Mitä annat virpojille?
Kommentit (62)
On erilaisia suklaamunia, suklaapatukoita ja lakupötköjä, sen mukaan annan miten hieno vitsa on.
Lappuja joissa lukee: "Tulkaa uudestaan halloweeninä, tänään ei kerjääjille heru karkkia eikä piirakkaa."
Annan selkäsaunan ja soitan poliisit hakemaan pois.
Ostan aina ison levyllisen Kindereitä.
Joka vuosi tulee vähemmän ja vähemmän virpojia.
Harmi. Kyllä mua saisi virpoa tuoreeksi ja terveeksi.
Ei ole tässä asunnossa (olen asunut tässä 4 vuotta) käynyt virpojia. Jehovia senkin edestä.
Nyt ei valitettavasti ole mahdollisille virpojille muuta kuin irtokarkkia. Yksi pussi tuossa vieressä auki, että jos sieltä nyt joku sattuisi tulemaan, niin irtokarkkeja saisi. Eipä mulla muuta täällä ole. Ei kun hei, joululta jääneitä suklaita kans vähän. Fazerinaa ja Geishaa.:)
Lapsille sopivia pääsiäiskarkkeja ei ole, mutta varasin eteiseen Snickers-patukoita ja Snören-pusseja, toivottavasti jompikumpi kelpaa. Vielä ei ole kyllä käynyt yhtään virpojaa.
Tyhjät kaljatölkit, oppivat kierrättämään ja pysymään poissa oveltani.
Eihän niille kaikkimullehetinyt tänään tarvi mitään antaa, palkka saadaan perinteisesti pääsiäisenä. Silloin olen itse onneksi reissussa.
Minä annan Perussuomalaisten vaalimainokset
Suklaapatukoita ja lakupötköjä. Saavat itse valita niistä mieluisat ja ottaa 2 per nenu. 14 trullia käynyt jo.
Minä puolustin itseäni ja annoin niille keppiä.
Virpojat tulee vasta ensi lauantaina. Annan pieniä patukoita.
Vierailija kirjoitti:
Ruuvasin ovikellon irti.
Annoit ovikellosi ensimmäiselle virpojalle?
Mignon munia, paketissa tosin keitetty tai raaka kananmuna. Sopisi ehkä paremmin Halloweenin kepposeksi mutta kun munat kuitenkin kuuluu pääsiäiseen.
No mulla on lidlin munia, mutta olen tänään töissä.