3-5 vuotta sitten eronneet, ootteko uudessa suhteessa?
Jos ootte löytäneet rakkauden, kuinka kauan ootte olleet yhdessä? Oliko uusi suhde helppo solmia ja ennen kaikkea kiinnostaa, miten se on kestänyt?
Oon ite eronnut lähes 4 vuotta sitten. Nyt on menossa 3 pitempi suhde. Eka kesti 4 kk, samoin myös toinen. Nyt suhde on kestänyt 2 vuotta ja alkaa olemaan fiilis, oliko tääkin vaan laastarisuhde? Mun mielenkiinto alkaa häviämään. Vuosi sitten olisin halunnut sitoutua, muuttaa yhteen ja sitoutua tosiaan mieheen. Hän ei silloin siihen pystynyt ja siitä alkoi mun alamäki..
Mietin pitäiskö oikeesti olla yksin ja miettiä mitä oikeesti haluaa elämältä.
Kommentit (33)
Mulla meni 3v uuteen suhteeseen ja siitä vuosi yhteenmuuttamiseen. Olimme tosin tunteneet työkavereina 1.5v ennen seurustelua
Pari laastaria ennen tuota ilman sitoumuksia. Vientiä olisi ollut mutta yhden yön juttuja en harrastanut koskaan.
23v ollaan oltu yhdessä
Viisi vuotta erosta, eikä ole tullut mieleenkään vielä uusi suhde. Ja millä ajalla tutustuisi uuteen ihmiseen? Lasten/ teinien harkka yms kuskaukset vie kaiken vapaa-ajan, myös viikonloput.
Erosta pian 3 vuotta. Ei ole ollut ketään eikä tosin ole kiinnostanutkaan. Ei minusta tunnu vieläkään yhtään siltä, että haluaisin uuden suhteen, vaikka koen päässeeni yli erosta. Yksin on todella hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinnoken kun en ole kelvannut kenellekään.
Väärin. Olet liian ranttu. Laske rimaa äläkä uhriudu.
Oikeasti. Yli kolmessa vuodessa olen kelvannut kolmille treffeille joiden jälkeen kaks ghostasi ja yhden kanssa sovittiin ettei ole kipinää. Viime viikollakin pyysin yhtä ulos, ei lähtenyt.
En mä ihan susiruma mielestäni ole, mutta miehille olen näkymätön.
En ymmärrä miten ihmiset löytävät kumppaneita tosta vaan.
Ihmiset on erilaisia ja toisilla on enemmän kysyntää kuin toisilla. Tosiasia vaikkakin harmillinen. Eikä kyse ole ulkonäöstä kuin määrätyltä osin, luonne eli tapasi olla ihmisten kanssa ja muu kiinnostavuus ratkaisevat paljon kun etsitään kumppania.
Tinder taas vääristää koko parisuhdemarkkinat kun moni vain hakee vaihtuvaa seksiseuraa eikä malteta sitoutua kun tarjokkaita on jonoksi.
Lähes kolme vuotta erosta ja melkein saman verran ollut uusi suhde. Ei todellakaan ollut tarkoitus hypätä suoraan seuraavaan suhteeseen, tämän oli tarkoitus olla hetkellistä seksi seuraa. Suhde on kuitenkin ennemmin sellainen ”kevytsuhde”; ei ole tarkoituskaan muuttaa yhteen, tapaillaan muutaman kerran viikossa, kevyttä ja kepeää. Tämä sopii tähän elämänvaiheeseeni juuri sopivasti kun lapset ja työni ovat minulla kuitenkin ensisijalla tärkeysjärjestyksessä, ja muutenkin nautin kun saa elää omassa kodissaan juuri niinkuin haluaa eikä tarvitse ryhtyä mihinkään kompromisseihin. Minulla on kyllä ollut hyvä tuuri kun tapasin tämän miehen tässä elämän tilanteessa.
