Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit ollut rikas tai kaunis niin mitä olisit tehnyt erilailla elämässäsi?

Vierailija
13.04.2019 |

Rikas = 5 milj euroa+

Kaunis = joku instafitnessmisu

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaana varmaan kaikki olisi mennyt erilailla. Lienee itsestään selvää.

Sinccis

Vierailija
2/21 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti minulla olisi silloin ollut edes yksi parisuhde. Asuisin siellä mssä haluaisin ja tekisin niitä asioita mitä haluaisin, sen sijaan että asun halvasti ja teen halpoja asioita. Kavereitakin olisi ihan taatusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi edes joskus ollut poikaystävä..

Vierailija
4/21 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Valoita nyt vähän mikä kaikki meni pieleen.

Vierailija
5/21 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut parisuhdekokemuksia, olisin kokenut olevani rakastettu. En olisi eristäytynyt. Olisin jatkanut opiskeluja. Olisin ostanut mitä tarvitsen enkä kulkenut huonoissa eli "arvoni mukaisissa" rääsyissä.

Tämän hetken surkeasta itsetunnostani ainakin 90 % johtuu rumuudesta, joten kauniina itsetuntoni olisi varmasti ollut parempi. En olisi kulkenut kumarassa ulkonäköäni anteeksipyydellen, ahdistunut, pelännyt maailmaa ja tullut työkyvyttömäksi luuseriksi.

Vierailija
6/21 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olisin naimisissa rikkaan ukon kanssa? Minun koulutustaustalla ei siihen työllä olisi päässyt (paljon työttömyysjaksoja).

Ulkonäöstä viis, se on muutenkin rapistuvaa. Muutenkaan en pidä leikeltyjä, ylimeikattuja instamalleja kauniina, joten esimerkki fitnessmisuista oli huono. Luonnonkauniita on olemassa todella vähän.

Vierailija
7/21 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan harrastanut enemmän asioita lapsena, nuorena ja nyt aikuisenakin. Kallista, kuten instrumenttejen soittaminen kunnollisen koulutuksen ja opetuksen kera jossain. Kauneudesta en niin tiedä. Se joko parantaa tai huonontaa henkilön kokemusta. Myös kaunis voi olla epävarma ja arka persoonana. Toki ihmiset kohtelevat kauniita ja hoikkia paremmin, kuin tavallisia tai rumia, ylipainoisia. Se on ihan fakta, turha tapella vastaan. Jotenkin en nää, että kumpikaan näistä olisi mitenkään radikaalisti muuttanut elämäni kulkua. Kokemuksia ehkä olisi joiltain osin enemmän ja joitain ikävämpiä kokemuksia olisi vähemmän, sanoisin näin. Valinnat olisivat pysyneet jotakuinkin samana, uskoisin.

Vierailija
8/21 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olisin naimisissa rikkaan ukon kanssa? Minun koulutustaustalla ei siihen työllä olisi päässyt (paljon työttömyysjaksoja).

Ulkonäöstä viis, se on muutenkin rapistuvaa. Muutenkaan en pidä leikeltyjä, ylimeikattuja instamalleja kauniina, joten esimerkki fitnessmisuista oli huono. Luonnonkauniita on olemassa todella vähän.

Olisin elänyt enemmän ja tehnyt lapset aikaisemmin. Saattaisi olla ura ja suurperhe.

Vierailija
9/21 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin haistattanut vitut kaikille. Pomolle "kavereille" kiusaajelleni jne.

Vierailija
10/21 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin toiminut vapaan tahdon periaatteella, kuri olisi voinut olla ankarampi.  Turha puhua monillakaan varakkaiden perheiden lapsilla helppoa oli.

Yleensä kaikki nöyryyttäjät vetosivat aina köyhyyteen ja perheeseen.

Vierailija
11/21 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut parisuhdekokemuksia, olisin kokenut olevani rakastettu. En olisi eristäytynyt. Olisin jatkanut opiskeluja. Olisin ostanut mitä tarvitsen enkä kulkenut huonoissa eli "arvoni mukaisissa" rääsyissä.

