Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oisipa ihana olla täydellisen näköinen kaunis nainen.

Vierailija
13.04.2019 |

Voisi vaan nauttia omasta kauneudestaan!

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolet ne on meilläkin, kenenkään elämä ei oo täydellistä

Vierailija
2/104 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ois kyllä, vois vaan lähteä ulos vasta heränneenä ilman pelkoa, että joku vastaantulija ajattelee ”hyi h*lvetti mistä toikin on kaivautunut”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa muuta. Kauniillahan ei ole raha-, terveys- tai ihmissuhdeongelmia. Kunhan katselevat itseään peilistä ja ihastelevat. 😂

Vierailija
4/104 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on täydellisen näköinen?

Vierailija
5/104 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin se, mikä on sinulle "täydellisen kaunis" ei välttämättä ole sitä jonkun toisen mielestä. Sinäkin voit olla jonkun - tai monenkin - mielestä kaunis.

Sitten on vielä sekin, että moni kaunis ei välttämättä itse pidä itseään juuri minään tai kärsii myös itsetunto-ongelmista ja vertailee itseään muihin. Itse olen sellainen. Paljon saan aina kehuja minne tahansa menenkin, mutta enpä itse huonon itsetuntoni takia osaa pitää itseäni erityisenä ison osan ajasta. Jopa malleina työskentelevät saavat haukkuja, hekään eivät ole täydellisiä. Montaa heistä on kiusattu, heilläkin on piirteitä jotka eivät miellytä kaikkia. Jopa he vertailevat itseään toisiin. Harvoin meistä kukaan on täysin tyytyväinen itseensä koko ajan, näytti sitten muiden silmissä miten hyvältä tahansa. 

Vierailija
6/104 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Oon ainaki itse täydellisen upea ja muodokas( H) suomalainen minä nainen ja peilissä on vielä upeampi upea nainen jota ihailen arpineen ja selluineen aina kun minältä kerkiän. Fabulous= starts from your inside, bitches.

Vierailija
7/104 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niin olisi. Ei ole yhtäkään päivää jolloin en surisi omaa rumuuttani. On hirvittävä vääryys joutua elämään rumana naisena tällaisena aikana, jolloin kauneutta palvotaan yli kaiken.

Vaikka teillä kauniilla on tietysti elämään kuuluvia murheita ja epävarmuuksia, niin teillä on kuitenkin yksi huoli vähemmän ja iso etu puolellanne. Kuvitelkaa, jos pystytte, millaista olisi olla ruma ja lisäksi teillä olisi ne samat elämään kuuluvat murheet ja epävarmuudet.

Vierailija
8/104 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, kerro kuvastin... kirjoitti:

Sanopa muuta. Kauniillahan ei ole raha-, terveys- tai ihmissuhdeongelmia. Kunhan katselevat itseään peilistä ja ihastelevat. 😂

Kehut itseäsi kauniiksi, mutta samalla sinulla nuo kaikki ongelmat raha-, ihmissuhde- ja terveysongelmista puhumattakaan. Miten meni omasta mielestä? No, menee se aika peilin edessä seistessäkin.

Vierailija
9/104 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tavallisilla ole lopultakin helpointa. Jopa tässä "tasa-arvoisessa" maassa on paljon seksismiä ja moni hyvin kaunis nainen on jo hyvin nuorena oppinut arvottamaan itseään pelkän ulkonäön kautta. Moni kaunis nuori nainen kokee, ettei hänessä ole mitään muuta. Että häntä arvostetaan vain ulkonäkönsä kautta. Vanheneminenkin on vaikeaa tällaisessa tilanteessa.

Vierailija
10/104 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehut itseäsi kauniiksi, mutta samalla sinulla nuo kaikki ongelmat raha-, ihmissuhde- ja terveysongelmista puhumattakaan. Miten meni omasta mielestä? No, menee se aika peilin edessä seistessäkin.

Oliskohan ollut sarkasmia?

Vierailija
11/104 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin juuri tuossa muutama tunti sitten hyvin kauniin nuoren naisen kanssa. Hän paljastui erittäin itsekriittiseksi ja jännittäjäksi. Ei se ulkonäkö kaikkeen auta.

