Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on sopiva palkka virpojille?

Vierailija
12.04.2019 |

Lisään vielä, että itse suhtaudun virpojiin myönteisesti.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin erehdyksessä "sopiva paikka" ja olin jo vastaamassa "helvetti".

Vierailija
2/48 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei avaa ovea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää kommentoida noita mukahauskoja kommentteja? 

Vierailija
4/48 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää kommentoida noita mukahauskoja kommentteja? 

Kun ei ole muutakaan sanottavaa. Ja kyllä minä ainakin monelle noista naurahdan.

Vastauksena itse kysymykseen, niin mun mielestä esim. joku pääsiäismuna on sopiva. Tai pari kolme konvehtia. 

Vierailija
5/48 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täälläkin. Kun niitä virpojia on niin eri ikäisiäkin, ja kun muistan että kun itse kävi ihan pienenä virpomassa niin oli kiva saada juuri noita pääsiäismunia, mutta sitten kouluikäisenä oli aina ihan "plääh" jos sai jotan karkkia vaan ja olisi halunnut rahaa.

Vierailija
6/48 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin kasan malacon pieniä karkkipusseja. Aakkosia, Tv-mic, Sukulaku. Saavat jokainen niistä valita yhden oman pussinsa.

Vierailija
7/48 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin virpojille pieniä lakupötköjä ja suklaapatukoita, tikkareita alennuksesta 6kpl eurolla sekä pikkuisia pusseja nallekarkkeja. Laitan kulhoon ja virpojat saavat valita 2-3 oman maun mukaan. Veikkaan että tikkarit loppuu ensin. Suklaamunia en osta, koska oman perheen lapsista se suklaa niissä pahaa.

Vierailija
8/48 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa?? Ei sen ikäisten tartte enää virpoa, jotka haluavat vaan rahaa. Menkööt töihin. Itse ostin kindereitä ja täytelakuja. Yleensä vaan kinderit on kelvannut virpojille ja itse olen saanut syödä muut karkit ja lakut. :DD Toivottavasti tulee paljon virpojia. 

Vierailija
9/48 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkari tai pieni laku tai pari dumlea tms.

Naapurin tutuille lapsille annan kinderit.

Vierailija
10/48 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytelakuja ja suklaamunia on meillä. Rahaa en ole ikinä antanut ja lapsena en myöskään kaivannut, vaikka joskus sitä joku antoikin. Kyllä me ihan karkkien takia kierrettiin.

Vierailija
11/48 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaa?? Ei sen ikäisten tartte enää virpoa, jotka haluavat vaan rahaa. Menkööt töihin. Itse ostin kindereitä ja täytelakuja. Yleensä vaan kinderit on kelvannut virpojille ja itse olen saanut syödä muut karkit ja lakut. :DD Toivottavasti tulee paljon virpojia. 

Ai ei ole kelvannut? Sanooko se kakara siinä ovella sit et "ei täti, en halua noita karkkeja, oisko muuta?" Jäis kyllä tyhjin käsin jos täällä noin sanois.

Vierailija
12/48 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin lakupötkön, pienen halvan suklaamunan tai sitten pikkupussin namuja. On esim. semmoinen Haribon pussi missä tulee pikkupusseja. Meillä ei vain (onneksi) käy virpojia.

Vierailija
13/48 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin niitä pikkumunia, joissa on sitä möhnää täytteenä. Muutama sellainen?

Tosin huomasin viime vuonna, että kun tarjosin karkkikippoa, lapset kourivat niitä nyrkillisen per virpoja ja namit loppui aika äkkiä. Ehkä pitää jakaa itse suoraan käteen eikä antaa ottaa vapaasti.

Vierailija
14/48 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on panostanut vitsan tekemiseen, saa suklaamunan, jos on vähän sinnepäin, pari koristetta siellä täällä, saa pari konvehtia, paljaalla oksalla ei saa mitään.

Vierailija
15/48 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakut oli lähikaupassa tarjouksessa, 10kpl/2€

Siksi niitä, vaikka virpojat haluaisivat suklaamunia.😁

Vierailija
16/48 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei ole kelvannut? Sanooko se kakara siinä ovella sit et "ei täti, en halua noita karkkeja, oisko muuta?" Jäis kyllä tyhjin käsin jos täällä noin sanois.

No siis mulla on kinderit ja lakut ollut samassa kulhossa, josta olen antanut virpojien valita. Yleensä kindereitä on riittänyt kaikille virpojille ja lakut ja muut on sit jääny mulle. Mutta musta on silti kiva tarjota vaihtoehtoja. Otan tätihommat hyvin vakavasti. 

Vierailija
17/48 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruspalkka jokunen rae ja henkilökohtainen lisä suoriutumisen mukaan vaikka pikku munia.

Vierailija
18/48 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on panostanut vitsan tekemiseen, saa suklaamunan, jos on vähän sinnepäin, pari koristetta siellä täällä, saa pari konvehtia, paljaalla oksalla ei saa mitään.

Ymmärrän sikäli ajatuksen, mutta kun kaikilla lapsilla ei todellakaan ole kotona mitään askarteluvälineitä tai koristeita. Itse alkoholistiäidin kanssa eläneenä sain kerran ekaluokkalaisena luvan mennä naapuriin virpomaan. Mitään koristeita meillä ei ollut, joten ripustin oksaan talouspaperin suikaleita ja pari karkkipaperia. Muistan yhä elävästi sen häpeän, kun kaverit (joilla oli hienot oksat, silkkipaperia, höyheniä yms.) saivat naapurin tädiltä hienot suuret suklaamunat, minä sain halveksuvan katseen ja nahistuneen omenan. Ei jäänyt hyvä mieli siitä päivästä.

Vierailija
19/48 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandan Lentävä Luutä täytelakupatukkapussin ostin, siitä annan yhden per nuppi. Vaikka mun ostos on kyllä hätävarjelun liioittelua, kun asutaan niin syrjässä, että virpomassa ei ole käyny kuin naapurin lapset ja ne ovat jo sen ikäisiä, että eivät varmaan tule virpomaan. Yleensä siis mulla on ollut joku patukkapussi, Virvon Varvon tms. ja siitä olen toki useamman patukan antanut virpojille, kun tiedän että tänne perukoille ei eksy kuin naapurit. :D Mutta jos ryysis tulee, niin sitten yksi per virpoja.

Vierailija
20/48 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on paha kysymys, koska oikeastaan pitäisi nyt ottaa huomioon niin muoviroskan määrä kuin ilmastokysymykset. Kuitenkaan mitään pakkaamatonta ei saisi antaa eikä itsetehtyä, joten minun ilmastotekoni on se, että kieltäydyn virpomisesta. Toivoisin, että myös vanhemmat ymmärtäisivät, että se virpomisoksa on osa hiilinielua eikä pidä ajatella niin, että ei yhdellä oksalla mitään merkitystä ole. Emmehän me ajattele niinkään, että Suomen teoilla ei ole merkitystä, kun Kiina saastuttaa!

Ensimmäinen askel kohti lastemme hyvää tulevaisuutta on jättää virpominen väliin!