Menin juomaan mökkioluet äsken. Miten selitän miehelle :(
Kerrassaan kauhea tilanne.
Ulkomailta ostettu loota joten en voi hakea uuttaa tilalle.
Olin pakkaamassa tavaroita (ja odottelin miestä kotiin töistä)
Repäisin hieman olutlaatikkoa auki sillä ajattelin, että siitä saa sitten paremmin illalla.
Sen jälkeen halusin vain nähdä minkä näköisiä tölkkejä siinä ja otin sieltä yhden.
Pyörittelin sitä kädessä kunnes tajusin räpeltäväni tölkin aukasin kohtaa.
Jotenkin pelleilin ja katsoin miten pitkälle voin venyttää sitä ilman tölkinaukeamista.
Kunnes lopulta sihahti.
Ajattelin, että pakko se on juoda pois kun muutenhan se menee pilalle.
Siinä kohtaa olin jo epätoivoinen ja ajattelin, että mies huomaa paketin avaamisen ja aloin ahdistukseen juomaan lisää ja nyt tölkkejä on mennyt tässä iltapäivän aikana 8 kpl.
Eli alan olla kännissä :(.
Apua mies tulee tunnin sisällä kotiin!! Kuinka selitän tämän!!?
. Miten saan miehen uskomaan, ettei mistään alkoholiongelmasta ole kysymys!
Tämä oli ihan sattumaa!!!!
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Oot juono kallisa ulkomailta hankutta olutta 2 tunnin aikana jo 8 kappaletta ja vielä pystyt toimimaan normaalisti ja muistat kaikki asiat? Alkoholismilta tuo kuulostaa. Ei se tölkki pilalle olis mennyt, olisit jakanut sen yhden tölkin miehes kanssa. Ootko sä semmonen vammainen kotiäiti, joka ei uskalla mennä töihin?
Ei tölkkejä jaeta kuin korkeintaan pula-ajan elokuvissa. Mikä on mun kädessä, on mun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella outoja kommentoijia kun kukaan ei puhu alkoholiongelmasta. Kaikki vain vitsailevat. Millainen ihminen juo kahdeksan olutta?
Ihan normaali ihminen.
Kahteen tuntiin? 8 pulloa naiselle on aika sika paljon tuohon tahtiin. Olette kaikki alkoholisteja jos 8 ei tunnu missään.
Näin se kukkahattutäti keksii satuja omasta päästään. Missä kohtaa sanottiin kaksi tuntia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella outoja kommentoijia kun kukaan ei puhu alkoholiongelmasta. Kaikki vain vitsailevat. Millainen ihminen juo kahdeksan olutta?
Ihan normaali ihminen.
Kahteen tuntiin? 8 pulloa naiselle on aika sika paljon tuohon tahtiin. Olette kaikki alkoholisteja jos 8 ei tunnu missään.
No ei ole paljon. :D Me saatetaan miehen kanssa ostaa koppa kaljaa saunajuomaksi ja puolen yön paikkeilla on kaljat loppu, tarvittaisi molemmille omat kopat jotta voisi sanoa olevansa humalassa.
Olette alkoholisteja. Normaali ihminen menee viidestä pullosta umpihumalaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali ihminen.
Näin se kukkahattutäti keksii satuja omasta päästään. Missä kohtaa sanottiin kaksi tuntia?
"Iltapäivän aikana" En usko että ap veti 8 kaljaa eikä tunnu missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali ihminen.
No ei ole paljon. :D Me saatetaan miehen kanssa ostaa koppa kaljaa saunajuomaksi ja puolen yön paikkeilla on kaljat loppu, tarvittaisi molemmille omat kopat jotta voisi sanoa olevansa humalassa.
Höpöhöpö. Jos lähden viihteelle, niin kyllä siinä menee sellaiset 10-12 annosta. Olen 65kg nainen, enkä ole alkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali ihminen.
"Iltapäivän aikana" En usko että ap veti 8 kaljaa eikä tunnu missään.
Iltapäivän aikana, ei kahdessa tunnissa ja totesi aloituksessaan olevansa kohtapuoleen kännissä.
Minä olen isokokoinen nainen, ja 2-3 annosta alkoholia, ja olen jo oikeasti humalassa.