Tämän hetken surkeasta itsetunnostani ainakin 90 % johtuu rumuudesta, joten kauniina itsetuntoni olisi varmasti ollut parempi. En olisi kulkenut kumarassa ulkonäköäni anteeksipyydellen, ahdistunut, pelännyt maailmaa ja tullut työkyvyttömäksi luuseriksi.

Kyllä kaikilla ihmisillä on oikeus olla olemassa ja elää pyytelemättä anteeksi oli minkänäköinen tahansa. Todella surullista, jos maailma on ollut osaltasi kova ja estänyt sua elämästä.

Ikääntyessä ulkonäön merkitys vähenee, joten toivon että löydät edes jotain positiivista elämääsi.

Vierailija
12/21 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Valoita nyt vähän mikä kaikki meni pieleen.

Jos tälle palstalle päätyy, niin ei voi mennä hyvin, ainakaan henkisesti. Tämä on niin roskaa kun vaan voi olla.

Vierailija
13/21 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena kaunis, mutten tiennyt sitä ennen kuin vanhempana. Enkä olisi siitä oikeastaan hyötynyt, koska en ollut nuorenakaan kiinnostunut asioista, joissa kauneudella on merkitystä. Edes rakkauselämässä kauneudesta ei ollut oikeastaan hyötyä.

Rahasta olisi ollut hyötyä enemmän. En saanut vanhemmiltani mitään henkistä enkä rahallista tukea itsenäisen elämän aloittamiseen enkä opintoihini, joten jouduin tekemään nuoresta liikaa töitä, mm. opiskeluaikaan mulla saattoi olla kolme eri osa-aikaista työpaikkaa yhtä aikaa. Sitten olinkin jo burnoutissa ennen kuin valmistuin ja lisäksi sairastuin uupumuksen kautta pitkäaikaissairauteen.

Olen kuitenkin väkisin taistellen päässyt alalle joka on unelma-ammattini, mutta raha olisi nopeuttanut uraa ja tehnyt elämäni helpommaksi.

Mutta sittenpä en olisi minä. Sitkeys ja itsepäisyys, joita olen joutunut kehittämään, ovat nyt osa minua, eikä sellaisia ominaisuuksia korvaisi solakampi vyötärö tai pulleampi kukkaro.

Vierailija
14/21 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneudesta en niin välitä kun olen ollut jo nyt tyytyväinen ulkonäkööni mutta jos olisi ollut rajattomasti rahaa niin olisin elänyt aikuisikäni pääosin ulkomailla ja tehnyt vähemmän töitä. 

Vierailija
15/21 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan matkustellut enemmän. Ehkä olisin lahjoittanut rahaa jollekin orpokodille tai muuten hyväntekeväisyyteen.

Jos olisin oikein upean näköinen, niin olisin kampittanut jonkun öljymiljonäärin ja tehnyt hyväntekeväisyyttä sen rahoilla.

Vierailija
16/21 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuisin h*lvetin kalliissa linnassa, mieluummin yksin kuin jonkun ääliön kanssa.

Vierailija
17/21 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsinyt niin kauan ja joka puolelta että olisin löytänyt Todellista Rakkautta!

Vierailija
18/21 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin jos?

Vierailija
19/21 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kuvitella että mitä kauneus olisi elämään tuonut muuta kuin jotain ylimääräisiä miehiä kuolamaan ympärille.

Jos olisin ollut rikas ei olis tarvinnut olla työttömänä ja hakea töitä, eikä stressata rahattomuutta, niin olin varmaan hoikempi ja terveempi. Asuisin varmaan hienommassa ja uudemmassa talossa ja olis uudempi auto. Auttaisin ihmisiä jotka tarvii apua. En varmaan hirveesti enenpää matkustelisi koska en tykkää lentämisestä, mutta kotimaassa voisin olla kalliimmissa paikoissa lomalla, ja ehkä naapurimaissa mihin pääsee muulla kuin lentämällä.

Vierailija
20/21 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin jos?

Noh, mitäs sä rikas ja kaunis sitten oot elämälläsi tehnyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi