Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko synnyttäessä oikeesti myös kakka?

Vierailija
13.04.2019 |

Kaikilla vain vaan joillakin?

Kommentit (160)

Vierailija
41/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin tuohon synnytyksen jälkeiseen ulostamiseen kerta nousi esille aiemmissa kommenteissa. Mahdollisia ensikertalaispelkoja lieventääkseni voin omakohtaisesta kokemuksesta kertoa, että onnekas(?) ei huomaa ekan kakan eroavan juurikaan normista. Pelkäsin tätä itse kauhukertomusten ja kätilöiden ilmeiden/äänensävyjen perusteella, mutta ei kokemus ollut paha. Pientä arkuutta tietysti, mutta ei voi sanoa edes sattuneen. Etenkään, kun tuoreena vertauskohtana oli synnytys ja jälkisupistukset. (Jotka muuten tuli allekirjoittaneelle yllätyksenä.)

Vierailija
42/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paastoa ennen synnytystä ja tee suolihuuhtelu.

Tarvitset kaiken mahdollisen energian synnytykseen. Syö niin kauan kuin voit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli viimeisintä (3.) lasta ponnistaessa. 

Vierailija
44/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavaa! Tämäo yksi syy miksi en lapsia koskaan hommaa. Olisi kyllä aivan kamalan nöyryyttävää ulostaa pöydälle muiden silmien eteen!

Pääset ulostamaan muiden silmien eteen myös dementoituneena vuodepotilaana.

Vierailija
45/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tulee kakka joka aamu, vaikken synnytäkään.

Vierailija
46/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on peräsuolessa tavaraa ponnistusvaiheessa, niin kyllä se tahtoo sieltä ulos puristua. Älä huoli, kätilö ja synnytyslääkäri ovat jo nähneet kaiken.

Ja usko pois, tuo tahaton kakan karkaaminen on about viimeinen asia, jota siinä tilanteessa mietit.

Mulla se oli kyllä eka asia mielessä kun piti alkaa ponnistamaan. Ajattelin että ei v**** sieltä taitaa tulla paskaa. No, ei kai auta. Oikein meinas ruveta naurattamaan kun sattuu ihan hitosti ja vauva on tulossa ja mä ajattelen vaan paskaa. 

Vierailija
47/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavaa! Tämäo yksi syy miksi en lapsia koskaan hommaa. Olisi kyllä aivan kamalan nöyryyttävää ulostaa pöydälle muiden silmien eteen!

Et sä sitä kakkaa tai noloa ajattele siinä vaiheessa. Eikä ne kätilöt ja muut sellaisesta välitä. Ne tietää mitä se on. Sanonpa vaan ettei se miehelle ole ihan tervettä olla mukana. Se nyt ei haitannut että puristi kädestä niin että aloin oikeasti epäillä naisen saavan sen rikki. Se kun toista sattuu ja et voi sille mitään ja aika vahvasti syytät siitä itseäsi. Se tuntuu pahalta.

Totta v se homma on naiselle rankempi. Sitten paljon myöhemmin naisen piti suorastaan houkutella. Mulla pyöri niitä mielikuvia päässä ja otti aikansa saada normaalit halut takaisin. Eihän näistä paljon puhuta mutta vaikuttaa se synnytys miehiinkin. Tämmöisten jotka tuntee jotain kannattaa miettiä meneekö mukaan vaikka toinen pyytää.

Siis mies voisi mielestäsi luistaa koko hommasta, ettei vaan seksihalut mene?! No yhyy. Minäkään en haluaisi nähdä synnytystä, mutta en aiokaan hankkia lapsia. Jos mies haluaa lapsia, saa minusta kyllä kestää sen synnytyksen, jossa naisella nyt on joka tapauksessa aivan h*lvetisti hirveämpää.

Vierailija
48/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tullut molemmiss synnytyksissä. En sitä itse olisi muuten edes huomannut tai tajunnut, mutta haju kyllä paljasti 💩

Vierailija
49/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule aina. oispa tullutkin niin ei ois tarvinnut synnytyksen jälkeen ponnistella vielä sitäkin. Mulla on aina ummetusta ennen synnytystä (3synnyttänyt).

