Meghan ollut raskaana melkein 10 kk.... missä vauva?
Tämä on kyllä merkillisin raskaus ikinä. Hän kertoi raskaudesta Eugenien häissä tasan puoli vuotta sitten, ja kohta jo näyttäytyi ison vatsan kanssa jota piteli kaksin käsin. Mutta vauvaa ei näy ei kuulu. Nyt on arveltu, että menee toukokuulle... 11 kuukauden raskaus!?
Kommentit (407)
Yksinkertaisille ihmisille pitää vääntää rautalankamalleja, kun ei voida kertoa totuutta: raskauden normaali kesto on 38 vk hedelmöittymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihan kurkkua myöten täynnä näitä meganeita ja harryjä ja heidän raskauksiaan. Ihan saamarin sama milloin heille syntyy kakruja vai syntyykö ollenkaan. Ihmeellistä häsläämistä mokoman asian kanssa. Me asutaan Suomessa, eikä uutiset koskaan pullistelleet edes Haukion odottamisesta, vaikka kyseessä oli sentään meidän oman presidentin tuleva lapsi. Mutta tää ihme Megan on koko ajan otsikoissa.
Ketä oikeesti kiinnostaa?
Anteeksi, vähän lyhensin vuodatustasi. 😫
Tottakai kiinnostaa, miksei saisi? En ole valtuuttanut ulkopuolista henkilöä päättämään puolestani mistä saan olla kiinnostunut. Ei minua kiinnostanut Niinistön kolmannen lapsen syntymä. Vaimolle toki oli ensimmäinen, mutta kaikesta huokui, että tuleva perhetapahtuma on vain ja ainoastaan heidän sisäpiirijuttu ja niinhän se olikin ja hyvä niin. On kunnioitettavaa, että suojaavat lapsensa julkisuudelta. Koira sensijaan on usein esillä ja kyllä mopsin julkisuudessa esiintyminen pitäisi sinullekin riittää, koska pariskunta on niin päättänyt. Meghanin ja Harryn pikkuisen syntymistä odotan innolla. Itse toivoisin heille tyttöä. Uskoisin, että Harryn kaltaisen tyypin sydän pakahtuisi tytöstä enemmän kuin pojasta. Meghanin kasvatusmetodista olen yllättynyt, mikäli julkisuuteen tulleet tiedot pitävät paikkansa, hän haluaa kasvattaa lapsestaan sukupuolettoman ja ruokavaliokin on jo etukäteen suunniteltu.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisille ihmisille pitää vääntää rautalankamalleja, kun ei voida kertoa totuutta: raskauden normaali kesto on 38 vk hedelmöittymisestä.
+-2 vkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihan kurkkua myöten täynnä näitä meganeita ja harryjä ja heidän raskauksiaan. Ihan saamarin sama milloin heille syntyy kakruja vai syntyykö ollenkaan. Ihmeellistä häsläämistä mokoman asian kanssa. Me asutaan Suomessa, eikä uutiset koskaan pullistelleet edes Haukion odottamisesta, vaikka kyseessä oli sentään meidän oman presidentin tuleva lapsi. Mutta tää ihme Megan on koko ajan otsikoissa.
Ketä oikeesti kiinnostaa?
Anteeksi, vähän lyhensin vuodatustasi. 😫
Tottakai kiinnostaa, miksei saisi? En ole valtuuttanut ulkopuolista henkilöä päättämään puolestani mistä saan olla kiinnostunut. Ei minua kiinnostanut Niinistön kolmannen lapsen syntymä. Vaimolle toki oli ensimmäinen, mutta kaikesta huokui, että tuleva perhetapahtuma on vain ja ainoastaan heidän sisäpiirijuttu ja niinhän se olikin ja hyvä niin. On kunnioitettavaa, että suojaavat lapsensa julkisuudelta. Koira sensijaan on usein esillä ja kyllä mopsin julkisuudessa esiintyminen pitäisi sinullekin riittää, koska pariskunta on niin päättänyt. Meghanin ja Harryn pikkuisen syntymistä odotan innolla. Itse toivoisin heille tyttöä. Uskoisin, että Harryn kaltaisen tyypin sydän pakahtuisi tytöstä enemmän kuin pojasta. Meghanin kasvatusmetodista olen yllättynyt, mikäli julkisuuteen tulleet tiedot pitävät paikkansa, hän haluaa kasvattaa lapsestaan sukupuolettoman ja ruokavaliokin on jo etukäteen suunniteltu.
Mikä mopsi?
Yli on mennyt jo toista viikkoa, ellei ole salassa synnyttänyt kuten muutkin tavikset.
Vierailija kirjoitti:
Katen raskaudet ilmoitettiin viikolla 7-9. Siis keskenmenoriskin aikana. Madelainella viikolla 10. Victorialla 10-12. Ei nykyään voi odottaa viikolle 12, kun hoikista naisista raskaudet näkee äkkiä.
Jännä, että Kate, jonka maha oli tismalleen yhtä suuri ja joka ei lihonut tai turvonnut mistään, teki teidän mielestänne lapset itse. Jokainen vauva näytti siinä sairaalan edessä noin 2 viikon ikäiseltä. Kate näytti upealta joka kerta ja vatsa oli litteä.
