Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-GAME OF THRONES- 8. kausi, OFFICIAL. Jaksojen puinti ja tulevan spekulointi-ketju.

Vierailija
14.04.2019 |

Huomenna alkaa, joten let's go!

Älä kuitenkaan spoilaa tähän ketjuun, jos tiedät jo jotain varmoja juttuja, joita tulee tapahtumaan! Niitä kun netissä ilmeisesti pyörii, jopa ekan jakson kässäri jne.

Jaksothan on nyt tosi pitkiä ja niitä on vain kuusi, jos oikein muistan, korjatkaa jos olen väärässä!

Ensiksi, koskakohan Jon ja Daenerys saa kuulla totuuden Jonin syntyperästä?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tulee HBO Nordicille?

Vierailija
2/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole ma-aamuna katsottavissa?

Vierailija
4/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 tuntia vielä.

Vierailija
5/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon Daenerys Targaryenin jäävän henkiin ja Iron Thronelle, mutta en usko, että näin käy.

Inhoan Jon Snowta kun se on niiiiin tylsä.

Vierailija
6/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihkä Hound jäi viime kaudella? Haluan sen js Aryan kohtaavan taas. Samoin Aryan ja Gendryn. Ja Aryan ja Jonin!😂

Vierailija
7/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellekään päähenkilöistä ei käy mitään. Sansa, Arya sun muut 100% varmuudella jää henkiin. Erittäin ennalta arvattavaa. Vähän niin kuin Potterin loppu.

Vierailija
8/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellekään päähenkilöistä ei käy mitään. Sansa, Arya sun muut 100% varmuudella jää henkiin. Erittäin ennalta arvattavaa. Vähän niin kuin Potterin loppu.

Tätä en kyllä usko hetkeäkään. Itse asiassa uskon, että päitä putoilee jo ekassa jaksossa.

Kaikki eivät voi jäädä henkiin, hyvä jos edes joku.

Vierailija
9/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aryan tai Sansan kuolema on kyllä epätodennäköistä, saa nähdä uskaltavatko.

Heillä varmaan enempi sellainen faniseuranta päällä. Suosikkihahmoja.

Mun suosikkeja on Brienne, Theon ja Hound. Ja Jaime! Arya oli ennen, mutta siitä tuli vähän ärsyttävä lopulta.

Vierailija
10/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin vasta kattoon sarjaa (täytin just 18, siks en oo saanu kattoo aiemmin). Mun mielestä on aika selvää, että tosta Ned Starkista tulee lopulta kuningas. Sean Bean on koko sarjan isoin stara, nää muuthan on jotain noubadeja.

Vierailija
11/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin vasta kattoon sarjaa (täytin just 18, siks en oo saanu kattoo aiemmin). Mun mielestä on aika selvää, että tosta Ned Starkista tulee lopulta kuningas. Sean Bean on koko sarjan isoin stara, nää muuthan on jotain noubadeja.

Jep jep.

Vierailija
12/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omia spekulaatioita nämä, en ole lukenut mitään spoilauksia: Luulen että Aryalla ja Sansalla tulee olemaan joku taistelutilanne missä jompi kumpi pelastaa toisen ja loukkaantuu/menehtyy itse.. En usko että kumpikin jää henkiin.

Jaime tappaa Cersein kun ymmärtää millainen hirviö tämä on. Tai antaa sen tapahtua vierestä katsoen jonkun toisen käsissä.

White walkereiden lohikäärme tappaa vielä yhden danaeryksen lohikäärmeistä vähintään. Tulee tosi koskettava taistelu niiden välille.

Danaerys tulee varmasti raskaaksi koska mainitsi ettei voi tulla raskaaksi noin 100 krt viime kaudella.

Olen myös pelännyt että Sansa on raskaana Ramsay Boltonille koska kuollessaan Ramsay sanoi, että osa minua kasvaa/on nyt sinussa.

Uskon että Tyrion tekee jotain sankarillista myös.

Vierailija
13/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa hahmoista kuolee

Vierailija
14/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan että Bran Stark on Talven kuningas ja päitä todellakin tippuu ennen loppua. Uskon ettei ainakaan unelmapari Daenerys ja Jon saa toisiaan vaan jompikumpi kuolee, luultavasti Daenerys. Jon ei myöskään saa valtaistuinta, enkä itseasiassa usko, että kukaan saa, vaan loppu on jokin muu järjestys valtakunnissa. Toivon, että henkiin jäisi Sansa, josta on tullut sarjan ja kasvunsa myötä ehdoton suosikkini, sekä Jaime.

Vierailija
15/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luin koko viimeisen kauden jaksojen käsikirjoitukset silloin 1,5-2 vuotta sitten ja jännityksellä seuraan toteutuuko ne. Koska silloinhan huhuttiin, että ne on valekäsikirjoitukset eikä oikeat ole vuotaneet. Onneksi olen ne melkein jo unohtanutkin.

Vierailija
16/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan omia spekulaatioita nämä, en ole lukenut mitään spoilauksia: Luulen että Aryalla ja Sansalla tulee olemaan joku taistelutilanne missä jompi kumpi pelastaa toisen ja loukkaantuu/menehtyy itse.. En usko että kumpikin jää henkiin.

Jaime tappaa Cersein kun ymmärtää millainen hirviö tämä on. Tai antaa sen tapahtua vierestä katsoen jonkun toisen käsissä.

White walkereiden lohikäärme tappaa vielä yhden danaeryksen lohikäärmeistä vähintään. Tulee tosi koskettava taistelu niiden välille.

Danaerys tulee varmasti raskaaksi koska mainitsi ettei voi tulla raskaaksi noin 100 krt viime kaudella.

Olen myös pelännyt että Sansa on raskaana Ramsay Boltonille koska kuollessaan Ramsay sanoi, että osa minua kasvaa/on nyt sinussa.

Uskon että Tyrion tekee jotain sankarillista myös.

Sanokaa mun sanoneen niin Tyrion tekee jotain mistä tulee samanlainen fiilis kuin Hodorin lopusta aikaisemmalla kaudella.

Vierailija
17/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arya & Gendry rakastuu ja saadaan se alunperin toivottu Stark & Baratheon liitto mitä ekalla tuotantokaudella Ned ja Robert toivoivat Sansalle ja Joffreylle

Vierailija
18/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, ettei tästä tehdä mitään Disney-satua ja anneta ennalta-arvattavaa, romanttista, hyvä voittaa pahan -loppuratkaisua. Minä kaipaan sydänjuuria riipivää tragediaa, yllättäviä käänteitä, suosikkihahmojen kuolemia, nerokasta käsikirjoitusta, upeaa musiikkia, älykästä dialogia.

Vierailija
19/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iron thronelle voisi minun puolestani lopussa nousta Varys!

Vierailija
20/38 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jopa miettinyt etten pysty katsomaan vikaa kautta ollenkaan, kun nyt kaikki ovat vielä elossa ja asiat hyvin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän