Jari Sarasvuo sen sanoi: kansa on ravoissaan kun Halla-Ahon ei anneta puhua
Sannika ja Ukkolassa Rinne sai studiovierailta kyytiä, Hallaa kehuttiin älykkääksi.
Myös sarasvuo sen sanoi:Halla on älykäs
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos halliksen tyttäristä tulee vihervasemmistolaisten äänestäjiä? Ansaitsevatko hekin tulla raiskatuiksi?
Teinejä ovat, todennäköisesti siis jo osallistuneet koulussa äänetykseen. Kai on kotona uhkailtu jos isä on johdonmukainen.
Jos minä äänestän esim. Li Anderssonia niin ansaitsen tulla raiskatuksi. Mitä helvettiä?
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelepa Sarasvuon ohjelmia niin kuulet koko kuvan. Hän ei ole persu. Kyseessä oli arvio siitä, miten vaalitentissä pärjättiin.
Olen itse vihreä ja olisin toivonut että tuossa viime viikkoisessa vaalitentissä ei olisi yhdessä tai kahdessa kohtaa keskeytetty Halla-ahoa. Jos ei anneta puhua tulee marttyyrivalituksia eikä se muutenkaan ole oikein.
Varmasti on ihan älykäs. Tunnen itse lukuisia mensalaisia, mutta käytännön toiminta ja ajattelu on eri asia. Vaikka on älykäs, voi olla väärässä monissa asioisssa ja mies on lisäksi kovan linjan äärioikeistolainen. Se ei palvonnasta, kehäpäättelystä ja yhden asian jankutuksesta muutu. Pelottaa mitä tuo olisi saanut aikaan tässä männävuosisadalla Saksassa. Kyllä, tällaisesta se lähti. Ihan tavallisten ihmisten vääristä valinnoista.
Tuossa Sannikassa yle toimittaja käytti haukkumasanaa persut... Sarasvuo korjasi että perussuomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa Sarasvuon analyysit?? Niin has been kuin voi vain olla.
Sarasvuotahan kuunnellaan nyt enemmän kuin koskaan. Kokeilepa kaverin podcastia Puheelta, ei mikään idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Persut saadaan pelattu helposti marginaaliin, jos muut puolueet tiukentavat máahanmuuttopolitiikkaansa - ja ilmeisesti ovatkin tiukentamassa. Tiukennuksia tohon ja persut kutistuvat lilliputiksi, ihan sama kuinka kovaa öyhöttävät oppositiossa.
Jolloin se tavoite on saavutettu.
Sarasvuo on itse kyllä aika keskinkertainen. Menestysälyä, mutat ei muuta. Muistan kuinka kiusallista oli kun Sarasvuo keskusteli kerran Helsingin yliopiston Suomen historian proffan kanssa ja kyse oli yhteiskunnallisista asiista. Sarasvuo ei tajunnut yhtään mitä se proffa puhui. Vähän tyyliin että kun piti puhua tulevaisuudesta ja proffa teki teräviä huomioita nykypäivästä niin Sarasvuo hoki jotain amerikkalaisen itsekehitysoppaan mantroja ja että kännykän matopelit, näihin kannttaa satsata. Tai sinne päin. Todella, todella kiusallista. Niin että Sarasvuon analyyseilla ei ole oikein vakuuttavuutat tuon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Persut saadaan pelattu helposti marginaaliin, jos muut puolueet tiukentavat máahanmuuttopolitiikkaansa - ja ilmeisesti ovatkin tiukentamassa. Tiukennuksia tohon ja persut kutistuvat lilliputiksi, ihan sama kuinka kovaa öyhöttävät oppositiossa.
Sitten on saavutettu tavoite.
Ei kansa ole raivoissaan. Hallalahkolaiset ovat. Muut ovat tyytyväisiä kun ei tarvitse kuunnella niitä samoja harhaisia valheita jälleen kerran.
Kuulostaapa kiinnostavalta. Kannattaisi varmaan tehdä elokuva tästä.
Sarasvuo kokeneena mediahenkilönä näkee Persujen populismin läpi, tietää ihan tarkkaan pelin hengen.
Minä haluan kuulla Halla-Ahoa. Kyllä Jari on oikeassa!
Tai mitä jos niistä joku onkin homo tai lepakko?