Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies pesee vapaaehtoisesti parasta aikaa ikkunoita!!:) Itse ehdotti...

Vierailija
21.05.2006 |

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuajan makaa sohvalla... ap

Vierailija
22/31 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko jäänyt naisen rooli hiukan hakuseen?

minä teen kaikki kotityöt. Vaan kohta mies saa tehdä omansa tai jättää tekemättä, omassa osoitteessaan. Tällä palkattomalla piialla alkaa olla hermot lopussa. ;)

*27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä viestejähän täällä nimittäin saa lukea jatkuvasti.

ap

Vierailija
24/31 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niitä viestejähän täällä nimittäin saa lukea jatkuvasti.

ap

että nämä tuskin haukkuvat miehiään, mutta kyllä muuten kiillottavat innokkaasti marttyyrinkruunuaan täydellisinä vaimoina ja äiteinä, jotka pyyteettömästi uhrautuvat lasten ja miehen edestä... blaah

Vierailija
25/31 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai haluaako jotain..... Meillä mies heittäytyy tuollaiseksi vaan jos haluaa ostaa jotain tai mennä johkin...ja koittaa eka saada mut muka myöntyväisemmälle tuulelle tulkintani mukaan.....

Vierailija
26/31 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taka-ajatuksineen...

ap

Vierailija
27/31 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

assistenttia, sitten pestään molemmat tahoillamme niin tulee nopeammin valmista. Ja kun vielä kaksi lasta häärää ja " auttaa" , niin oikea koko perheen hommahan se. Jos olis pienempiä ja näppärämpiä ikkunoita, ehkä silloin niitä vois kumpi vaan pesaista vaivihkaa itsekseenkin.

Vierailija
28/31 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saa tulevaisuudessakin pestä koska ite oon tällanen lyhyt ja ikkunoitten pesuun menee älyttömästi aikaa. mies taas pitkänä tyyppinä pesi muutamassa minuutissa ikkunat... pieniä neuvoja kyllä vaatis, mutta en viitti painostaa kun se on välillä herkkänahkainen neuvoille :o)

Vierailija
29/31 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaveilemaan paremmasta. Toivon sinulle onnellista tulevaisuutta...

ap

Vierailija
30/31 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI KIITOS!

Vierailija
31/31 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut ikkunoista vastuussa, ei minään katumusharjoituksina tosiaan voi pesua pitää. Samoin isäni on ollut aina ikkunanpesuissa vähintään mukana, ei äiti yksin ole pessyt kuin ehkä sisäpuolelta välipesuja. Joten mitä outo siinä on, että mies pesee ikkunat, niin että pitää oikein räkyttää inhottavuuksia? Paitsi se on kyllä totta, että aloite (tai vihjaus...) naiselta varmaan tarvitaan, ennen kuin mies hommaan sitten ryhtyy. Eli siinä mielessä ap:lla ihailtava tilanne, jos mies on jopa itse havainnut, että pitää pestä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme