Tuleeko synnyttäessä oikeesti myös kakka?
Kommentit (160)
Tuli mutta se ei nyt siinä sotkussa kauheasti paina. Se, että tuli yrjökin, tuli mulle puun takaa. Normaalia kuulemma sekin. Aikamoista touhua kaiken kaikkiaan,
Peräruiske on keksitty hirviöt.
Ei kun vauva sieltä alapäästä tulee eikä kakka.
Ahaa, varmaankin tästä tulee sanonta "ei tuu lasta eikä paskaa".
Mulla tuli, jo vähän ennen ponnistusvaihetta. Mutta ei se ollut siinä tilanteessa mitenkään kamalaa.
Insinööri amk kirjoitti:
Vois kehittää sellaisen imurin joka laitettaisiin peppureikään niinkuin hammaslääkärissä tehdään
Hammaslääkärissä vaan ei onneksi laiteta sentään mitään sinne peppureikään (...sehän siitä juurihoidon 'ihanuudesta' siellä vielä puuttuisikin, heh, heh...)
Kyllä voi tulla. Minulla on molemmissa synnytyksissä tullut. Ei siitä numeroa siinä ehditä tehdä, on muutakin puuhaa.
Mä entiä tuliko. Oli nii kovat kivut nii ei voinu erottaa. Eikä sitä siinä vaiheessa kyllä mietikkään. Ihan sama kunhan vauva saatiin ulos. Mies sanoi että oli näkevinään kakkaa tulevan.
Vierailija kirjoitti:
Mä entiä tuliko. Oli nii kovat kivut nii ei voinu erottaa. Eikä sitä siinä vaiheessa kyllä mietikkään. Ihan sama kunhan vauva saatiin ulos. Mies sanoi että oli näkevinään kakkaa tulevan.
No voi, voi.
Nyt varmaan koko seksuaalinen viehätysvoimasi on hänen silmssään jo entistä ja mennyttä ?
Oikeesti, kasvakaa nyt jo nuorina vanhempina (puheittesi mukaan arvioituna) molemmat ihan 'aikuisten oikeesti' molemmat jo ihan oikeesti aikuisiksi!
Elämään kuuluvat eritystoiminnot kaikilla luontokappaleilla,ihminen niihin tietystikin mukaan lukien.
Eritteet ovat siis elämän merkki kaikilla ja sillä siisti.
Muistakaa aina , että 'vesi on paskan lääke' ja sillä siisti.
Ja vielä neuvo kaikille homofobisille ja muillekin anaaliyhdyntäkammoisille tässä samassa: ne jotka sitä harjoittavat, huolehtivat alapäähygieniastaan yleensä paljon ,paljon paremmin kuin te , jotka ette ole ikänänne uskaltaneet ottaa edes peräruisketta puhumattakaan siitä että pesisitte aina vessakäynnin yhteydessä takapuolenne oikein vedellä.
Minulla oli erikoinen tilanne kun lapseni heti syntyessään kakkasi päälleni
Joissain uskonnoissa isä joutuu syömään sen
Kaksi lasta synnyttäneenä ei ole tullut, eikä ole ollut lähelläkään. Peruskunto oli molemmissa hyvä ja tietynlainen kehonhallinta säilyi kyllä loppuun saakka.
Sanoisin että jos on kova vessahätä synnyttämään lähtiessä niin ehkä sitten, se on kuitenkin ihan normaali ponnistustilanne, ei minusta mitenkään pelottava tai liioitellun kauhea. Mutta normaalissa olotilassa ilman mitään pakottavaa vessahätää ei se todellakaan ole mikään pelättävä asia tai normi joka tapahtuu aina.
Vähän sama kun kysymys pissaatko aina housuusi aivastaessa tai pieraisetko aina venytellessä? Eli jos se vessahätä tai suolikaasut on jo ihan pinnassa niin tottakai nämä tapahtuu herkemmin, ei mitenkään aina normaalissa tialnteessa.
Minulta tuli ainakin. Kyllä sieltä pykätessä molemmat reiät tyhjenee.
Totta. Naisten synnytys on ihan turhaan paisuteltu juttu hieman kuin vähän isomman kakan päkistäisi. Siihen liittyy vain rituaalinomainen parku-show joka periytyy äidiltä tyttärelle vartin hommaan täytyy käyttää vuorokausi ihan vain isien kiusaksi ja jos on tärkeitä matseja tulossa telkussa niin synnyttävät vaikka viikon
Minulla ei tullut, vaikka varmasti oli tavaraa sisällä. Ummetus päällä. Rakkokin oli täysi, mutta en pystynyt pissaamaan ennen synnytystä. Sitäkään ei lirahtanut, vaikka joillakin lentää kaaressa, kun ponnistaa.
Kätilöt on kaiken nähnyt/kokenut, ei tuollaista kannata miettiä.
Mulla 4 synnytystä takana eikä koskaan oo tullu kakkaa. Oon etukäteen ostanu microlax peräruiskeita apteekista ja laittanu sen kotona enne lähtöö ja ottanu pari mukaa sairaalaa siltä varalta että on pitkä synnytys. Tokassa synnytyksessä ne laitto siel sairaalassa sellasen vesiperäruiskeen kaikille heti kun tuli synnärille. Noi microlaxit on synnytyksen jälkeen muutenkin hyviä kun ei tarvii ponnistella alapää hellänä vaan tavara tulee helposti ulos. :D
Kolme kertaa synnyttänyt, eikä ole kakkaa tullut kertaakaan. Ainakaan niin että minä tai mies olisimme sitä mitenkään huomanneet.
Muutenkin synnyttäminen oli mukavaa. Ei tosiaan mitään erityistä eriteleikkiä. Ekassa leikattiin vähän epparia, mutta sekin tottakai puudutettiin ensin, ei ongelmaa.
Menisin synnyttämään koska vain uudelleen, mutta alkaa jo ikä tulla vastaan. Elämäni kauneimmat kokemukset.
2 synnytystä, molemmissa peräruiskeella suoli tyhjäksi niin ei tarvinnut muuta pullauttaa synnytyssalissa kuin vauvat.