Millaiset viestit ovat jo asiattomia varatulta?
Missä menee raja? Mitä ette enää hyväksyisi että puolisonne lähettäisi vieraalle naiselle? Mikä ei ole enää vain kaveruutta?
Kommentit (21)
Tuossahan nuo tulikin; sydämet, pusut, selfiet. Toisen ylistäminen ja kehuminen, esim ulkonäöstä tai luonteesta. Liiallinen tukeminen vaikka toisella vaikea tilanne. Esim "olen tässä sua varten. Mulle voit aina soittaa/laittaa viestiä". Mitä itse ajattelet ap asiattomaksi?
Naisen kuvien pyytäminen, tukeminen ja huolehtiminen monissa asioissa nyt ensimmäisinä tuli mieleen.
Onko ok tiedustella sheivaako alapääkarvoitusta ja miten?
Vierailija kirjoitti:
Onko ok tiedustella sheivaako alapääkarvoitusta ja miten?
Se on tosi ok! Ihan ystävän viesti!
Eiköhän kaikki viestit vieraille naisille ole asiattomia.
Itse en ymmärrä, miten tukeminen ja auttaminen olisi edes tiukasti yksiavioisessa suhteessa pannassa. Toki kaveria autetaan täysin riippumatta siitä, onko jalkojen välissä minkä malliset vehkeet. Oma rajani on siinä, mitä ylipäätään tekisi kaverin kanssa. En esim. pussaile kavereita tai halaa pitkään. Poikkeuksena halaukseen toisen suru ja tuska.
Vierailija kirjoitti:
Siiskö jos vaikka naimisissa oleva miestyökaveri on naisen kaverina facebookissa, hän ei saa tykätä mistään postauksesta eikä kommentoida niitä mitenkään? On tää maailma outo ja heikkoitsetuntoisia naisia väärällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siiskö jos vaikka naimisissa oleva miestyökaveri on naisen kaverina facebookissa, hän ei saa tykätä mistään postauksesta eikä kommentoida niitä mitenkään? On tää maailma outo ja heikkoitsetuntoisia naisia väärällään.
Aasialaisten lapsinaisvartaloiden vainoaminen ei ole normaalia ”tykkäämistä”. Sori.
Vierailija kirjoitti:
On ! Ja sama myös toisinpäin !
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieraille.
Minä olen parisuhteessa oleva mies, eikä minulla ole yhtään naisystävää, joille voisin viestitellä vapaa-aikana. Miksi minulla pitäisikään olla. Minulle riittää kyllä naisystäväni kaverit ja heidän kanssaan keskustelut naisystäväni läsnäollessa.
Ollakseni rehellinen, se, että on noin ylipäätään tarve hakeutua vaikka sitten kirjalliseen kosketukseen ja ”tykkäyksiin” vastakkaisen sukupuolen kanssa, kertoo karua tarinaa. Itselleen voi toki selitellä ihan mitä haluaa, mutta totuus on toinen. Sukupuoleen katsomatta.
”Ystävänähän minä vaan!”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasialaisten lapsinaisvartaloiden vainoaminen ei ole normaalia ”tykkäämistä”. Sori.
Voi sua reppanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sua reppanaa.
Opistoinssi Aasian viennistä kertoo meille:
”Tapasin hänet kaupassa, vein alaiseni lounaalle - tukeakseni häntä edestä ja takaa!”
Vierailija kirjoitti:
Ollakseni rehellinen, se, että on noin ylipäätään tarve hakeutua vaikka sitten kirjalliseen kosketukseen ja ”tykkäyksiin” vastakkaisen sukupuolen kanssa, kertoo karua tarinaa. Itselleen voi toki selitellä ihan mitä haluaa, mutta totuus on toinen. Sukupuoleen katsomatta.
”Ystävänähän minä vaan!”
Kyl mä vaan käyn Halla-ahon kommentteja ja postauksia peukuttamassa ilman ajatustakaan siitä, että yrittäisin sitä iskeä.
Mielestäni tuo auttaminen ja tukeminen on kyseenalaista. En tunne tarvetta alkaa auttamaan ketään miestä erityisesti. Paitsi omaani.
Kaikki viestit. Rakastavaan suhteeseen ei tarvita stimulantteja.
Oululainen opistotuhero on kova peukuttelemaan varattuja miehiä.
sydäntykkäykset fb kuviin ex panoille.
Kuvia itsestään, sydämiä, pusuja.