Sen sijaan Meghan, joka lihoi valtavasti, naama turposi, keho muuttui, vauva potki todistettavasti videoilla, ei sitten mielestänne ole raskaana..
Itse synnyin kolme ja puoli viikkoa yliaikaisena juurikin Britanniasa. Eivät käynnistäneet. Olen varmaan feikki-ihminen.
Muistaakseni Georgen syntymän jälkeen Catherine sai mediassa kehuja siitä, kuinka ei yrittänyt peitellä vastasynnyttäneen pömppöään. Ja se vatsa ei todellakaan ollut litteä.
Onko Megsulla siis TYYNY mekon sisässä??
Ei ole aidosti odottanut vauvaa, veikkaan sijaissynnyttäjää käytetty. Jännä nähdä, tuleeko vauvalle punainen kihara tukka.
Vierailija kirjoitti:
Onko Megsulla siis TYYNY mekon sisässä??
Jos on tyyny, ihan liian suuren tyynyn valitsi ruumiinrakenteeseen nähden. Välillä näytti kuin " tyynyn"kasvu olisi pysähtynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aidosti odottanut vauvaa, veikkaan sijaissynnyttäjää käytetty. Jännä nähdä, tuleeko vauvalle punainen kihara tukka.
Tuskin, punatukkaisuuteen vaaditaan molemmilta vanhemmilta tiettyjä geenejä.
Juridisesti raskaus kestää Suomen lain mukaan runsaat 10 kuukautta. Ainakin ( vanhan ) lain mukaan avieron jälkeen kymmenen kuukauden kuluttua syntynyt lapsi on aviolapsi ja isäksi tulee se edellinen aviomies. Miehellä ei tarvitse olla edes tietoa lapsesta ja ex-vaimon raskaudesta. Jos joku muu mies haluaa olla lapsen isä juridisesti, täytyy siitä käydä raastuvanoikeudessa oma oikedenkäynti , jossa on mukaan haastetut todistajat ja kantajana se ex-mies. Siis jollakin todistettavasti on kestänyt 10 kuukautta.
Kyllä se ipana sieltä kuukauden kuluessa ulos pullahtaa. Ei jää suutariksi.
Synnytys ei taida tapahtua vielä aikoihin. Perustan ajatukseni Williamin justsillään antamiin kommentteihin ja Harryn kiireiseen kalenteriin kuukaudeksi eteenpäin. Veikkaan että Megsin mamma kutsuttiin paikalle reippaasti ainakin kuukautta ennen oikeaa laskettua aikaa ja muuttokin on ajoitettu hyvissä ajoin tehdyksi.
Vierailija kirjoitti:
Juridisesti raskaus kestää Suomen lain mukaan runsaat 10 kuukautta. Ainakin ( vanhan ) lain mukaan avieron jälkeen kymmenen kuukauden kuluttua syntynyt lapsi on aviolapsi ja isäksi tulee se edellinen aviomies. Miehellä ei tarvitse olla edes tietoa lapsesta ja ex-vaimon raskaudesta. Jos joku muu mies haluaa olla lapsen isä juridisesti, täytyy siitä käydä raastuvanoikeudessa oma oikedenkäynti , jossa on mukaan haastetut todistajat ja kantajana se ex-mies. Siis jollakin todistettavasti on kestänyt 10 kuukautta.
Raastuvanoikeus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti varmaan odottelevat, että vauva veisi huomion pois Williamin sivusuhdekohusta.
Öö...mistä? Onko tämä joku huono vitsi? William ehkä viimeisin, jolta tuollaista odottaisi. Hyvänä kakkosena se yks Mikko Harju :D
William on isänsä poika. Ihan samanlainen murjottaja. Ja näitä suhdehuhujahan on ollut jo vuosia, ei savua ilman tulta.
Ihan niinkuin neuvostoliitossa: Kun jokuilkeyttään levittää ensin savua niin sopiva syyllinenkin siihen etsitään...
On ihan pashapuhetta ettei savua olisi ilman tulta se tuli vaan on sen savun levittäjä itse.
Juorujen levittäjä pelaa just tuolla logiikalla että tuli olisi muka muualla.
Kuka sitä savua levitti siihen aikaan, kun Meghan ei kuulunut hoviin? Kyllähän silloinkin jo kuiskuteltiin Williamin naisjutuista.
Höpöhöpö.
Samalla tavalla ei Sauli ja oletettu Saulin eli jennin vauva tullut julkisuuteen, sillä sama huhu surrogaten avulla saatetusta babysta. Ja enemmähän he koirastaan postaavat edelleen..
Outoa käytöstä.
Samoin jennin vatsavolematon ja ykskaks vauveli. Ennen ilmoittanut vauvat ei kiinnosta ja raskausvaikeuksia on... ja vaalit. Joo o.
Jos ajatellaan että kuukausi on tasan 4 viikkoa, mun kaikki 3 raskautta ovat kestäneet 10,5kk.
Vatsa oli ihmeen iso alkuraskaudessa. Itselläni rupesi kunnolla paisumaan vasta 5-6 kuulla. Olen rotevampi ja leveämpi.
Mulla tuli raskautta täydet 42 viikkoa eli ei se kauhean kauas jää 10 kuukaudesta.