YLE Suuri Vaalitentti klo 21.00 OFFICIAL
Kommentit (659)
Hallis ottaa ma mu t avosylin vastaan, kunhan ne tulevat töihin.
Huomasi mokanneensa faniensa silmissä kun paljasti tämän, joten änkytti äsken jotain mantraa ettei vaan kukaan ois huomannu..
Vierailija kirjoitti:
Taitavia koodareita Irakista pelastamaan KARJUVA TYÖVOIMAPULA. Tiedolle töihin heti?
Olen itse muuten tavannut irakilaisen koodarin duunissa Suomessa!
Sampohan on halliksen linjoilla
Oho, mitäs nyt? Yle myöntää, että ma.tujen kanssa meni v*tuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaisten työllisyysaste 90%, mistä nää repii näitä? :D Kaikki täälläkin ymmärtävät että tuo ei missään nimessä pidä paikkaansa.
Etkö ymmärrä kuulemaasi? Kysymyksessä oli työperäiset maa han muuttajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallis haluaa lisää mmuuttajia.
Niin, kunhan pystyvät elättämään itsensä. Mikä ongelma?
ai nytkö se oli vaan lompakon paksuudesta kiinni? on tuossakin ongelmia, ihan persulle tiedoksi
Tästä tentistä ei nyt selvää ota Erkkikään. Sekavaa ja yhteen ääneen huutamista. Juontajat ala-arvoisia.
Miksi yhdessäkään tentissä ei ole käyty kunnolla läpi puolueiden sosiaaliturvamalleja? 😐 Ihmettelen todella.
Li Andersson:
Lapsuuteni yksinhuoltajaäidin kanssa ei ollut kovin leveää. Nuorena sain kuukausirahaa muistaakseni 50 markkaa. Minulla oli tiivis kaveriporukka, ja vanhemmat olivat fiksusti sopineet keskenään, että summa olisi kaikissa perheissä sama. Rahat riittivät kahvilassa istumiseen ja joskus meikkien ostamiseen.
Asuimme kaksiossa, enkä minä päässyt kielikursseille tai ratsastusleirille. Meillä oli kuitenkin varaa mennä kesällä kahdeksi viikoksi Kreikkaan monena vuonna. Usein ystäviä oli mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallis haluaa lisää mmuuttajia.
Niin, kunhan pystyvät elättämään itsensä. Mikä ongelma?
eikö jussi laitakaan rajoja kiinni:( näin mä luulin.
Jahas ja työssäkäyvät maksaa vielä
Vanhusväestölle asunnosta
Sipilä olisi voinut laittaa rajat kiinni, mitä se tuolla nyt väittää, että ei voitu tehdä mitään!
RINNE on paras. Voi olla että katselen ruusunpunasten lasien läpi, mutta sanoo jämptisti asiat. On iskussa nyt. Ilmekin on kuin alfalla.
Luuleeko Sipilä ja Orpo, että noi takinkäännöt enää vakuuttaa ketään?
t. En ole ole persu, vaan vastustan niitä.
Mykkä-Jussi jököttää jäyhänänä. Hallalahkolaisten viestit käyvät taas vihaisemmiksi...
Miten joku VOI väittää ettei turvattomuus ole lisääntynyt ma... m myötä?! Eihän tuo ole mielipidekysymys, vaan kaikkien havaittavissa oleva fakta!
niin, ja jos tilastollisesti joku asia on vialla niin
a: korjataanko se
vai
b: julistetaan isoon ääneen ettei asialle voi tehdä mitään ja jatketaan rähjäämistä että maksaa paljon
Persut valitsevat kerta toisensa jälkeen kohdan b kun loogisin ratkaisu olisi a eli pistää porukka töihin. Jännä ettei tämä suomen älykkäin mestari ole tätä itsestäänselvää ratkaisua tajunnut.