Kuinka paljon vähemmän "kehtaa" tarjota asunnon pyyntihinnasta?
Mitä sitä häviää, jos tarjoaa 20% alle? Jos eivät myy niin sitten eivät. Voi tarjota myöhemmin enemmin.
Kommentit (28)
Ostettiin talo 160 tonnilla. Remonttia riittää useammaksi 10 tuhanneksi, joten hinta oli OK.
Alueella remontoimaton talo maksaa +180 tonnia.
Ja hinta on oikea kun te sitä pidätte sopivana!!
Hintaan vaikuttaa alue jossa talo on, palvelut (kaupat, koulut, tarhat, liikenne).
Tarttee katsoa mikä on alueen asukaskanta; keski-ikä (jos vanhaa niin ne muuttaa 20 vuoden sisällä pois joka lisää alueen hintaa myöhemmin).
Kun on seurannu erilaisia taloja, vertaillu mitä milläkin rahalla saa alkaa pääseen jyvälle milloin kusetetaan:
pieni tontti, ei rakennusvaraa, vuokratontti, mitä remontoitu, mitä tehtävä heti ja mikä voi odottaa.. Kaikki painaa!
Me käytiin kattomassa hometaloa jota tarjottiin hintaan 145. Ei suostunu alentaan hintaa kun vitosella. Ja remontti olis saattanu olla hintava.
Miten kauan talo on ollu myynnissä?
Mihin hintaan aluella pyydetään hintaa?
Ootteko valmiita maksaan 145,5? Tuleeko isoa remppaa (huomioikaa että 10 tonnin kattoremppa saattaa muuttua 20 tonniksi). Onko silti hyvä jos hintaa 170 tonnia?
Jos asukkailla kiire myydä taloa saattaa hinta olla valmiiksi alhainen, tai kokeilee vähän jäätä.
-20 tonnia voi olla ok lähtö tinkiä, riippuu miten paljon ootte valmiita maksaan!
24
Asunnon tietoja: Rivari, 82 neliötä, yhdessä tasossa,takka.Isohko piha.Omakotitaloalueella.Niin ja tarjotaan ainakin 10 % vähemmän kuin pyynti ehkä hiukan enemmänkin.Asunto siistissä kunnossa, mutta parketissa "kolhuja", tapettien mahdollista vaihtoa ja katon maalaamista.Vaikeetavaikeeta.
Meillä vielä se, että asunnon ostolla ei mikään kiire, joten ihan must ei sitä ole saatava.
Tuosta esimerkistä tarjous siis korkeintaan 130t pintaan. Itse varmaan tarjoaisin 115t.
En kuuna päivänä maksaisi pyyntihintaa...
Itse olen ajatellut, että tarjottaisiin 120t
Millainen asunto tuo on tuohon hintaan? Siis ei nyt tarvitse tarkkaan kertoa, mutta onko iso tai pieni onko okt rt pt kt mikä?
Meillä on vähän samansuuntainen hinta, ja mietitään just tarjousta, että jos tarjois 9000e vähemmän kuin pyynti, en osaa tietää paljollako moisia on myyty kun ei noita hurjasti kai ole myynnissä viime aikoina täällä ollut..
Paljon te olette ajatelleet tarjota? 140 000? 138 000? 142 000?