Miksi nyt on niin ok pitää Euroviisuista? Ennen kyllä haukuitte kaikki Euroviisuihin liittyvät asiat!
On se vaan niin naurettavaa, nyt sitä ollaan niin viisufaneja, vaikka ennen olette aina haukkuneet kaiken! Ja tiedoksi yksi laulu EI MUUTA EUROVIISUJA! Naurettavia olette!
Kommentit (7)
Kuulostat aivan Seijalta " minä seurasin Bodomin juttua jo 60-luvulla, joten olen AITO bodom-FANI" . :D
joten tuohon viittaukseen siitä mitä mieltä ihmiset täällä on ennen olleet en pysty kommentoimaan. Mutta mitä pahaa siinä on että innostuu Suomen Euroviisuvoitosta? Kyllähän siitä pitääkin suomalaisena olla ylpeä ja vähintäänkin kiinnostunut.
Mä olen aina rakastanut viisuja ja nyt jo pikkutytöstä asti ollut unelma/ toive on toteutunut.
Hard rock hallelujah.
Toivottavasti ensivuonna todellakin saa kuulla erilaisia biisejä ja muutakin kuin ainaisia rakkauslurituksia tai oman maan luonnon kehumisia. Siis vaikka en tykkää viisuista niin olen katsonut niitä varmaan koko ikäni odottaen käännettä parempaan. Toivottavasti Lordin voitto oli sitä.
ja jokainen mielipiteesi olkoon ehdoton totuus eikä mielesi koskaan muuttuko...vai?
muuttaa jo esillä olevien " todisteiden" perusteella mieltään.
Minä olen joka vuosi katsonut viisut, sanoi muut mitä tahansa, silti mielestäni on mukava katsoa jokaisen maan edustaja. Nyt aioin vielä isommalla huutomerkillä mainostaa viisuja eteenpäin KOSKA lordi voitti ja suomi pärjäsi! Miten muuten puska toimisi jos ei näin.
Takinkääntäjät ovat myös ihmisiä joille on tarjottu mahdollisuus juuri tähän takinkääntämiseen ja mielestäni se EI ole rikos.
Nyt se on niin mukavaa olla viisufani, mutta ennen olette kaikkea kirjoitelleet, että hävettää edes katsoa mitään Euroviisuja! KAKSINAAMAISIA KAIKEN LISÄKSI OLETTE TE!