Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi haluaisi pelitietokoneen

Vierailija
12.04.2019 |

Toivottavasti ei isänsä taas tyrmää ajatusta.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On silkkaa rahanhaaskausta ostaa pelikone. Sitä pitää olla jatkuvasti olla päivittämässä. Kunnon pelikonsoli on halvempi eikä sitä joka välissä tarvitse päivitellä.

Kaikkia pelejä ei tehdä konsoleille ja esim. itse olen aina tykännyt pelata enemmän tietokoneella. Lauseesi on aivan päätön, sillä jokainen tekee päätöksen itse. Joku haluaa kalliin auton, toinen sisäfilepihviä, kolmas luksuslaukun jne. moni pitää näitä rahanhaaskauksena, mutta kukin tyylillään.

Mainitse vaikkapa viisi peliä, joita ei ole konsoleille.

Ole hyvä ja googlettele itse, sanoin että kaikkia pelejä ei tehdä konsoleille. Itse pelaan paljon simulaatiopelejä kuten Cities: Skylines, Sims 3 (näistä on konsoliversiot) mutta miten esim. lisäosien saanti, ei onnistu. Workshop ja modit Steamissa, ei onnistu konsolilla. Simsin kohdalla ladatut tavarat ym. ei onnistu. On paljon pelejä joissa konsoli rajoittaa aivan perkeleesti.

Vierailija
22/58 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa sitten kunnollinen eikä noita markettipaskoja, riittää iloa pidempään. Ja ehdottomasti pöytäkone jotta komponentteja voi tarvittaessa uusia/päivittää. Suosittelen tutustumaan Jimmsin valikoimaan.

Lisään tähän vielä että kun tarvittavat komponentit on mietitty, niin tarvittaessa kasauspalveluja löytyy, mikäli ei itsellä taito/kiinnostus riitä.

Lisään vielä että että mahtavia säästöjä syntyy kun teini randomilla valitsee komponentteja ja kasauspalvelu toteuttaa unelman.

No kuka tässä on käskenyt teinin yksin niitä valita, vanhempien kanssa yhdessä tottakai. Netistä löytyy paljon vinkkejä myös. Ei tarvitse leikkiä ameebaa.

Trolli. Joo perhe yhdessä valitsee, teini joka olis edes semipätevä jää vähemmistöön ja perhe ostaa halvoimmat komponentit jotka ei mitkään toimi yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On silkkaa rahanhaaskausta ostaa pelikone. Sitä pitää olla jatkuvasti olla päivittämässä. Kunnon pelikonsoli on halvempi eikä sitä joka välissä tarvitse päivitellä.

Kuinka monta kertaa haluat pelata läpi sen saman pelin? Konsolipelit on kaikki samoja, vain erinäköiset viholliset. Jos haluaa kehittyä ihmisenä ja pelaajana, niin pc tarvitaan.

"Ihmisenä ja pelaajana" Oletko jo päässyt peruskoulusta? Mitkä pc-pelit eivät ole vastaavina versioina konsoleille?

Dwarf fortress

Vierailija
24/58 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista laittaa steam käyttöön.

Vierailija
25/58 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa haluat pelata läpi sen saman pelin? Konsolipelit on kaikki samoja, vain erinäköiset viholliset. Jos haluaa kehittyä ihmisenä ja pelaajana, niin pc tarvitaan.

"Ihmisenä ja pelaajana" Oletko jo päässyt peruskoulusta? Mitkä pc-pelit eivät ole vastaavina versioina konsoleille?

Täh? Ootko 15v? Pc pelit on ihan oma juttunsa, Jotkut pc pelit käännetään konsoleille, mutta ei hyviä. Konsolipelejä ei myöskään käännetä pc paitsi parhaat.

Vierailija
26/58 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, turha keskustelu. Ei antanut mies lupaa.

Vierailija
27/58 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa sitten kunnollinen eikä noita markettipaskoja, riittää iloa pidempään. Ja ehdottomasti pöytäkone jotta komponentteja voi tarvittaessa uusia/päivittää. Suosittelen tutustumaan Jimmsin valikoimaan.

Lisään tähän vielä että kun tarvittavat komponentit on mietitty, niin tarvittaessa kasauspalveluja löytyy, mikäli ei itsellä taito/kiinnostus riitä.

Lisään vielä että että mahtavia säästöjä syntyy kun teini randomilla valitsee komponentteja ja kasauspalvelu toteuttaa unelman.

No kuka tässä on käskenyt teinin yksin niitä valita, vanhempien kanssa yhdessä tottakai. Netistä löytyy paljon vinkkejä myös. Ei tarvitse leikkiä ameebaa.