Erosta yli neljä vuotta. Pari muutaman kuukauden tapailusuhdetta ollut, mutta eivät ole kehittyneet tunnetasolla niin kuin olisin toivonut, joten olen lopettanut tapailut. Treffeillä olen käynyt kymmenisen kertaa. Minäkin ihmettelen miten jotkut löytävät ihan heti uuden ja se uusi on vielä tosi hyvä ja sopiva. Osa kyllä varmasti katsoo jo edellisen suhteen aikaan uuden valmiiksi. Alan sopeutua siihen ajatukseen että olen loppuelämäni yksin. N42
Vierailija kirjoitti:
Erosta yli neljä vuotta. Pari muutaman kuukauden tapailusuhdetta ollut, mutta eivät ole kehittyneet tunnetasolla niin kuin olisin toivonut, joten olen lopettanut tapailut. Treffeillä olen käynyt kymmenisen kertaa. Minäkin ihmettelen miten jotkut löytävät ihan heti uuden ja se uusi on vielä tosi hyvä ja sopiva. Osa kyllä varmasti katsoo jo edellisen suhteen aikaan uuden valmiiksi. Alan sopeutua siihen ajatukseen että olen loppuelämäni yksin. N42
Ja osalla vain käy käsittämätön tuuri, kuten minulla. Joskus mahtava ihminen kävelee vastaan juuri oikealla hetkellä. Toisaalta aina on myös ollut hyvää seuraa tarjolla, joten suhteesta on siirtynyt seuraavaan vähän vahingossakin aika nopeasti.
Mää varmaan olen niin kun joku kirjoitti ns. parisuhdetyyppi. Mutta oon myös joko tai ihminen. Eli joko ollaan oikeesti tai ei olla ollenkaan. Siks tää suhde on mulle äärinmäisen hankala.
Tosiaan se eka vuos meni hyvin tapaillessa vkl ja silloin tällöin arkena. Mutta kun tää suhde ei oo edennyt mihinkään vuoteen tai on edennyt siihen, että nähdään enää vaan vkl. Pystyisimpä määkin kevytsuhteeseen. Mulla on se paha tapa, että jos suhde ei oo mun mielestä vakavalla pohjalla rupean vilkuilemaan ympärille ja oon äärimmäisen herkkä ihastumaan silloin.
Aikaisemmat kaksi avo-ja avioliittoa, jotka minulla on ollut etenivät kumpikin todella nopeasti. Tosin silloin ei ollut lapsia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ootko Tinderissä tai treffipalstoilla? Niistä on paljon helppo löytää treffiseuraa. Varsinkin, jos on niin kuin minä, ettei juuri ravintoloissa pyöri.
Mä olen varmaan joku kummajainen kun en halua mitään suhdetta,ei vois vähempää kiinnostaa. Ihanaa olla itekseen 16 vuoden avioliiton jälkeen,3 vuotta mennyt sinkkuna.
Oltiin eksän kanssa yhdessä n. 6 vuotta. Eroa tehtiin vuosi. Olin asunut yksin n. 4-5kk, kun tapasin nykyiseni ja olemme olleet yhdessä 4 vuotta. Omistetaan asunto yhdessä ja kaikki hyvin :)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen varmaan joku kummajainen kun en halua mitään suhdetta,ei vois vähempää kiinnostaa. Ihanaa olla itekseen 16 vuoden avioliiton jälkeen,3 vuotta mennyt sinkkuna.
Mä oon saman tyyppinen mies. 14 vuoden avioliiton jälkeen ei ole jaksanut pitää yllä suhteita. Lapsiin , töihin ja harrastuksiin menee jo sen verran aikaa, ettei muuhun ole energiaa. Nyt on yli 2 vuotta mennyt sinkkuna ja pari kolme lyhyempää suhdetta/tapailua ollut, mutta aina ne hiipuu, koska ei kuitenkaan jaksa panostaa ja pitää niitä yllä. Oman ajan tarve on niin suuri nykyään.
Ei niin mitään eron jälkeen. Yli 5 vee jo erosta.