Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä on merkki jostain.

Vierailija
21.05.2006 |

Mikään ei tapahdu ilman syytä.

Suomen annettiin voittaa euroviisut ja tuollaisen helvetinbändin avulla. Seuraako tästä tosiaan jotain hyvää?

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että entisissä kommarimaissa naisen täytyy näyttää HALVALTA PORTOLTA, jotta kelpaisi pääsisi edustamaan maataan. Jokaisella entisen itäblokin maan naisella on hame vesirajaan, silaritissit tungettuina toppiin ja naamassa enemmän pakkelia kuin Lordin jäsenillä YHTEENSÄ!

Vierailija
62/108 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

miksi Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen. Ja turha paasata mitään jeesusteluja jostain harhailijoista, onhan tuo epäuskoisuus jo nähty mm. lähi-idässä- Te uskovaiset ette vaan voi sietää sitä että persesilmänen rovaniemeläinen voi laulaa Jumalasta. Onhan se kamalaa, NOT. Get into now, Waynea lainatakseni....herää tähän päivään!!

Hän laulaa jostakin rockin tuomiopäivästä ja sekoittaa Jumalan siihen moskaansa. Jumalalla ei ole tuossa kappaleessa mitään sijaa.

Näyttävätkö jotkut gosbelbändikin saatanan merkkiä esityksensä jälkeen?

Aivan harhautettuja olette. Jumalan sanalla ei ole Lordin kanssa mitään tekemistä.

Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, mutta vain KUVAKSEEN!

Hmm, eiköhän se SAATANA tule sliipattuna versioina kraka kaulassa ja frisööri öljyssä kuten Sherlockilla, mutta tuskin sitä rahankiilto silmissä erotat. Neuvoni on että otat selvää asioista enemmänkin kuin 50 vuoden takaa...elämää ja jeesustelua oli ennen sitäkin ja kuten jo aiemmin mainitsin, historia kirjoitettiin ennen sitä. Eiköhän sodassakin voittaja kirjoita historian...vääräuskoinen heracles...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Totanoin, kun mun mielestä tällästen monstereiden " vainoaminen" on juuri sitä että tosiuskovaiset menevät harhaan.

Todellinen pahuus on " lampaan vaatteissa" , ihmisten kateudessa, paskan puhumisessa...

Heavy-musiikki on kuin punahilkkasatu. Paha saa aina palkkansa... Mutta elämä on myös tuskaa!

Vierailija
64/108 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä seikat Lordissa viittaa satanismiin? Olen itse uskovainen ja bändi on mitä mainioin, paras...

siis mitkä osoittavat satanismia tai muuta Jumala-vastaista...?

Vierailija
65/108 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei ole vakiintunut pirun merkiksi. Juuri kiihkouskovaiset yms. ovat tehneet siitä sellaisen. Samalla lailla kuin uskovaiset ovat omineet hallelujah -sana., joka taroittaa ylistystä. Mutta edelleen tuon merkin tarkoitus on suojella pahaa silmää vastaan.

Terveisin 67 ja LORDIn kannattaja \m/

Vierailija
66/108 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitkä seikat Lordissa viittaa satanismiin? Olen itse uskovainen ja bändi on mitä mainioin, paras...

siis mitkä osoittavat satanismia tai muuta Jumala-vastaista...?

Herranen aika sentää, jos haluaa pysyä saatanan kanssa väleissä ei tosiaan tee biisiä " Devil is a loser" ??

Ehkäpä ulkonäkö tekee ihmisestä saatanan? Vai ken ties punaiset silmät ja siivet? Meidän albino pupulla on punaiset silmät ja kesäisin lepakko viihtyy meidän varastossa? Ovatko nekin saatanasta?

Vierailija
67/108 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tiedän pupu on saatana

Vierailija
68/108 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikä se ole niin raamatussa on se totuus...

Miksi ihmeessä tuosta tehdään tuollainen häly?

He ovat varmasti Jumalan lapsia ja puoli eurooppaa heidät hyväksyi äänestämällä voittoon... Hyvä Lordi!

Vierailija
69/108 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pahuus ei piile noiden naamareiden takana, jotka kuitenkin viestittävät Jumalan sanaa. Jumala hyväksyy meidät sellaisina kuin olemme, ainoastaan teot ja ajatusmaailmamme voi meidät Jumalasta erottaa.

Teoissa näkyy se syntisyys ja sitä tapahtuu ihan liikaakin meitä johtavien ihmisten keskuudessa. Siellä se pahuus sikiää ja pahimmillaan johtaa joukkomurhaamisiin. Ja niitä olemme joutuneet näkemään.

Kun ei itse harhaudu pois Jumalan polulta ja saa elää itse niin kuin Jumala ja Jeesus sinun haluaa elävän, mikset ole onnellinen tilanteestasi?

Elät rauhallisessa Suomen maassa, jossa saa vapaasti harjoittaa uskoaan. Ajatteletko ikinä näitä ihmisiä, jotka jatkuvasti elävät kurimuksen keskellä pahan silmän alla, koko ajan peloissaan oman henkensä puolesta. Näin oikeasti on, sellaisissa maissa joissa sotaa käydään. Itse uskon, että pahat sanansaattajat ovat juuri näitä sodankätyreitä, korkeissakin poliittisissa tehtävissä ja lietsovat vain sotaan ja pahaa oloa kansalleen....