Vierailija
12/104 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlize Theron.

Vierailija
13/104 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tavallisilla ole lopultakin helpointa. Jopa tässä "tasa-arvoisessa" maassa on paljon seksismiä ja moni hyvin kaunis nainen on jo hyvin nuorena oppinut arvottamaan itseään pelkän ulkonäön kautta. Moni kaunis nuori nainen kokee, ettei hänessä ole mitään muuta. Että häntä arvostetaan vain ulkonäkönsä kautta. Vanheneminenkin on vaikeaa tällaisessa tilanteessa.

Vanheneminen on vielä vaikeampaa jos ei ole ollut nuorenakaan viehättävä. Moni nuoruuteen, naiseuteen ja seksuaalisuuteen kuuluva asia voi jäädä rumalta naiselta kokematta.

Vierailija
14/104 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sä töistä tullessa karistat sitä viidettä vonkaajaa joka päivä pois takinliepeistä, niin saattaa se mieli alkaa muuttua.

Vierailija
15/104 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sä töistä tullessa karistat sitä viidettä vonkaajaa joka päivä pois takinliepeistä, niin saattaa se mieli alkaa muuttua.

Entäpä jos kukaan ei olisi ikinä lähestynyt tai halunnut sinua?

Vierailija
16/104 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri harmittelin kun kesä tulee ja joutuu kulkemaan ulkona lökäpöksyissä ja lippis päässä jos haluaa olla rauhassa.

Vierailija
17/104 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ensinnäkin se, mikä on sinulle "täydellisen kaunis" ei välttämättä ole sitä jonkun toisen mielestä. Sinäkin voit olla jonkun - tai monenkin - mielestä kaunis.

Sitten on vielä sekin, että moni kaunis ei välttämättä itse pidä itseään juuri minään tai kärsii myös itsetunto-ongelmista ja vertailee itseään muihin. Itse olen sellainen. Paljon saan aina kehuja minne tahansa menenkin, mutta enpä itse huonon itsetuntoni takia osaa pitää itseäni erityisenä ison osan ajasta. Jopa malleina työskentelevät saavat haukkuja, hekään eivät ole täydellisiä. Montaa heistä on kiusattu, heilläkin on piirteitä jotka eivät miellytä kaikkia. Jopa he vertailevat itseään toisiin. Harvoin meistä kukaan on täysin tyytyväinen itseensä koko ajan, näytti sitten muiden silmissä miten hyvältä tahansa. 

Mulla on kaikki nuo ongelmat ja sen lisäksi en ole kaunis. Kauneudestasi olet ihan taatusti jotenkin hyötynyt? Eihän upea ulkonäkö pelkästään onnea tuo, mutta ei tuo kyllä ei-niin-upea ulkonäkökään. Sen sijaan upeus usein tarkoittaa myös mahdollisuutta valita puolisonsa isosta itseä miellyttävästä joukosta, enemmän ystäviä, kivempia kokemuksia ihmissuhteista, ja turkimusten mukaan se myös edesauttaa työuraa. Eli mieluummin olisin kaunis ja ongelmainen, kuin tämä nykyinen ulkonäkö ja ne ongelmat.

Vierailija
18/104 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajatellaan niitä julkkisnaisia, joita pidetään hyvännäköisinä, niin monet heistä näkevät myös paljon vaivaa sen eteen että pysyvät kauniina etenkin terveiden elämäntapojen kuten liikkumisen ja ruokavalion avulla. Plastikkakirurgia onkin sitten kokonaan toinen juttu.

Vierailija
19/104 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan varmasti ole mieluummin tavallisen tai ruman näköinen, jos voi olla kauniskin. Joten kauniiden on sinänsä turha valittaa kauneuden ongelmista, kun olisivat valinnan tullen silti mieluummin kauniita kuin tavallisia.

Vierailija
20/104 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri harmittelin kun kesä tulee ja joutuu kulkemaan ulkona lökäpöksyissä ja lippis päässä jos haluaa olla rauhassa.

Minä puolestani harmittelin, että tulee taas kesä ja joutuu kulkemaan kuumissa säkkimäisissä vaatteissa, että saa ruman kroppansa piilon. Isot aurinkolasit peittää ruman naaman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi