Lapsi haluaisi pelitietokoneen
Kommentit (58)
Kato ammattivalittaja pitkästä aikaa :D
Vierailija kirjoitti:
Joo isä pitää saada mukaan. Pc pelit on niin paljon monipuolisempia ja kehittävämpiä kuin konsolipelit, kännypeleistä puhumattakaan.
Niin, hän vaan tyrmää aina kaikki ideat. Mitään ei saisi ostaa.
Taitonetistä saa todella halpoja ja ihan kelvollisia käytettyjä tietokoneita joihin on lisätty pelaamiseen sopiva näytönohjain.
Ostakaa sitten kunnollinen eikä noita markettipaskoja, riittää iloa pidempään. Ja ehdottomasti pöytäkone jotta komponentteja voi tarvittaessa uusia/päivittää. Suosittelen tutustumaan Jimmsin valikoimaan.
Vähän luulen että isät ostaa helpommin pelikoneen kuin äiskät? Käytettyjä saa ihan kohtuu hinnalla. Oikeasti hyvä kannattaa rakentaa itse. Oppii samalla jotain koneista.
Toivottavasti saa koneensa, pelaaminen on kivaa! Sanoo täältä 44 v 2 pelaavan lapsen itsekin pelaava äiti, it-alan ammattilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vähän luulen että isät ostaa helpommin pelikoneen kuin äiskät? Käytettyjä saa ihan kohtuu hinnalla. Oikeasti hyvä kannattaa rakentaa itse. Oppii samalla jotain koneista.
No ei todellakaan meidän perheessä. Mies on tosi tiukka eikä oikein anna koskaan ostaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa sitten kunnollinen eikä noita markettipaskoja, riittää iloa pidempään. Ja ehdottomasti pöytäkone jotta komponentteja voi tarvittaessa uusia/päivittää. Suosittelen tutustumaan Jimmsin valikoimaan.
Lisään tähän vielä että kun tarvittavat komponentit on mietitty, niin tarvittaessa kasauspalveluja löytyy, mikäli ei itsellä taito/kiinnostus riitä.
On silkkaa rahanhaaskausta ostaa pelikone. Sitä pitää olla jatkuvasti olla päivittämässä. Kunnon pelikonsoli on halvempi eikä sitä joka välissä tarvitse päivitellä.
Vierailija kirjoitti:
On silkkaa rahanhaaskausta ostaa pelikone. Sitä pitää olla jatkuvasti olla päivittämässä. Kunnon pelikonsoli on halvempi eikä sitä joka välissä tarvitse päivitellä.
Kuinka monta kertaa haluat pelata läpi sen saman pelin? Konsolipelit on kaikki samoja, vain erinäköiset viholliset. Jos haluaa kehittyä ihmisenä ja pelaajana, niin pc tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia pelejä ei tehdä konsoleille ja esim. itse olen aina tykännyt pelata enemmän tietokoneella. Lauseesi on aivan päätön, sillä jokainen tekee päätöksen itse. Joku haluaa kalliin auton, toinen sisäfilepihviä, kolmas luksuslaukun jne. moni pitää näitä rahanhaaskauksena, mutta kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa haluat pelata läpi sen saman pelin? Konsolipelit on kaikki samoja, vain erinäköiset viholliset. Jos haluaa kehittyä ihmisenä ja pelaajana, niin pc tarvitaan.
"Ihmisenä ja pelaajana" Oletko jo päässyt peruskoulusta? Mitkä pc-pelit eivät ole vastaavina versioina konsoleille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään tähän vielä että kun tarvittavat komponentit on mietitty, niin tarvittaessa kasauspalveluja löytyy, mikäli ei itsellä taito/kiinnostus riitä.
Lisään vielä että että mahtavia säästöjä syntyy kun teini randomilla valitsee komponentteja ja kasauspalvelu toteuttaa unelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia pelejä ei tehdä konsoleille ja esim. itse olen aina tykännyt pelata enemmän tietokoneella. Lauseesi on aivan päätön, sillä jokainen tekee päätöksen itse. Joku haluaa kalliin auton, toinen sisäfilepihviä, kolmas luksuslaukun jne. moni pitää näitä rahanhaaskauksena, mutta kukin tyylillään.
Mainitse vaikkapa viisi peliä, joita ei ole konsoleille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä että että mahtavia säästöjä syntyy kun teini randomilla valitsee komponentteja ja kasauspalvelu toteuttaa unelman.
No kuka tässä on käskenyt teinin yksin niitä valita, vanhempien kanssa yhdessä tottakai. Netistä löytyy paljon vinkkejä myös. Ei tarvitse leikkiä ameebaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse jatkuvasti päivittää. Olen itse aktiivinen pelaaja, ja on ollut sama peruskokoonpano jo 5 vuotta. Nyt vasta alan harkita että näytönohjaimen voisi uusia, koska ei pysty kaikkia pelejä enää kovin hyvillä asetuksilla pelaamaan, varsinkaan kun käyttää virtuaalilaseja eli tarvitaan kuva kahdelle "näytölle" eli molemmille silmille.
Konsolit: grafiikka alkeellista verrattuna hyvään PC:hen ja pitkiä lataustaukoja. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihmisenä ja pelaajana" Oletko jo päässyt peruskoulusta? Mitkä pc-pelit eivät ole vastaavina versioina konsoleille?
No ihan ekana tulee mieleen vaikka cs. Jotkut pelit toki saa myös konsolille mutta vaikka simulaattorit ja tarkkuutta vaativat pelit eivät ole yhtä mukavia konsolilla koska ohjaimesta ei saa samanlaista tarkkuutta ja käytettävyyttä kuin pc:llä.
Terveisin: löytyy sekä konsoli että pc
Joo isä pitää saada mukaan. Pc pelit on niin paljon monipuolisempia ja kehittävämpiä kuin konsolipelit, kännypeleistä puhumattakaan.