Mitä Marco vaalitilaisuudessa tapahtui?
Kommentit (33)
Tää on se persuihin liittyvä juttu?
Näin videon kuinka teini tönäistiin ja hän meni tajuttomaksi. Taisi olla vielä nainen joka tönäisi. Poliisi oli silloin jo paikalla.
Joku hyökkäsi järjestysmiehen kimppuun poliisien kaivellessa vehkeitä ja taisi työntää sen pois jolloin joku vasuri löi siltä tajun kankaalle?
Vierailija kirjoitti:
Tää on se persuihin liittyvä juttu?
Jaa miten. Kerro lisää
Vierailija kirjoitti:
Näin videon kuinka teini tönäistiin ja hän meni tajuttomaksi. Taisi olla vielä nainen joka tönäisi. Poliisi oli silloin jo paikalla.
LOL,
teinin kannattaisi liiman haistelun ja vemputtamisen sijaan keskittyä vaikka urheiluun jos naisen tönäisystä tajunsa menettää :D
Olen ollut suunnilleen 12-vuotiaasta saakka isompi kuin 99% naisista, ja koska pelasin lapsena kiekkoa, olen kai sitten jossain kuplassa kun ajattelen et tää on se normi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL,
teinin kannattaisi liiman haistelun ja vemputtamisen sijaan keskittyä vaikka urheiluun jos naisen tönäisystä tajunsa menettää :D
Olen ollut suunnilleen 12-vuotiaasta saakka isompi kuin 99% naisista, ja koska pelasin lapsena kiekkoa, olen kai sitten jossain kuplassa kun ajattelen et tää on se normi.
Notkoselkäisiä poikia ja lihavia tyttöjä oli paljon siinä nuorisojengissä tänään videon perusteella. Monet myös polttivat tupakkaa, eli olivat ilmeisesti alempien sosiaaliluokkien jälkikasvua, koska tupakointi on ymmärtääkseni nykyään melko harvinaista nuortenkin keskuudessa.
Videolla oli kyllä myös kuinka lauma isoja miehiä oli yhden teinin kimpussa. Teini selällään maassa ja pari veti jaloista ja yksi hakkasi päätä.
Siinäpäs näkyy videolla kun teini kaatuu itse ja esittää tajutonta.
Aika paljon oli pätkiä. Monessa näytti pouluejohtaja lyövän alaikäisiä. Ja Miki talloi Suuren Johtajan keltaiset rillit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL,
Notkoselkäisiä poikia ja lihavia tyttöjä oli paljon siinä nuorisojengissä tänään videon perusteella. Monet myös polttivat tupakkaa, eli olivat ilmeisesti alempien sosiaaliluokkien jälkikasvua, koska tupakointi on ymmärtääkseni nykyään melko harvinaista nuortenkin keskuudessa.
Heikkotasoista ainesta, jolla on suuri riski ajautua vakavampiinkin rikoksiin.
Helsinkiläiset eivät olleet innoissaan Marcosta.
Vierailija kirjoitti:
Kävi lapsen päälle tuosta noin vain. Hyvää ainesta eduskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL,
Heikkotasoista ainesta, jolla on suuri riski ajautua vakavampiinkin rikoksiin.
Puhutko Suomi ensin porukasta?
Videolla oli yksi tappelu missä Marco ja joku nuorimies oli naamat vastakkain nyrkkeilemässä. Marco sanoi, että nuori löi takaapäin.
Marco de Wit sanoo, että puolueen edustajat yrittivät soittaa moneen kertaan hätänumeroon ja pyysivät poliiseja paikalle.
– Pahinta oli, että poliisi kävi useita kertoja, mutta aina poistui. He jättivät meidät yksin, vaikka huligaanien ryhmä suureni ja suureni. Se oli paljon pahempaa kuin se, että minua lyötiin naamaan. Mitä tästä demokratiasta tulee? Olen kuitenkin puolueen johtaja, joka piti täysin laillista vaalitilaisuutta omalla alueellamme.
Vierailija kirjoitti:
Ottiko pataan teiniltä?
Mistä lähtien ikäihmisten hakkaaminen on jotenkin ylevää ollut?
Siis mitä ihmettä? En ehdi katsomaan striimejä muutamaan päivän.