörii tälläkin kylällä entisiä missejä. Kylille kun menee ihan ruuhkaksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tavisnaiset ei mene koskaan ex-missien ohi! sorry vaan ap, korkeintaan sun unissa.
En haluaisi sanoa tätä ääneen, mutta aika monta tavista valitsisin ennemmin kuin Lolan.
Minä sanon ääneen, että ennen Lolan otan monestakin syystä kun Jasmiina Yalzisiksen. 🤮🐋
Lähipiiriini ei kuulu yhtään missiä, joten en tiedä.
Hei vaan kaikki pahantahtoiset haaskalinnut. Jos ette ole huomanneet, niin useimmat näistä mainituista on sairastuneet syöpään 30-40v. Ehkä pilkka kalahtaa teillekin omaan nilkkaan ja huomaatte, että se ulkonäkö on se pienin murhe elämässä.
Vierailija kirjoitti:
No, huomasin että olen paremman näköinen kuin Kate Moss nykyään. Se on jo aika kova juttu se.
Mossi vetänyt huumeita niin, että soi!
Ei ole tuttua, suurin osa on pysynyt samantasoisina mitä nuorenakin. Kauniit edelleen kauniita ja rumat rumia. Keskiverrot keskivertoja.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin omasta mielestäsi. Laita kuvasi niin vertaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut koulukiusattu koko peruskoulun. Hiljaisesta, silmälasipäisestä nörtistä kasvoi kaunotar. Vielä lukiossa peitin itseni löysin vaatteisiin, mutta nyt 35-vuotiaana pukeudun tiimalasi vartaloa edustavasti. Aloin myös hoitamaan punaruskeita kiharia hiuksia oikein vuosien harjaamisen jälkeen. Iho on ja kalpea kaunis, en meikkaa, koska en osaa. En ole koskaan oppinut juomaan, enkä polttamaan.
Olen myös antanut itselleni anteeksi sen, että en osannut kantaa itseäni kuin vasta nyt. Ehlers Danlosin vuoksi olen 20 kymppisen näköinen, eikä juonteitakaan ole. Miehiä ja ottajia olisi, mutta sinkkuna viihdyn. Sosiaaliset taidot eivät vieläkään ole hyvät, mutta olen hyvä kuuntelemaan. Joskus katson lapsuuden ja nuoruuden kuvia haikeana, että empä silloin tiennyt mitä on edessä. Itsevarma ja ihana elämä, kun löytää itsensä.
Olen joskus pohtinut, että olin kuin ruma ankanpoikanen. Oikea aika vain odotti itseään
Hyvä Sinä! Ole kaunis ja arvosta itseäsi.
Sama täällä
Ihan sama. Miksi miettisin entisten missien ulkonäköä 🤔. En tunne tarvetta alentaa toisia nostaakseni itseäni.
Niin on. Pohtamoa ei nyt uskoisi entiseksi miss Universumiksi. Tosi elähtäneen näköinen.