Panin sitten tietämättäni varattua miestä
Eikä siinä kaikki,sillä on pieni lapsikin. Miksi miehet on noin sikoja😤😢 Olis sitten vaan ollu varattu mutta että pieni vauvakin. Että on paska olo itsellä vaikka en edes tiennyt.
Kommentit (82)
Eipä näissä tarinoissa ole mitään yllättävää. Jännikset pelimiehet ottaa naiset vaikka varattuina.
Tässäkin eräs artikkeli, kuinka krikettipelaaja-jännikset ovat pumpanneet kaikkia kylän naisia:
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/6a45db01-197e-42e4-b3a2-f4d03b5ee3…
Vierailija kirjoitti:
Eipä näissä tarinoissa ole mitään yllättävää. Jännikset pelimiehet ottaa naiset vaikka varattuina.
Tässäkin eräs artikkeli, kuinka krikettipelaaja-jännikset ovat pumpanneet kaikkia kylän naisia:
Miten toi liittyy tämmöiseen aloitukseen mitenkään? Linkkijuttu on sairasta mutta vapaaehtoisesti keskenään panevat aikuiset ihmiset on ihan eri asia.
En ihan ymmärrä,miten voisi olla tietämättä - no joo, jos baarista lähtee mukaan, mut mitä välii sillon? Eihän siinä mitään muuta haeta kun panoa. Seksitreffeillä ei tiedetä toisen oikeaa nimeä. Tai jos hän sen kertoo, niin kyllä tsekkaan osoitteen, duunin, fb:n jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toi liittyy tämmöiseen aloitukseen mitenkään? Linkkijuttu on sairasta mutta vapaaehtoisesti keskenään panevat aikuiset ihmiset on ihan eri asia.
Linkkijutun viimeinen episodi oli sairasta, mutta sama jampat olivat panneet koko kylän naiset läpi. Eli ihan vapaaehtoisesti ne naiset lähtevät panemaan, eivätkä paljon kysele parisuhdestatusta, jos mies on riittävän jännä.
Siis oletitko, että baaripanon jälkeen olette näkemässä vielä uudelleen? Jos et, niin mitä väliä sulle sitten on onko mies vapaa vai varattu.
Eiköhän noin oo käynyt itse kullekin.. eipä oo minun murheeni. Sellainen mies jää mulla menneisyyteen.
Asiaa sivuten: "Kukaan ei ole niin ystävällinen naiselle, kuin heteromies joka haluaa panna ekan kerran".
Tosi ku vesi!
Kandee pitää mielessä, naiset! :D
N40
Aloitin vasta tästä vitos sivusta. Mua huvittaa kun nainen sanoo panneensa miestä. Se vaatisi lelun tai että naisella olisi vehje. Miksi niitä nyt sanotaan? Kuitenkin nainen ei noin oikeasti pysty kykene panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkkijutun viimeinen episodi oli sairasta, mutta sama jampat olivat panneet koko kylän naiset läpi. Eli ihan vapaaehtoisesti ne naiset lähtevät panemaan, eivätkä paljon kysele parisuhdestatusta, jos mies on riittävän jännä.
No mutta tuossa jutussa ei ollutkaan kyse niistä vapaaehtoisista, vaan siitä yhdestä joka tuli raiskatuksi. Mutta aikamoinen miesh*oralauma kyseessä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Aloitin vasta tästä vitos sivusta. Mua huvittaa kun nainen sanoo panneensa miestä. Se vaatisi lelun tai että naisella olisi vehje. Miksi niitä nyt sanotaan? Kuitenkin nainen ei noin oikeasti pysty kykene panemaan.
Mä olen myös dildottanut kundikaveriani anaaliin kun hän on ollut käsiraudoissa, kun oon tällainen panoakka. Mitä väliä sillä on kenellä on reikä ja kenellä on uloke? Jos mä työnnän reikäni ulokkeen ympärille samalla kun uloke pysyy paikallaan, mä teen aktiivisen työn. Eli minä panen. Sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai nainen pystyy panemaan vai makaatko vain lahnana?
Näin se menee. Ne kiltit perheenisät on kaikista pahimpia. Etsitään tiukempaa kun oma muija on löystynyt synnytyksessä ja keskittyy pelkkiin vauvajuttuihin.
Realisti kirjoitti:
Näin se menee. Ne kiltit perheenisät on kaikista pahimpia. Etsitään tiukempaa kun oma muija on löystynyt synnytyksessä ja keskittyy pelkkiin vauvajuttuihin.
Tämä on kyllä tosi.Baareissa ne käy poikien kanssa ja päätyvät sitten jonkun random naisen luo.Kaverit näkee mutta miehillä on keskenään sopimus että kukaan ei kerro omille eikä toisten muijille mitään ja se eksynyt lammas on aina jonkun luona ollut yötä kun on muka sammunut sohvalle.
Realisti kirjoitti:
Kumma kyllä minun, 2 lapsen äidin, kanssa panisi kolmekin varattua miestä joiden vaimoilla ei ole yhtäkään lasta. Eipä minua nämä kiinnosta kun sinkkujakin on tarjolla.
Löystyminen on legendaa ja hyvä seksi on kyllä muutakin kuin yhdyntä.
Niinniin varattu muita paneva mies on sika ja vieraisiin hyppäävä nainen taas kaltoinkohdeltu uhri jonka oli pakko hakea hellyyttä ja läheisyyttä muualta.
Sellaista se on kun liian helpolla jakaa toosaansa. Eipä yhtään haittaisi jos pitäisit ne jalat yhdessä kuukauden tai pari ja selvittäisit millainen mies on eka. Muttaa eiiiih, sinä ja sinun pillu ja ei se muille kuullu jos vähän lorttoilet.
Yliopistoneidit sentää tajuaa ottaa seksitreffeistä rahaa.
No pikkulapsiaikaan seksi on harvinaista, joten sinäänsä ihan looginen aika pettää. Kyllähän sitä vuoden kuivan jakson jälkeen alkaa se nurmikko aidan toisella puolella kiinnostamaan.
Ja sitten vielä klamydiakin. Täällä on kyllä tänään ollut paljon "hyviä" pettämistarinoita.