Olisit siis tyytyväinen, että meillä on rauha, ja Lordi edusti Suomea euroviisuissa, jotka sattuiva vieläpä voittamaan. He eivät edusta mitään pahaa, maailmassa on oikeata pahuutta riittämiin...

Kun minä en sitä satu näkemään.

Maailmassa on äärimmäistä pahuutta, olen siitä kanssasi aivan samaa mieltä, mutta pahuudella on eriasteisia ilmenemismuotoja. Yhtä kaikki on kyse yhdestä ja samasta pahuudesta, kaikki synti ja paha on lähtöisin yhdestä ja samasta pahuuden lähteestä.

Minä en tiedä, onko Lordin voitto hyvästä ja pahasta. En tosiaan tiedä. Olen kuitenkin, kuten jo sanoin toki onnellinen siitä, että Suomi viimeinkin voitti euroviisut ja iloitsen siitä yhdessä teidän kaikkien kanssa, vaikka en vielä tiedäkään onko tämä voitto hyvästä vai pahasta, miksi Lordin annettiin voittaa ja mikä tarkoitus tällä kaikella on.

Vierailija
70/108 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lordi rules. Jee!! Hyvä me.

Vierailija
71/108 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

se ei ole vakiintunut pirun merkiksi. Juuri kiihkouskovaiset yms. ovat tehneet siitä sellaisen. Samalla lailla kuin uskovaiset ovat omineet hallelujah -sana., joka taroittaa ylistystä. Mutta edelleen tuon merkin tarkoitus on suojella pahaa silmää vastaan.

Terveisin 67 ja LORDIn kannattaja \m/

Vierailija
72/108 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän piha-rusakko on siis saatana!!!!!! Ja tuo mustarastas pihalla myös. Voihan vehnä.......

Ja kun omat silmät punoittaa, on siitä leikki kaukana.

Voi kuinka tekopyhää tämä porukka on, ei ruma ulkoasu tee ihmisestä pahaa. Se pahuus löytyy vaikka mistä ulkoisesti kauniista. Hienolla ja kauniilla se paholainen houkuttelee.

Whisky on the rocks.

Vierailija
73/108 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tosiaan vielä Ihanaa Lordi ja paljon onnea heille voitosta!

Vierailija
74/108 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonnie83:

Ja eikö joku bändin perustajajäsen istu murhasta elinkautista.

Se joka istuu linnassa ei todellakaan liity millään tavalla Lordiin eikä ole edes ollut tekemisissä Lordin kanssa.

Ainoa " linkki" lordin ja ton linnakundin välillä on et Lordi makso vuokraa treenikämpästään about 8v sitten tuolle äijälle ja muistaakseni Lordilla oli jo toinen treenimaja kun tuo äijä sai linnaa.

Vierailija
75/108 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoma oli ehdottomasti kisan parhaimpia verrattuna näihin nyyhkyballadeihin tai jatkuvaan rakkauden ylistykseen....

Lordilla oli tärkeä sanoma biisissä ja se varmasti iski moniin....

Vierailija
76/108 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlistetaan tätä iltaa!

Vierailija
77/108 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatananpalvojiksi yritetä kansaa käännyttää. Sehän on vain heavy musiikki biisi, eikä sen kummempaa..

Vierailija
78/108 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lordi voitti koska Lordia äänesti tyypit jotka olivat kypsyneet eurovision laulukilpailun tekopyhyyteen ja näin halusivat ilmaista vastalauseensa. Niin ja ne tietenkin jotka pitivät tätä kappaletta parhaana ehdokkaista. Itse olisin valinnut voittajan toisin, mutta pidän Lordia parempana vaihtoehtona kuin näitä jumppapuvuissa ja röyhelöissä rintojaan esitteleviä jumpuuksen tahtiin laulajia. Ja lopultahan tuossa kisassa kilpaievat laulut, eivät esiintyjät ja äänestäjinä ovat yksilöt ei kansa/maa.

älkää olko niin vakavia. Jos haluatte kiihkota niin valitkaa edes " oikeat" aiheet.

-uskovainen, mutta realisti-

Miten niin tämä ei ole oikea aihe? Kerrot olevasi uskossa ja silti sinusta on ihan kevyt juttu näytellä paholaisen merkkiä kaikelle kansalle? Eikö uskon pitäisi avata silmät eikä sulkea niitä? Paholainen nimittäin on oikeasti olemassa ja soluttautunut ihan kaikkialle.

Vierailija
79/108 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

i]

Vierailija:

... Paholainen nimittäin on oikeasti olemassa ja soluttautunut ihan kaikkialle.

Vierailija
80/108 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi pelottavia olette te uskovaiset! Koskaan en ole kapeampikatseisiin ihmisiin törmännyt. Tulee oikeen halu olla mahdollisimman tavallinen ja maallinen ja riemuita jopa Suomen euroviisuvoitosta!