Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Marco vaalitilaisuudessa tapahtui?

Vierailija
12.04.2019 |

Näin vain tajuttoman teinin.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä? En ehdi katsomaan striimejä muutamaan päivän.

Vierailija
2/33 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on se persuihin liittyvä juttu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin videon kuinka teini tönäistiin ja hän meni tajuttomaksi. Taisi olla vielä nainen joka tönäisi. Poliisi oli silloin jo paikalla.

Vierailija
4/33 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hyökkäsi järjestysmiehen kimppuun poliisien kaivellessa vehkeitä ja taisi työntää sen pois jolloin joku vasuri löi siltä tajun kankaalle?

Vierailija
5/33 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on se persuihin liittyvä juttu?

Jaa miten. Kerro lisää

Vierailija
6/33 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit alkoivat hyppiä nenille. 👊

Vierailija
7/33 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin videon kuinka teini tönäistiin ja hän meni tajuttomaksi. Taisi olla vielä nainen joka tönäisi. Poliisi oli silloin jo paikalla.

LOL,

teinin kannattaisi liiman haistelun ja vemputtamisen sijaan keskittyä vaikka urheiluun jos naisen tönäisystä tajunsa menettää :D

Olen ollut suunnilleen 12-vuotiaasta saakka isompi kuin 99% naisista, ja koska pelasin lapsena kiekkoa, olen kai sitten jossain kuplassa kun ajattelen et tää on se normi.

Vierailija
8/33 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL,

teinin kannattaisi liiman haistelun ja vemputtamisen sijaan keskittyä vaikka urheiluun jos naisen tönäisystä tajunsa menettää :D

Olen ollut suunnilleen 12-vuotiaasta saakka isompi kuin 99% naisista, ja koska pelasin lapsena kiekkoa, olen kai sitten jossain kuplassa kun ajattelen et tää on se normi.

Notkoselkäisiä poikia ja lihavia tyttöjä oli paljon siinä nuorisojengissä tänään videon perusteella. Monet myös polttivat tupakkaa, eli olivat ilmeisesti alempien sosiaaliluokkien jälkikasvua, koska tupakointi on ymmärtääkseni nykyään melko harvinaista nuortenkin keskuudessa.

Vierailija
9/33 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videolla oli kyllä myös kuinka lauma isoja miehiä oli yhden teinin kimpussa. Teini selällään maassa ja pari veti jaloista ja yksi hakkasi päätä.

Vierailija
10/33 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpäs näkyy videolla kun teini kaatuu itse ja esittää tajutonta.

Vierailija
11/33 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/33 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon oli pätkiä. Monessa näytti pouluejohtaja lyövän alaikäisiä. Ja Miki talloi Suuren Johtajan keltaiset rillit.

Vierailija
13/33 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL,

Notkoselkäisiä poikia ja lihavia tyttöjä oli paljon siinä nuorisojengissä tänään videon perusteella. Monet myös polttivat tupakkaa, eli olivat ilmeisesti alempien sosiaaliluokkien jälkikasvua, koska tupakointi on ymmärtääkseni nykyään melko harvinaista nuortenkin keskuudessa.

Heikkotasoista ainesta, jolla on suuri riski ajautua vakavampiinkin rikoksiin.

Vierailija
14/33 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläiset eivät olleet innoissaan Marcosta.

Vierailija
15/33 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävi lapsen päälle tuosta noin vain. Hyvää ainesta eduskuntaan.

Vierailija
16/33 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL,

Heikkotasoista ainesta, jolla on suuri riski ajautua vakavampiinkin rikoksiin.

Puhutko Suomi ensin porukasta?

Vierailija
17/33 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videolla oli yksi tappelu missä Marco ja joku nuorimies oli naamat vastakkain nyrkkeilemässä. Marco sanoi, että nuori löi takaapäin.

Vierailija
18/33 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottiko pataan teiniltä?

Vierailija
19/33 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marco de Wit sanoo, että puolueen edustajat yrittivät soittaa moneen kertaan hätänumeroon ja pyysivät poliiseja paikalle.

– Pahinta oli, että poliisi kävi useita kertoja, mutta aina poistui. He jättivät meidät yksin, vaikka huligaanien ryhmä suureni ja suureni. Se oli paljon pahempaa kuin se, että minua lyötiin naamaan. Mitä tästä demokratiasta tulee? Olen kuitenkin puolueen johtaja, joka piti täysin laillista vaalitilaisuutta omalla alueellamme.

Vierailija
20/33 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottiko pataan teiniltä?

Mistä lähtien ikäihmisten hakkaaminen on jotenkin ylevää ollut? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi