Mun mies pesee vapaaehtoisesti parasta aikaa ikkunoita!!:) Itse ehdotti...
Kommentit (31)
Vierailija:
Onko jäänyt naisen rooli hiukan hakuseen?
minä teen kaikki kotityöt. Vaan kohta mies saa tehdä omansa tai jättää tekemättä, omassa osoitteessaan. Tällä palkattomalla piialla alkaa olla hermot lopussa. ;)
*27
Niitä viestejähän täällä nimittäin saa lukea jatkuvasti.
ap
Vierailija:
Niitä viestejähän täällä nimittäin saa lukea jatkuvasti.
ap
että nämä tuskin haukkuvat miehiään, mutta kyllä muuten kiillottavat innokkaasti marttyyrinkruunuaan täydellisinä vaimoina ja äiteinä, jotka pyyteettömästi uhrautuvat lasten ja miehen edestä... blaah
vai haluaako jotain..... Meillä mies heittäytyy tuollaiseksi vaan jos haluaa ostaa jotain tai mennä johkin...ja koittaa eka saada mut muka myöntyväisemmälle tuulelle tulkintani mukaan.....
assistenttia, sitten pestään molemmat tahoillamme niin tulee nopeammin valmista. Ja kun vielä kaksi lasta häärää ja " auttaa" , niin oikea koko perheen hommahan se. Jos olis pienempiä ja näppärämpiä ikkunoita, ehkä silloin niitä vois kumpi vaan pesaista vaivihkaa itsekseenkin.
että saa tulevaisuudessakin pestä koska ite oon tällanen lyhyt ja ikkunoitten pesuun menee älyttömästi aikaa. mies taas pitkänä tyyppinä pesi muutamassa minuutissa ikkunat... pieniä neuvoja kyllä vaatis, mutta en viitti painostaa kun se on välillä herkkänahkainen neuvoille :o)
haaveilemaan paremmasta. Toivon sinulle onnellista tulevaisuutta...
ap
ollut ikkunoista vastuussa, ei minään katumusharjoituksina tosiaan voi pesua pitää. Samoin isäni on ollut aina ikkunanpesuissa vähintään mukana, ei äiti yksin ole pessyt kuin ehkä sisäpuolelta välipesuja. Joten mitä outo siinä on, että mies pesee ikkunat, niin että pitää oikein räkyttää inhottavuuksia? Paitsi se on kyllä totta, että aloite (tai vihjaus...) naiselta varmaan tarvitaan, ennen kuin mies hommaan sitten ryhtyy. Eli siinä mielessä ap:lla ihailtava tilanne, jos mies on jopa itse havainnut, että pitää pestä...
loppuajan makaa sohvalla... ap