Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko synnyttäessä oikeesti myös kakka?

Vierailija
13.04.2019 |

Kaikilla vain vaan joillakin?

Kommentit (160)

Vierailija
61/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä yhtään kakkasinko kummassakaan synnytyksessä. Jos tuli, niin hajua en ainakaan huomannut ja mieskin onneksi tietää, etten todellakaan haluaisi tietää, jos sieltä jotain muutakin tuli kuin lapsi.

Vierailija
62/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi paskominen niin kivaa ole kätilöstä. Tyhjentäkää pliis ne suolenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla tulee ja se on vain ihana asia, jos suolen saa tyhjäksi. Ei tarvitse heti murehtia kakkaamista rikkinäisellä alapäällä, vaan on vähän aikaa toipua.

Persekö siinä repeää

Voi revetä, ainakin sinne asti, jos lapsi juuttuu kiinni ja se revitään väkisin ulos. Kyllä näitä on. 

Vierailija
64/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiihottavaltahan se näyttää kun paska puskee ulos pyllynreijästä.

Vierailija
65/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä haistoin että nyt tuli jotain ja kätilö siisti kakan pois. Ei silleen kiinnostanut siinä vaiheessa, mut kieltämättä jännitin ponnistamista ton takia ja se olikin aika hidasta siks. D: Siinä sitte tunnin pukersin vauvaa ulos.

Vierailija
66/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tulu vaiklen ollut moneen päivään syönyt ja vessassakin kävin useasti. Eipä sillä juuri väliä, kätilö pyyhkäisee sen hyvin huomaamattomasti pois ja jatkaa hommiaan. Edes mieheni ei tajunnut asiaa, vaan ihmetteli jälkikäteen, miksi kätilö vaihtoi alussa niin monesti hanskoja. Kerroin sitten, että sen takia kun pyyhki mun takapuolta.

Vierailija
67/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin tulu vaiklen ollut moneen päivään syönyt ja vessassakin kävin useasti. Eipä sillä juuri väliä, kätilö pyyhkäisee sen hyvin huomaamattomasti pois ja jatkaa hommiaan. Edes mieheni ei tajunnut asiaa, vaan ihmetteli jälkikäteen, miksi kätilö vaihtoi alussa niin monesti hanskoja. Kerroin sitten, että sen takia kun pyyhki mun takapuolta.

Näköjään synnytys vienyt myös kirjoitustaitoni. Tuli* vaikken*

Vierailija
68/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieru saattaa myös pöristä! On se kaikenkaikkiaan irvokkaan luonnollinen tapahtuma 😂

Vierailija
69/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tullut ,ja olen kolme synnyttänyt. Mitä sit , jos tulee.Ovat ihmisen perustoimintoja.

Jos sitä miettii ,kuuluu se samaan kategoriaan ,kun somessa joku kirjoitti ,että ulkomaalainen (jotku ääliöt) häpesi kantaa wc- paperipakettia kaupasta kotiin. ( järjen köyhyyttä, sormellaki siellä pyyhitään)

Tyhmää ,tosi tyhmää kaksinaismoraalia.

Vierailija
70/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin tulee, joillakin ei. Itselläni meni maha sekaisin samana päivänä kun lähdin synnyttämään joten suoli oli tyhjä. Sain lapsen, en paskaa.

Vierailija
71/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa vain yrjösin ja tokassa tuli kyllä kunnon kakka.

Hengittelin vain ilokaasumaskista ja kun jälkeisiä odoteltiin otin maskin pois ja kyllä haiskahti.

Ilokaasupöllyissä totesin vaan, että "kylläpä haisee paska, eikö ikkunaa vois avata, mä en kyllä hengitä ku tästä maskista", ja jatkoin ilokaasun hengittelyä. Kätilöt ja mies vain naureskelivat, ei se niin vakavaa ole.

Vauvan on hyvä saada bakteereja synnytyksessä, ja silloin kun kakka tulee ponnistaessa niin ponnistussuunta juuri oikea, turha häveliäisyys pitää jättää synnytyssalin ovelle sillä ei tee sielä mitään.

Vierailija
72/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä, minulta kyllä tuli ja sillä välin oli tyttö jo syntynyt.

Vierailija
73/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavaa! Tämäo yksi syy miksi en lapsia koskaan hommaa. Olisi kyllä aivan kamalan nöyryyttävää ulostaa pöydälle muiden silmien eteen!

Minäkin ajattelin noin ennen synnytystä, mutta yllättäen siinä tilanteessa ei tuo detalji jaksanut enää kiinnostaa. Ponnistin kolme varttia he*vetillisissä tuskissa, halusin vaan että vauva tulee ulos.

Vierailija
74/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanhan sitä, että ei lasta ilman paskaa. 

Voi käydä niinkin, että ei tule lasta eikä paskaa.

Vierailija
75/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieru saattaa myös pöristä! On se kaikenkaikkiaan irvokkaan luonnollinen tapahtuma 😂

Ja lääkäri runkkaa siinä vieressä muna pystyssä.

Sulla on ollu kyllä omituinen synnytys. Miten sinne lääkärikin on eksynyt paikalle...

Vierailija
76/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli samalla myös kakat. Sopersin kivuissani että "inhottaa kun tunnen että tulee kakat", niin kätilö vaan tuumasi rauhallisesti että "ei haittaa, siivotaan heti pois jos tulee". Ja hän siivosi, kahdesti ponnistusvaiheen aikana. Eli kyllä minä ainakin tunsin ja huomasin että tulee kakkaa samalla, mutta eipä sille mitään voi ja ammattilaiset on taatusti nähneet pahempaakin kuin pari pökälettä pöydällä.

Mainittakoon että olen koko elämäni ollut todella häveliäs ihminen, ja jännitin etukäteen esimerkiksi sitä että eihän vaan tule mieslääkäriä missään vaiheessa!? ...mutta kyllä se turha ujostelu unohtuu kun siinä tilanteessa on tavoitteena selvitä kipujen kanssa ja saada terve lapsi maailmaan. Ja kun lopputuloksena oli lapsen lisäksi toisen asteen repeämät, niin mulle oli siinä vaiheessa ihan sama kuka sen alapääni kursii kasaan, kunhan saa siitä suunnilleen normaalisti toimivan! Ja joo, se oli mieslääkäri joka mut kasaan tikkasi.

Vierailija
77/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule lasta eikä paskaa tästä hommasta niin ....se kertoo jo.

Vierailija
78/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghanilla tulee koska haluaa luonnollisesti synnyttää.

Vierailija
79/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, sittenhän vesisynnytys on ällö ja salmonellaa koko se vesi heti täynnä, yök! Ja siinä sitten vauvan kanssa lilluttaisiin niin voi ja hyi helllwetti!

Vierailija
80/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, mutta sinulla on kakkaa perseessä