Trolli. Joo perhe yhdessä valitsee, teini joka olis edes semipätevä jää vähemmistöön ja perhe ostaa halvoimmat komponentit jotka ei mitkään toimi yhteen.

No, on sitten käytäntö muuttunut, olin teini 2000-luvun puolivälissä ja kun minä halusin ensimmäisen pelikoneen, niin kyllä siinä koko perhe oli mukana. Vanhempi veli myös auttamassa. Harmi jos nykyajan perheissä on asiat noin huonosti kuin ilmaisit. :/

Luulisi myös että vaikka olisi kuinka pahvi vanhempi niin tajuaa sen että halvimmat komponentit ei kauaa kestä tai ole tarpeeksi tehokkaita. Joka puolelta saa nykypäivänä neuvoja ja vinkkejä minkälainen kone kannattaa kasata mitäkin tarvetta ja pelityyppejä varten.

Vierailija
28/58 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, turha keskustelu. Ei antanut mies lupaa.

Minkälainen lapatossu oikein olet?

Vierailija
29/58 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvinta virtalähdettä ei sitten välttämättä kannata ostaa.

t. nimim. kahdesti räjähtänyt

Vierailija
30/58 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, on sitten käytäntö muuttunut, olin teini 2000-luvun puolivälissä ja kun minä halusin ensimmäisen pelikoneen, niin kyllä siinä koko perhe oli mukana. Vanhempi veli myös auttamassa. Harmi jos nykyajan perheissä on asiat noin huonosti kuin ilmaisit. :/

Luulisi myös että vaikka olisi kuinka pahvi vanhempi niin tajuaa sen että halvimmat komponentit ei kauaa kestä tai ole tarpeeksi tehokkaita. Joka puolelta saa nykypäivänä neuvoja ja vinkkejä minkälainen kone kannattaa kasata mitäkin tarvetta ja pelityyppejä varten.

Ootko trolli vai todella erikoisesta it perheestä? 99% perheistä paras olisi valita pelipc mistä vaan.

Vierailija
31/58 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se saanut edes uutta polkupyörää, lapsiparka.

Vierailija
32/58 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha puhua teineistä, ammattivaliksen poika on muistaakseni 10v.

Vierailija
33/58 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yritys...lapsi...

Vierailija
34/58 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei saanut, sittenhän se ei olisi puhunut sun kanssa sitä vähääkään vaan keskittynyt peleihin.

Vierailija
35/58 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sen miehen palkka menee, kun se on aina töissä (just valitit ettei se pidä kesälomaakaankuin pari päivää) eikä osta ikinä mitään?!

Vierailija
36/58 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko trolli vai todella erikoisesta it perheestä? 99% perheistä paras olisi valita pelipc mistä vaan.

Kumpaa tarkoitit? Minä kehotin kasaamaan oman koneen ja kerroin miten meidän perheessä toimittiin, en ole trolli.

Vierailija
37/58 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dwarf fortress

No ei ole ihan konsolivalmistajien targetissa ilmaispelit, jos ne ovat mielestäsi kuuminta hottia, niin rakentele sinä viiden tonnin kone palikkapelille.

Vierailija
38/58 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha puhua teineistä, ammattivaliksen poika on muistaakseni 10v.

Niin on. Ap taisi tehdä alotuksen sillä mielellä, että kaikki lähtee haukkumaan nuukaa miestä ja nyt se onkin ihan ulalla kun puhutaankin pelikoneista.

Vierailija
39/58 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sen miehen palkka menee, kun se on aina töissä (just valitit ettei se pidä kesälomaakaankuin pari päivää) eikä osta ikinä mitään?!

Sillä on niin pienet tulot ettei meidän perhe meinaa pärjätä.

Vierailija
40/58 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia pelejä ei tehdä konsoleille ja esim. itse olen aina tykännyt pelata enemmän tietokoneella. Lauseesi on aivan päätön, sillä jokainen tekee päätöksen itse. Joku haluaa kalliin auton, toinen sisäfilepihviä, kolmas luksuslaukun jne. moni pitää näitä rahanhaaskauksena, mutta kukin tyylillään.

Mainitse vaikkapa viisi peliä, joita ei ole konsoleille.

Ole hyvä ja googlettele itse, sanoin että kaikkia pelejä ei tehdä konsoleille. Itse pelaan paljon simulaatiopelejä kuten Cities: Skylines, Sims 3 (näistä on konsoliversiot) mutta miten esim. lisäosien saanti, ei onnistu. Workshop ja modit Steamissa, ei onnistu konsolilla. Simsin kohdalla ladatut tavarat ym. ei onnistu. On paljon pelejä joissa konsoli rajoittaa aivan perkeleesti.

Tähän mennessä ääneen on mainittu yksi ilmaispeli (joita yllättäen kaupalliset valmistajat eivät tee).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme