Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panin sitten tietämättäni varattua miestä

Vierailija
13.04.2019 |

Eikä siinä kaikki,sillä on pieni lapsikin. Miksi miehet on noin sikoja😤😢 Olis sitten vaan ollu varattu mutta että pieni vauvakin. Että on paska olo itsellä vaikka en edes tiennyt.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panit varattua miestä... ja miehet on sikoja?

Naisten logiikka.

Varattu kantaa vastuun, hänhän se on pettäjä. Kannattaa kertoa aina ennen seksiä, että käräyttää pettäjät vaimoille. Hyvä ottaa myös muutama kuva miehestä todisteeksi. Itku pitkästä ilosta, kun mies kärähtää.

Vierailija
42/82 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten logiikka.

Varattu kantaa vastuun, hänhän se on pettäjä. Kannattaa kertoa aina ennen seksiä, että käräyttää pettäjät vaimoille. Hyvä ottaa myös muutama kuva miehestä todisteeksi. Itku pitkästä ilosta, kun mies kärähtää.

Joo, jossain välissä kannattaa ottaa valokuva ja laittaa tallennus päälle kun peuhu alkaa.

Ap, laitapa viestiä sen vaimolle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

” ” ” Panin sitten tietämättäni varattua miestä ” ” ”

Et sinä pannut ketään, vaan sinua korkeintaan pantiin ja pumpattiin.

Pysy edes asiassa!

Hmm.. Jos nainen ratsastaa miehellä,  niin eikö hän silloin pane? Eli jos on niin kuin minä, eli yleensä jokaiseen seksisessioon kuuluu useita asentoja, joista osa minä päällä, niin enkö minä silloin pane sitä miestä, kun se vaan makaa paikallaan. Tai vähän puskee takaisin (mutta niin mäkin teen, ihan sama mikä asento).

Nainen ei koskaan pane, vaan nainen on aina pantava ja pantavana. Vaikea ymmärtää?

Vierailija
44/82 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt tiedät, että on varattu, miten?

Kertoi itse sen jälkeen kun oltiin pantu.

Olit sitten tylsä pano kun halusi sinusta heti eroon.

Olisi halunnut tavata uudestaan ,en suostunut.

No miehet puhuu muutenkin paljon pskaa.

Vierailija
45/82 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten logiikka.

Joo, jossain välissä kannattaa ottaa valokuva ja laittaa tallennus päälle kun peuhu alkaa.

No enpä kuule laita.En ota kuvia enkä käräytä ketään kellekään.Ei se ole minun asiani.

Vierailija
46/82 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap laitahan nyt heti viestiä sille vaimolle vaikka Facessa että tietää millainen sen mies on. Meidän naisten tulee olla solidaarisia toisillemme!

Vierailija
47/82 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin panin 13 vuotta sitten. Miehellä ei tosin ollut lapsia eikä ollut naimisissa mutta varattu. Halusi tavata uudestaan ja kertoi olevansa varattu mutta eroavansa. Ollaan oltu 11 vuotta nyt naimisissa.

Vierailija
48/82 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et kerran tiennyt asiasta, niin turhaa moisella päätäsi vaivaat. Ei sinun tarvitse siitä huonoa omaatuntoa kärsiä. Tuntuu tietysti vähän aikaa ikävältä. Seuraavalta treffiltä varmistat, että on täysin vapaa.

Vierailija
49/82 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miehen pakarat noussut ja laskenut. Ap vaan uikuttanut alla.

Vierailija
50/82 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan likainen olo, kun on nauttinut toisen jämistä.

Vierailija
51/82 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap laitahan nyt heti viestiä sille vaimolle vaikka Facessa että tietää millainen sen mies on. Meidän naisten tulee olla solidaarisia toisillemme!

Ensinnäkin miksi sotkeentuisin siihen? Juu sotkeentunut olen panemalla mutta en tiennyt olevan varattu.En koe tarvetta en edes muiden takia että menisin moista kertomaan.Toisekseen,en minä edes tiedä onko naimisissa,ei varattu tarkoita naimisissa olemista ja kolmannekseen minä en tiedä naisen nimeä. Ei ole minun asiani kertoa ja puuttua siihen yhtään enempää.

Vierailija
52/82 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten logiikka.

No enpä kuule laita.En ota kuvia enkä käräytä ketään kellekään.Ei se ole minun asiani.

Mies kiittää sinua, mies.

Vierailija
53/82 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä pannut.

Ei miestä voi varata.

Sinccis

Vierailija
54/82 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

” ” ” Panin sitten tietämättäni varattua miestä ” ” ”

Et sinä pannut ketään, vaan sinua korkeintaan pantiin ja pumpattiin.

Pysy edes asiassa!

Hmm.. Jos nainen ratsastaa miehellä,  niin eikö hän silloin pane? Eli jos on niin kuin minä, eli yleensä jokaiseen seksisessioon kuuluu useita asentoja, joista osa minä päällä, niin enkö minä silloin pane sitä miestä, kun se vaan makaa paikallaan. Tai vähän puskee takaisin (mutta niin mäkin teen, ihan sama mikä asento).

Nainen ei koskaan pane, vaan nainen on aina pantava ja pantavana. Vaikea ymmärtää?

Mä en ole samaa mieltä. Perustele väitteesi. Olen itse myös muutaman kerran pistänyt miehen käsiraudoilla sängynpäätyyn ja kiusoitellut ja ratsastanut hänellä mieleni mukaan. Miten hän muka on pannut minua niissä tilanteissa?

Vierailija
55/82 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siinä niin pääsi käymään?

Mies ajaa järkevällä farmariautolla, asuu kivasti sisustetussa omakotitalossa, on vähän isimasuakin... "EN MÄ VOINUT TIETÄÄ ETTÄ SILLÄ ON PERHE!"

Vierailija
56/82 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin. Puolituttu mies, kuva tyyppi ja kuulumisia vaihdettiin (jep, kännissä hiihtokeskuksessa, jossa mies oli poikien reissulla). Unohti vaan mainita kihlatusta ja tulevasta vauvasta. Tyhmyyttäni vielä ilman kumia, tasan eka ja vika kerta ikinä, sain klamydian. Oujee. Hävetti, kun sain tietää.

Vierailija
57/82 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pettäjistä ei pidettäisi, ei niille annettaisi, vaan niitä kohtaan tunnettaisiin vastenmielisyyttä ja hylkimistä.

Vierailija
58/82 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Minä olen varattu ja mulla on suhde varattuun, laitanko siis heti viestiä sen miehen naiselle solidaarisuudesta?

Vierailija
59/82 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi samoin. Puolituttu mies, kuva tyyppi ja kuulumisia vaihdettiin (jep, kännissä hiihtokeskuksessa, jossa mies oli poikien reissulla). Unohti vaan mainita kihlatusta ja tulevasta vauvasta. Tyhmyyttäni vielä ilman kumia, tasan eka ja vika kerta ikinä, sain klamydian. Oujee. Hävetti, kun sain tietää.

Miksi et käyttänyt kondomia? Minä käytän AINA.

Vierailija
60/82 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein ikävintä tuo on raskaana olevalle kihlatulle ja vauvalle. Klamydia voi tarttua vastasyntyneeseen ja aiheuttaa silmätulehduksen tai keuhkokuumeen. Kai kerroit kihlatulle vauvan terveyden nimissä?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän