-GAME OF THRONES- 8. kausi, OFFICIAL. Jaksojen puinti ja tulevan spekulointi-ketju.
Huomenna alkaa, joten let's go!
Älä kuitenkaan spoilaa tähän ketjuun, jos tiedät jo jotain varmoja juttuja, joita tulee tapahtumaan! Niitä kun netissä ilmeisesti pyörii, jopa ekan jakson kässäri jne.
Jaksothan on nyt tosi pitkiä ja niitä on vain kuusi, jos oikein muistan, korjatkaa jos olen väärässä!
Ensiksi, koskakohan Jon ja Daenerys saa kuulla totuuden Jonin syntyperästä?
Kommentit (38)
Mitä veikkaatte Jorahin tai Samin kohtaloiksi?
Jos vähän joka akka on paksuna niin sillä luulisi olevan joku pointti? Cersei, Dany ja Sansa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan omia spekulaatioita nämä, en ole lukenut mitään spoilauksia: Luulen että Aryalla ja Sansalla tulee olemaan joku taistelutilanne missä jompi kumpi pelastaa toisen ja loukkaantuu/menehtyy itse.. En usko että kumpikin jää henkiin.
Jaime tappaa Cersein kun ymmärtää millainen hirviö tämä on. Tai antaa sen tapahtua vierestä katsoen jonkun toisen käsissä.
White walkereiden lohikäärme tappaa vielä yhden danaeryksen lohikäärmeistä vähintään. Tulee tosi koskettava taistelu niiden välille.
Danaerys tulee varmasti raskaaksi koska mainitsi ettei voi tulla raskaaksi noin 100 krt viime kaudella.
Olen myös pelännyt että Sansa on raskaana Ramsay Boltonille koska kuollessaan Ramsay sanoi, että osa minua kasvaa/on nyt sinussa.
Uskon että Tyrion tekee jotain sankarillista myös.
Minä taas uskon että Jaime pitää Cerseitä ykkösenä ihan viimeiseen saakka ja käy niinpäin että Cersei tappaa tai tapattaa Jaimen. Sehän on koko sarjan ajan hokenut ettei sille ole olemassa mitään muuta kuin Cersei.
Vierailija kirjoitti:
Minä luin koko viimeisen kauden jaksojen käsikirjoitukset silloin 1,5-2 vuotta sitten ja jännityksellä seuraan toteutuuko ne. Koska silloinhan huhuttiin, että ne on valekäsikirjoitukset eikä oikeat ole vuotaneet. Onneksi olen ne melkein jo unohtanutkin.
Koko kauden käsikset ei missään nimessä ole vuotaneet nettiin kaksi vuotta sitten. Luit jonkun keksimää hauskaa fiktiota.
Sansa ei takuulla ole raskaana, Cersei on mutta tuskin tulee saamaan lasta koska on jo saanut ennustuksessa luvatut kolme lasta. Dany todennäköisesti tulee raskaaksi ja sitten jännätään vaan kasvaako lapsi täysin orpona Starkien suojissa vai saako pitää edes toisen vanhempansa mutta tuskin molempia millään.
Huomisessa jaksossa tuskin vielä suuria kuolemia nähdään, iso taistelu on luvassa kolmannessa jaksossa. Ennen taistelua nähdään kaikkien jälleentapaamiset ja se miten Talvivaarassa otetaan Daenerys vastaan. Sekä tietenkin selvitellään Jonin tilanne. Ja se miten Daenerys asiaan suhtautuu. Myös Jaime saapuu pohjoiseen viimeistään toisessa jaksossa.
Oma veikkaus lopusta: Valtakunta jakaantuu. Sansa johtaa pohjoista, Gendry laillistetaan Baratheoniksi ja hän asettuu Storm's endiin, Yara tai Theon Rautasaarille, Edmure Riverruniin, Robin Laaksoon.. Dorneen en keksi uutta johtajaa, ehkä se annetaan Missandeille. Kuninkaansatamaa ei varmaan ole olemassakaan lopussa ja ehkä Bronn saa koko Reachin itselleen.
Äh, seiskakausi oli niin huono, ettei todellakaan odota päätöstä niin innoissaan kuin aikaisempia kausia
Veikkaan, että Cercein tappaa lopulta joko Jaime tai Tyrion. Lannistereista tuskin kukaan muutenkaan selviytyy loppuun saakka. Saa nähdä, teloittaako Dany Tyrionin jonkin petoksen perusteella ja kuinka paljon tämä hiertää Jonin ja Danyn välejä. Jaime kuolee luultavimmin taistellen, mutta kuolema on melkein varma.
Sinänsä uskon tuohon Bran=Night King -teoriaan, mutta luulen myös että Sansa jää viimeisenä Starkina henkiin. Näkisin että Arya, valitettavasti, tulee kuolemaan taistelussa.
Jon ja Dany eivät varmasti saa toisiaan, se olisi liian siirappista. Uskon, että Jon syystä tai toisesta päätyy tappamaan Danyn, tai Dany uhraa itsensä Jonin hyväksi lopputaistelussa. Kirjat lukeneet muistanevat tämän palavan miekan tarun, miten se meni? Olen miettinyt samankaltaista ratkaisua Jonin ja Danyn kohdalle.
Lopussa Sansa sitten on Branin kanssa Yön valkee.
Mikä on Bran-Night King-teoria? Että hänestä tulee se? Vai jotenkin on jo?
Tyrion lupasi maksaa Bronnille tuplasti sen mitä muut, joten oletan Bronnin saavan Twins-linnat lopulta Tyrionilta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte Jorahin tai Samin kohtaloiksi?
Jorah kuolee aivan varmasti, viimeinen uhrautuminen khaleesin hyväksi ja jonkunlainen lopullinen hyvitys petoksista ja häpeästä. Sam taas melko varmasti jää eloon, eiköhän tuo asetu Neilikan ja pikku-Samin kanssa sinne Hornhilliin äitinsä ja siskonsa seuraksi kaiken päätyttyä.
Sam on myös ylitylsä hahmo, aivan liikaa ruutuaikaa viime kaudella! Löysi joo lopulta tärkeän tiedon, mutta muuten, haukotus.
Vierailija kirjoitti:
Sam on myös ylitylsä hahmo, aivan liikaa ruutuaikaa viime kaudella! Löysi joo lopulta tärkeän tiedon, mutta muuten, haukotus.
Ai jaa, omasta mielestäni se on yksi parhaista hahmoista. Yksi ainoita oikeasti hyvällä asialla olevista ja odotuksista huolimatta sankarillinen. Tuo lisäksi kepeyttä ja huumoria kohtauksiinsa, näyttelijä John Bradley on aivan loistava.
Eikö kukaan ole katsonut uutta jaksoa?
On varmaan monikin. Toisessa ketjussa taisi olla enemmän juttelua.
Toiseen ketjuun kaikki, siellä keskustelut. Löytyy kun hakee.
Tämä.