Vierailija
50/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein jos miehen seksihalut menevät joksikin aikaa. Muutenkin olisi hyvä antaa useita viikkoja äidin toipua synnytyksestä.

Siinä väsymysrumbassa ja vastasyntyneen kanssa ei varmasti äidillä ole ekana seksi mielessä muutenkaan

Vierailija
51/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muiden silmien eteen? Koko anoppilanko sä sinne kutsuisit paikalle? Synnytyksessä on yleensä mukana vain kätilö ja ehkä vielä tuleva isä. No onpa hirveää, jos kokenut ammattihenkilö ja oma mies näkee vähän kakkaa.

Kyllä kätilö ja varsinkin oma mies on liikaa ihmisiä näkemässä minut ulostamassa pöydälle. Ei siinä ei se mies kyllä tulis muutenkaan näkemään alapäätäni synnytyksessä!

No kerta se ukkokaan ei saa tulla mukaan, niin oikeastiko pidät sun ulostettasi niin ainutlaatuisena, että se kätilökin häpeäisi sua, jos näkisi sun kakkaavan? Älä nyt viitsi.

Kuka tässä on ulosteen ainutlaatuisuudesta puhunut? Asia olisi minusta nöyryyttävää. Tuskin kätilöstä, mutta omia fiiliksiäni tässä ajattelenkin. Olen häveliäs ihminen ja tuo tilanne menisi yli.

Itse tuskin edes huomaat sitä, eikä kätilökään ala ihastella ääneen, että tulipa sieltä nätti kakka.

Vierailija
52/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pusertuu irstaasti monen tuntemattoman ihmisen silmien edessä samalla kun vauva tunkeutuu ulos elävänä dildona sisältäsi. Joskus saattaa sitä kakkaa mennä myös vauvan suuhun ja peppureikään. Lääkärit myös salakuvaa kun paska irtoaa.

Vierailija
53/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa synnytyksessä ei tullut. Toinen kerta olikin sitten sellainen, että suoli ei toiminut kunnolla ennen synnytystä ja oli vaativa perätilasynnytys, niin paskoin viimeiset kaksi-kolme tuntia aina supistusten aikana. Paska haisi ja kätilö pyyhki perseen välillä, mutta tosiaan aika pikkujuttu siinä tilanteessa.

Vierailija
54/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme synnytystä.Ensimmäisestä meinasi lapsi kuolla jotenka ei tietoa tuliko kakka. Toiselta sain lavemangin, elikkä ei kakkaa itse synnytyksessä. Kolmannessa lensiki kaaressa ponnistusvaiheessa,tuli siis lapsi sekä paskaa.

Vierailija
55/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla kätilö? Hyi olkoon.

Vierailija
56/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa synnytyksessä sain peräruiskeen joten siihen "pöydälle" ei tullut kakkaa. Toisella kertaa en ehtinyt pyytämään ruisketta. Ehdin tosin varoittamaan kätilöä, niin tämä taisi napata kakan suoraan johonkin pussiin tms.

Ja kyllä olin miettinyt tuota kakka-asiaa paljon etukäteen, mutta ei se sitten ollutkaan niin noloa siinä tilanteessa.

Vierailija
57/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi olla kätilö? Hyi olkoon.

Joku joka tykkää paskanhajusta.

Vierailija
58/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kakka sekä oksennus, ei samaan aikaan.

Vierailija
59/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ekassa synnytyksessä ei tullut. Toinen kerta olikin sitten sellainen, että suoli ei toiminut kunnolla ennen synnytystä ja oli vaativa perätilasynnytys, niin paskoin viimeiset kaksi-kolme tuntia aina supistusten aikana. Paska haisi ja kätilö pyyhki perseen välillä, mutta tosiaan aika pikkujuttu siinä tilanteessa.

Sori mutta oli pakko nauraa tälle mielikuvalle. Itse en ulostanut pöydälle,mutta ilmavaivat olivat karmeita pari päivää synnytyksen jälkeen. Hävetti eikä ikkunaa voinut avata.

Vierailija
60/160 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitiski teki :D