Mitä annat virpojille?
Kommentit (62)
Olen ostanut rusinoita ja omenia. Jos ne loppuvat kesken annan pähkinöitä.
Eilistä kaalipataa. Ilahtuvat varmasti.
4 isoa koiraa pihalla, niin eipä ole kukaan virpoja uskaltanut tulla kymmeneen vuoteen. Parasta on, että koirat eivät mitään lapsivirpojille tekisi, koska eivät pidä heitä uhkana, mutta sisällä onkin vastassa kaksi herttaisen näköistä pientä kissaa jotka vihaavat lapsia. :D
Ei ole mitä antaa, kaapissa ei ole kun kuivahtanutta leipää ja makkaraa, joku juuston kannikka, hernesoppaa, 73sitäpaitsi ajattelin syödä ne itse, joten tod.näk. en avaa ovea, vai pitäskö?
Äh. Mun mies osti niitä pieniä suklaamunia, niin kai niille on pakko avaa ovi ja antaa niitä.
Ärsytti taitavasti ehdottamalla, että mentäisiin yhdessä virpomaan. :D Oivoi.
Suklaamunia.
Vaikka oma lapsikin virpoo eniten ärsyttävär ne 4n hengen virpojat jotka antavat vain yhden risun.
Saavat pienet munat 🤨
Onneksi satakunnassa ei ole virpomisperinnettä. Paikkakunnalle muuttaneet tunnistaa, että koittavat virpoa ja paikalliset siitä, että ovat ihmeissään mitä ihmettä lapset tekevät :D
Ihanko oikeesti aikuisia ihmisiä harmittaa tuo yhden päivän kestävä virpominen, toivotetaan tuoreutta ja terveyttä. Olen ison kasan kindereitä ostanu ja toivon että käy paljon virpojia.
Vierailija kirjoitti:
Ruuvasin ovikellon irti.
Kiitos muistutuksesta, ruuvaan oitis.
Joululta jääneitä Fazerin joulukonvehteja 😄
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeesti aikuisia ihmisiä harmittaa tuo yhden päivän kestävä virpominen, toivotetaan tuoreutta ja terveyttä. Olen ison kasan kindereitä ostanu ja toivon että käy paljon virpojia.
Jep. Minäkin olen varautunut, mutta harmi vain ettei viime vuosina ole käynyt ketään :(
Vierailija kirjoitti:
Äh. Mun mies osti niitä pieniä suklaamunia, niin kai niille on pakko avaa ovi ja antaa niitä.
Ärsytti taitavasti ehdottamalla, että mentäisiin yhdessä virpomaan. :D Oivoi.
Ovikello irti ja virvotte toisianne.
Vanhoista lehdistä leikattuja kuvia
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitä antaa, kaapissa ei ole kun kuivahtanutta leipää ja makkaraa, joku juuston kannikka, hernesoppaa, 73sitäpaitsi ajattelin syödä ne itse, joten tod.näk. en avaa ovea, vai pitäskö?
Heh, oletko minä?
Viimeisillä rahoillani ostin tänään vain maitopurkin, suklaat piti jättää kauppaan vaikka mielelläni muuten olisin virpojille jotain ostanutkin.
Rahaa vitonen per virpoja sama halloweenina, annan omillekkin lapsille lahjaksi aina rahaa niin saa itse päättää mitä haluaa.
En mitään. En avaa ovea.