Miksi tarvis selitellä yhtään mitään? Kyllä mä otan mökkikamoja pakatessa muutaman oluen, enkä ole miehelle selitysvelvollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali ihminen.
En tiedä ketään kuka tulee viidestä miedosta juomasta humalaan vaikka joisi ne puolessa tunnissa, mutta hyväksyn väitteesi jos puhutaan vaikka viidestä pullosta kossua, olettaen että ovat 0,7l eikä niitä lasten pulloja.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen isokokoinen nainen, ja 2-3 annosta alkoholia, ja olen jo oikeasti humalassa.
Tietty riippuu siitä juotko ne tyhjään vatsaan vai et. Silloin voi olla jo pikkuhiprakassa. Mutta kyllä tuo silti minusta kuulostaa siltä, että sinun maksasi ei oikein toimi oikein.
Mitä tuota selittelemään, sanot vain että "janotti". Käsittääkseni tämä on monien miesten vakioselitys kun ollaan röpötelty menemään enempi tai vähempi hallitsemattomasti, esim. juotu kälyn harvinaiset tuliaisviinat, lupsauteltu tsikulia aamuyön tunteina baarisutturaan, sammuttu pensaan alle tai yöbussin kiertoradalle tai herätty putkasta. Luulisi että miessukupuolinen ymmärtää hyvin asian näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietty riippuu siitä juotko ne tyhjään vatsaan vai et. Silloin voi olla jo pikkuhiprakassa. Mutta kyllä tuo silti minusta kuulostaa siltä, että sinun maksasi ei oikein toimi oikein.
En juo koskaan kuin ruuan kanssa. Hyvin harvoin silloinkaan. Jos yhdestä pienestä viinilasista tulee jalkoihin sellainen outo kihelmöivä tunne, ja tosiaan selvä humaltumisen tunne isommasta määrästä. Maksa-arvot ovat täysin normaalit.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen isokokoinen nainen ja ainoa asia mistä huomaa mun juoneen alkoholia on punaiset silmät. Approilla meni heittämällä 30 shottia ja muutama drinkki ja sen jälkeen otin vettä ja soitin kyytin kotiin.
Ilmoita miehelle, että olet juonut oluet ja että hän voi hakea uudet kotiin tullessaan . Sinä tietenkin maksat laskun. Älä juo enää yhtään.
paavi fransiskus kirjoitti:
mulle kävi eilen taas niin että oilin hakemassa lisää kaljaa kaupasta ja vein muutaman hylsyn, ehkä 2 e arvoista max ja ostin jonbkun ruoan sitten samalla 8 packin sandelsin 5,3 prosenttista kaljaa. Myyjä sanoi etttä 2 e.
minä että selvä ja annoin 2 e. tuo ois varmaan maksanut oikeesti 15 e mutta jostain syystä hinnaksi tuli 2 e ja kassa ei edes ihmetellyt. no maksoin sen mitä pyydettiin. onkohan noissa jokin virhekoodi jos kokeilis tänään taaas
Kassan lukija napannut yhden tölkin koodin, eikä 8packin. Selittynee sillä.
Mullekin on joskus käyny lavan kanssa noin. Vasta himasss kuittia luin, kun ihmettelin loppu summaa. Oli paljon muutakin, ettei se ollut noin silmiin pistävä moka. Sandelsia 24 tölkkiä yhden hinnalla, ei paha.
Olihan tossa jo kassassakin vikaa, kun ei pienissä ostoksista hälytyskellot soineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali ihminen.
Höpöhöpö. Jos lähden viihteelle, niin kyllä siinä menee sellaiset 10-12 annosta. Olen 65kg nainen, enkä ole alkoholisti.
Kyllä olet. Normaali ihminen tulee kolmesta pienestä viinilasillisesta humalaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali ihminen.
Kyllä olet. Normaali ihminen tulee kolmesta pienestä viinilasillisesta humalaan.
Kirjoitat ihan väärin. Asia menee niin, että kun aloittaa juomisen, niin tulee helpolla känniin. Sitten kun juo aikuisena muutamia vuosia, niin toleranssit kasvaa, eikä tule enää niin helpolla humalaan. Kun on juonut kauan, niin silloin ei enää taas tarvitsekaan paljoa alkoholia, kun tulee jo känniin, koska maksa ei toimi enää niin hyvin. Silloin on alkoholisti.